Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.3. Jedną z najważniejszych nowości w tej aktualizacji jest rework Swaina, do którego szczegółów od razu teraz przejdziemy:
Swain, the Noxian Grand General
4800 BE / 880 RP
Statystyki i umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 525
- Wartość przyrostu HP na poziom: 90
- Bazowa ilość regeneracji HP: 1.4
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.65
- Bazowa ilość AD: 58
- Wartość przyrostu AD na poziom: 2.7
- Bazowa ilość many: ~374
- Wartość przyrostu many na poziom: 57
- Bazowa ilość armora: 23
- Wartość przyrostu armoru na poziom: 4
- Bazowa ilość magic resist: 30
- Zasięg auto-ataków: 550
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
Ravenous Flock (Pasyw):
- Swain może nacisnąć prawym przyciskiem myszy na unieruchomionego wrogiego championa by przyciągnąć go bliżej zadając mu 20-105[w zależności od poziomu](+0.3 AP) obrażeń i wyrywając Fragment Duszy (12-6 sekund czasu odnowienia)
- Kruki Swaina zbierają Fragmenty Duszy, które leczą go o 4-7% całkowitego HP [wartość ta zależy od poziomu]
- Swain może na raz przechowywać do 5 Fragmentów Duszy
Death’s Hand (Q):
- Koszt many: 65/70/75/80/85
- Czas odnowienia: 7.5/6.25/5/3.75/2.5 sekund
- Swain wystrzeliwuje 5 pocisków demonicznej energii, które uderzają w pierwszego natrafionego przeciwnika przebijając przeciwników, których zabiją. Trafieni przeciwnicy otrzymują 70/90/110/130/150(+0.4 AP) magicznych obrażeń plus 15/20/25/30/35% za każdy dodatkowy pocisk. Maksymalna ilość obrażeń to X
- Każda jednostka zabita przez Death’s Hand przywraca X many (3% maksymalnej many)
Vision of Empire (W):
- Koszt many: 90/100/110/120/130
- Czas odnowienia: 22/21/20/19/18 sekund
- Swain otwiera demoniczne oko znajdujące się nie dalej niż 3500 jednostek od niego, które zadaje 50/75/100/125/150(+0.35 AP) magicznych obrażeń i spowalnia cele o 25/35/45/55/65% na 2.5 sekundy
- Trafieni championi otrzymują podwójne obrażenia, przyznają Swainowi Fragment Duszy i są ujawniani na 4/5/6/7/8 sekundy
Nevermove (E):
- Koszt many: 60/65/70/75/80
- Czas odnowienia: 13/12/11/10/9 sekund
- Swain wystrzeliwuje falę demonicznej energii zadającą 35/70/105/140/175 (+0.25 AP) magicznych obrażeń przeciwnikom, przez których ona przejdzie
- Swain następnie rozkazuje fali powrócić, detonując ją na pierwszym trafionym przeciwniku, który otrzymuje 35/45/55/65/75(+0.25 AP) magicznych obrażeń i jest rootowany na 1.5 sekundy
Demonic Ascension (R):
- Koszt many: 0
- Czas odnowienia: 120 sekund
- Swain uwalnia spoczywającego w nim demona na X sekund, otrzymując 150/275/400 dodatkowego HP. Co każdą sekundę wysysa on 3 najbliższych wrogich championów zadając im 35/50/65(+0.14 AP) magicznych obrażeń i uleczając Swaina o 20/35/50(+0.175 AP) HP. Po wyssaniu 150/300/450 HP, Swain zyskuje umiejętność rzucenia Demonflare
- Demonflare: Swain wystrzeliwuje falę demonicznego ognia zadającą magiczne obrażenia i kończącą jego transformację. Ilość obrażeń zadawanych za każdy posiadany Fragment Dusuzy: 45/60/75(+0.225 AP)
- Obecna ilość zadawanych obrażeń: X
- Maksymalna ilość obrażeń: X
- Jeśli w pobliżu nie ma wrogich championów Swain wysysa miniony lecząc się tylko o 70% wartości
Głos
Poniżej znaleźć możecie materiał wideo prezentujący specjalne interakcje tej postaci
Historia
(Krótka wersja historii póki co nie jest dostępna w kliencie gry)
Zaktualizowane skórki
Northern Front Swain – 750 RP
Bilgewater Swain – 520 RP
Tyrant Swain – 1350 RP
Wraz z nowym patchem na PBE dodano jedną nową ikonę przywoływacza związaną z reworkiem Swaina, jedną nową ikonę przedstawiającą logo kolejnej e-sportowej drużyny.
