logo

Trzy nowe skórki z serii Pulsefire, nowe warianty chrome’a Dragon Master Swaina

Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 8.10. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi trzy zapowiedziane już nowe skórki z serii Pulsefire, które prezentują się w następujący sposób:

Pulsefire Riven – 1350 RP

Pulsefire Shen – 1350 RP

Pulsefire Twisted Fate – 1350 RP

Wraz z nowymi skórkami na PBE dodano również trzy nowe ikony przywoływacza prezentujące się następująco:
Wraz z nowym patchem dodano również nową skórkę na wardy związaną z nowymi skinami z serii Pulsefire, zwaną Pulsefire Ward 2018. Skórka ta prezentuje się następująco:
W nowej aktualizacji dodano ogromną ilość rozmaitych obramówek, podstawek, flag, czy bannerów związanych z poszczególnymi obszarami w świecie League of Legends, które wydają się być związane z trybem gry zwanym Clash.
[Pełny Album]
Obramówki dla flag
Flagi
 

Bazowa (Demacia)

Freljord

Piltover

Shadow Isles


Zaun

Podstawki
Trofea

Bazowa (Demacia)

Freljord

Piltover

Shadow Isles

Zaun

Wraz z nowym patchem na PBE powróciły warianty chrome’a Dragon Master Swaina, a przy tym dodano również dwa zupełnie nowe warianty, które wcześniej nie były obecne na PBE
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Gargoyle Stoneplate

  • Czas odnowienia Unique Aktywa została zmniejszona z 92 do 90

Hunter's Machete

  • Ilość bonusowych obrażeń zadawanych potworom została zwiększona z 25 do 35
  • Przedmiot ten od teraz nie przyznaje już bonusu do Attack Speedu

Hunter's Talisman

  • Przedmiot ten od teraz nie przyznaje dodatkowej regeneracji many równej 150% bazowej regeneracji many
  • Wartość efektu kradnącego HP została zwiększona z 25 do 30
  • Dodano nowy efekt: “W momencie gdy przebywasz na jungli  i w rzece przywracane jest ci do 8 many na sekundę w zależności od ilości twojego brakującego HP”

Warding Totem (Trinket)

  • Czas przez jaki ward pozostaje na polu bitwy został zwiększony z 60-120 do 90-180 sekund
  • Czas odnowienia ładunku została zwiększona z 180-90 do 240-120 sekund

Przedmioty dla supportów/junglerów

  • Przedmioty te od teraz są ekskluzywne dla graczy grających na tych pozycjach
  • Machete i Talisman mają specjalną zasadę pozwalającą posiadać na raz oba te przedmioty

Minion Dematerializer (Slot 2, Ścieżka Inspiracji)

  • Efekt został zmieniony na: “Rozpoczynasz grę z 5 Minion Dematerializerami, które zadają ci obrażenia minionom na linii i przyznają ci stałe bonusy w zależności od typu miniona. Minion Dematerializery nie mogą zostać użyte przez pierwsze 155 sekund gry.”
  • Bonusy:
    • Meele Miniony przyznają 1 Armora i 1 prędkości poruszania się
    • Caster Miniony przyznają 1 MR i 0.6 AD lub 1 AP (Adaptive)
    • Siedge Miniony przyznają 10 HP i 1% bonusowych obrażeń zadawanych strukturom i epickim potworom

Rift Scuttler

  • Sposób pojawiania się na mapie został zmieniony z “pojawiania się w losowo wybranych lokacjach z ustalonej listy” na “na początku gry Scuttlery znajdują się po obu stronach rzeki. Kiedy oba zostaną zabite tylko jeden z nich się odrodzi w losowo wybranej lokacji z ustalonej listy”
  • Ilość przyznawanego doświadczenia została zmieniona z 170 na 115-230 (wartości te skalują się na poziomach 1-9)
  • Ilość przyznawanego złota została zmieniona z 100 na 70-140 (wartości te skalują się na poziomach 1-9)
  • Czas potrzebny na odrodzenie się tego campu został zmniejszony z 2:30 do 2:15

 

Poniżej natomiast możecie znaleźć zmiany związane z marksmanami, które są testowane pod kątem przyszłych patchy

Ashe

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 527.72 do 539
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 85
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5

Cailtyn

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 475 do 481
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5

Corki

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 518 do 528
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5

Draven

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 34 do 29
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 557.76 do 574
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Ezreal

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 25
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 484.4 do 491
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6.5 do 4

Jhin

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 556
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Jinx

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 28
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 515 do 531
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Kai'Sa

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33.04 do 28
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5

Kalista

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Kog'Maw

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 29 do 24
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.76 do 534
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Lucian