Dodatkowo trzy kolejne e-sportowe ikony otrzymały drobne poprawki i prezentują się one obecnie następująco (Poprzednie wersje znaleźć możecie tutaj, tutaj i tutaj):
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w nowym patchu Cho’Gath otrzymał zupełnie nowe efekty umiejętności prezentujące się w następujący sposób:
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Aatrox
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.318 do 1.3
Ahri
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.3016 do 1.3
Akali
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.6684 do 1.7
Alistar
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.7356 do 1.7
Amumu
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.7756 do 1.8
Anivia
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1148 do 1.1
Annie
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Ashe
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Azir
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.38 do 1.4
Blitzcrank
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.702 do 1.7
Brand
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Braum
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.636 do 1.6
Caitlyn
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.13 do 1.1
Cassiopeia
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.138 do 1.1
Cho'Gath
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.7856 do 1.8
Corki
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Darius
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.9692 do 2
Diana
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.4856 do 1.5
Draven
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.2352 do 1.2
Dr. Mundo
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.552 do 1.6
Elise
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1416 do 1.1
Ezreal
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.2848 do 1.3
Fiddlesticks
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1216 do 1.1
Fiora
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.65 do 1.7
Fizz
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.6352 do 1.6
Garen
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.568 do 1.6
Irelia
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.7184 do 1.7
Ivern
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.38 do 1.4
Janna
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Jarvan IV
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 38 do 34
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.6352 do 1.6
Jax
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.6748 do 1.7
Jayce
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.4688 do 1.5
Jinx
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.168 do 1.2
Karma
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1248 do 1.1
Karthus
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.2848 do 1.3
Kassadin
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.558 do 1.6
Katarina
Voracity (Pasyw)- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przy podnoszeniu sztyletu została zmniejszona z 75-287 do 65-220
Kayle
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.652 do 1.7
Kennen
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1184 do 1.1
Kha'Zix
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.502 do 1.5
Kog'Maw
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.1848 do 1.2
LeBlanc
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.48 do 1.5
Lee Sin
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.4852 do 1.5
Leona
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.6856 do 1.7
Lissandra
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.3848 do 1.4
Lucian
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.2384 do 1.2
Lulu
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.2016 do 1.2
Lux
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.08 do 1.1
Master Yi
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.5184 do 1.5
- Koszt many został zmniejszony z 70/80/90/100/110 do 70/75/80/85/90
- Czas odnowienia został zmniejszony z 35 do 25 sekund
- Ilość przywracanego HP na sekundę została zmniejszona z 30/50/70/90/110 do 20-80
- Usunięty został efekt zwiększający wartość uleczenia w zależności od ilości brakującego HP
- Dodany został nowy efekt: “Jeśli Master skutecznie wychanneluje całą umiejętność , to jego następne 3 auto-ataki przywrócą mu 30-50 (+0.2 bonusowego AD) HP i skrócą czas odnowienia na jego pozostałych umiejętnościach o 1 sekundę”
Miss Fortune
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.2384 do 1.2
Morgana
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1416 do 1.1
Nami
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Nasus
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.8024 do 1.7
Nautilus
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.6748 do 1.7
Nidalee
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.2016 do 1.2
Nocturne
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.652 do 1.7
Olaf
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.7024 do 1.7
Orianna
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.3748 do 1.4
Pantheon
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.5684 do 1.6
Quinn
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Rammus
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.5848 do 1.6
Rek'Sai
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.4684 do 1.5
Renekton
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.592 do 1.6
Rengar
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość AD została zmniejszona z 68 do 65
- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 1.5 do 3
- Wartość bonusu z Bonetootha została zmieniona z 1/3/7/13/20 (+0.01-0.3 bonusowego AD) na 1/4/9/16/25% bonusowego AD i AP
- Dystans pomiędzy celem i miejscem lądowania po skoku został zmniejszony z 100 do 50 jednostek
- Aktyw: Następny auto-atak Rengara zadaje 10/45/80/115/150 (+1.1 całkowitego AD) obrażeń
- Wzmocniona wersja umiejętności: Następny auto-atak Rengara zadaje 30-240 (+1.3 całkowitego AD) i przyznaje 50-101% bonus do Attack Speedu na 5 sekund
- Użycie tej umiejętności na wieżach przyznaje stack Ferocity i ewentualny bonus do Attack Speedu ale dodatkowe obrażenia nie są zadawane
- Wraz z tymi zmianami powróciły stare animacje, dźwięki i ikona umiejętności
- Zasięg obszaru, w którym wrogowie mogą wyczuć Rengara został zmniejszony z 2000/3000/4000 do 1600 jednostek
- Zasięg obszaru, w którym Rengar może śledzić najbliższego wroga został zmieniony z 2000/3000/4000 na 2500/3000/3500
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 40% do 40/50/60%
- Od teraz skoczenie nie będzie równoznaczne z atakiem uderzającym krytycznie, a zamiast tego skok będzie zadawał 150/250/350 (+0.8 bonusowego AD, +0.8 AP) fizycznych obrażeń
Riven
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.068 do 1.1
Rumble
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.6016 do 1.6
Sejuani
Arctic Assault (Q)- Czas odnowienia został zwiększony z 13/12.5/12/11.5/11 do 15/14/13/12/11 sekund
Shaco
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.6748 do 1.7
Shyvana
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.7188 do 1.7
Singed
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.6048 do 1.6
Sion
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 2.036 do 2
Skarner
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.7856 do 1.8
Sona
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.0848 do 1.1
Syndra
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.3016 do 1.3
Talon
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.702 do 1.7
Teemo
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.1484 do 1.1
Thresh
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.3848 do 1.4
Tristana
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.2384 do 1.2
Tryndamere
Ogólne Zmiany- Wartość przyrostu AD na poziom została zwiększona z 3.2 do 3.7
- Bazowa ilość regeneracji HP została zmniejszona z 1.7024 do 1.7
- Wartość stałego bonusu do AD została zwiększona z 5-25 do 6-30
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zwiększona z 1.2 do 1.3
Twisted Fate
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.1016 do 1.1
Twitch
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.2016 do 1.2
Varus
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.0848 do 1.1
Vayne
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.0848 do 1.1
Vel'Koz
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.0848 do 1.1
Vi
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.8024 do 1.8
Viktor
Ogólne Zmiany- Bazowa wartość regeneracji HP została zwiększona z 1.5684 do 1.6
- Od teraz ulepszenie tej umiejętności dodatkowo podwaja wartość przyznawanej tarczy
- Czas odnowienia został zmniejszony z 13/12/11/10/9 do 12/11/10/9/8 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 100/175/250 (+0.5 AP) do 150/250/350 (+0.6 AP)
Vlad
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.4016 do 1.4
Volibear
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.6184 do 1.6
Warwick
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 0.75 do 0.8
Wukong
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.2384 do 1.2
Xerath
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.0848 do 1.1
Xin Zhao
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.6352 do 1.6
Yasuo
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.3024 do 1.3
Zed
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.6684 do 1.7
Ziggs
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.2516 do 1.3
Zilean
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zwiększona 1.088 do 1.1
Zyra
Ogólne Zmiany- Bazowa ilość HP została zmniejszona 1.138 do 1.1
Manaflow Band (Slot 1, Ścieżka Czarnoksięstwa)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 75 do 45 sekund
- Efekt został zmieniony z “twoja następna użyta umiejętność przywraca swój koszt many/energii” na “twoja następna umiejętność przywraca 35% swojego kosztu many/energii”
- Dodano nowy efekt: “Jeśli umiejętność zada obrażenia przeciwnikowi lub pomoże sojusznikowi zyskasz na stałe 15 many”
Magical Footwear (Slot 2, Ścieżka Inspiracji)
- Czas po jakim darmowe buty pojawiają się w naszym ekwipunku został zwiększony z 10 do 12 minut
- Wartość efektu redukującego ten czas za każde zabójstwo/asystę została zwiększona z 35 do 45 sekund
- Usunięto efekt sprawiający, że ulepszenie tych butów kosztowało 50 złota mniej niż ulepszenie zwykłych butów
źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/01/123-pbe-update.html