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 554.4 do 571
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Miss Fortune

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 530 do 541
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 91
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Tristana

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 31 do 26
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 542.76 do 559
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 88
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3.25

Twitch

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 27
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 525.08 do 542
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 81 do 87
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 6 do 3.75

Varus

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 32 do 27
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 537.76 do 549
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 86
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5

Vayne

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 28 do 23
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 498.44 do 515
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 89
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5.5 do 3.5

Xayah

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zmniejszona z 33 do 28
  • Bazowa ilość HP została zwiększona z 545 do 561
  • Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 86
  • Bazowa wartość regeneracji HP została zmniejszona z 5 do 3

Stormrazor (Nowy przedmiot)

  • Receptura B.F. Sword + Pickaxe + Dagger + 925 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu to 3400 sztuk złota
  • +65 AD
  • +25% Attack Speeda
  • Unique Pasyw: Jeśli nie wyprowadziłeś auto-ataku przez 2.5 sekundy to twój następny auto-atak uderzy krytycznie
  • Unique Pasyw: Kiedy uderzysz krytycznie, zyskujesz 25% bonus do Attack Speeda i 8% bonus do prędkości poruszania się na 1.5 sekundy

Last Whisper

  • Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “10% penetracji całkowitego armora”

Lord Dominik’s Regards

  • Receptura została zmieniona na Last Whisper + Pickaxe + 625 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmieniony z 2600 do 2800
  • Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
  • Ilość przyznawanej penetracji AD została zwiększona z “35% penetracji bonusowego AD” na “35% penetracji całkowitego AD”
  • Usunięty został pasyw Giant Slayera

Giant Slayer

  • Przedmiot ten został usunięty ze sklepu

Mortal Reminder

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800
  • Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 50 do 40
  • Wartość przyznawanej penetracji Armora została zmieniona z “35% penetracji bonusowego armora” na “25% penetracji całkowitego armora”

Zeal

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 1200 do 1300

Rapid Firecannon

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800

Statikk Shiv

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800

Runaan’s Hurricane

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800

Phantom Dancer

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zwiększony z 2600 do 2800

Infinity Edge

  • Receptura została zmieniona na B.F. Sword + B.F. Sword + 1100 sztuk złota – całkowity koszt jego budowy wynosi zatem 3700
  • Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 70 do 80
  • Przedmiot ten od teraz nie zwiększa ilości obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne
  • Dodano nowy Unique Pasyw: Twoja szansa na uderzenie krytyczne jest podwajana
  • Dodano nowy Unique Pasyw: 20% obrażeń zadawanych przez twoje uderzenia krytyczne jest konwertowane na nieuchronne obrażenia

Molten Edge (Ulepszenie Infinity Edge przyznawane przez Ornna)

  • Przedmiot ten tymczasowo zostały usunięty ze sklepu, jednak ma on w przyszłości powrócić do sklepu

Essence Reaver

  • Receptura została zmieniona: B.F. Sword + Caulfield’s Warhammer + 800 sztuk złota – całkowity koszt tego przedmiotu wynosi 3200 sztuk złota
  • Ilość przyznawanej redukcji czasu odnowienia została zwiększona z 10% do 20%
  • Przedmiot ten od teraz nie przyznaje szansy na uderzenie krytyczne
  • Przedmiot ten od teraz nie przyznaje zwiększonej ilości redukcji czasu odnowienia w zależności od ilości posiadanej przez ciebie szansy na uderzenie krytyczne
  • Efekt refundujący manę został zmieniony na: “Przy uderzeniu powraca ci 1% brakującej many”
  • Dodano nowy Unique Pasyw: Przez 8 sekund po tym jak użyjesz ulta zyskujesz 30% Attack Speedu, a twoje auto-ataki przywracają 20% pozostałych czasów odnowienia wszystkich umiejętności nie będących ultem (30 sekund czas uodnowienia)

Cloak of Agility

  • Przedmiot ten został usunięty z gry

Blade of the Ruined King

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 3400 do 3200

The Bloodthirster

  • Całkowity koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 3700 do 3500

Maw of Malmortius

  • Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 50 do 60
  • Ilość przyznawanego MR została zwiększona z 45 do 50
  • Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 300 (+100% twojego bonusowego MR) na 350

Guardian Angel

  • Receptura została zmieniona na: B.F. Sword + Chain Vest + Stopwatch + 100 sztuk złota – całkowity koszt budowy tego przedmiotu wynosi teraz 2800 sztuk złota
  • Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 40 do 45
  • Ilość przyznawanego Armora została zwiększona z 30 do 40

źródło: http://www.surrenderat20.net/2018/05/51-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top