Taktyka ta często i gęsto spotykana była podczas sezonu pierwszego niestety zanikając w sezonie drugim i trzecim. Podczas mistrzostw sezonu drugiego taktyka ta została wskrzeszona przeciwko CLG.eu (obecne Evil Geniuses), jednakże nie zadziałała m.in. z powodu jej przedwczesnego zdradzenia (przypomnijmy, że gracze TSM poinformowali o jej zastosowaniu CLG.eu przez co pozbawili taktyki elementu zaskoczenia, co w efekcie skończyło się sromotną porażką). Taktyka ta opiera się na nieprzywiązywaniu supporta do jednej linii, ale na pozwolenie mu na swobodne przemieszczanie się pomiędzy lanami i dołączenie do ganków. Nic oczywiście nie stoi na przeszkodzie, aby także sam support inicjował ganki i zajmował się wywieraniem presji na innych liniach.
Taktyka ta jest zagrywką high risk – high reward. Zazwyczaj kończy się ogromną dominacją lub przegraniem całej rozgrywki. Ze względu na bardzo duże ryzyko na jakie wystawiamy naszego samotnego ad carry musimy mieć pewność, że będzie on w stanie walczyć 1v2 z liniami przeciwnika. Na AD bardzo cenione są wtedy picki, które będą w stanie przetrwać agresję przeciwników będących w przewadze. Idealnie do tego ustawienia nadaje się Caitlyn, Ezreal oraz Urgot. Dzięki dużemu zasięgowi Cait będzie w stanie farmić w każdych warunkach. Ezreal dysponuje idealnym mechanizmem ucieczki, ma fajny skill do farmienia z odległości i może świetnie kite’ować (szczególnie używając blue buildu) – dlatego fajnie się sprawdza w tej taktyce. Urgot jest bardziej wytrzymały od typowych ad carry oraz wyposażony jest w naturalne mechanizmy obronne i potężnego harassu, przez co jest w stanie wygrywać linie 1v2. Idealnym przykładem użycia tej taktyki jest mecz obecnego Gambit Gaming – oddali oni pierwsze blue dla Urgota, a Gosu kierujący Alistarem był w każdym miejscu mapy dokonując niesamowitych ganków (ciekawostka: taktyka ta została użyta, ponieważ Genji nie spodobał się pick Alistara i powiedział, że woli już być sam na linii).
Dodatkowo bardzo często stosowaną taktyką podczas wykorzystania roamującego supporta jest równoczesny gank junglera i supporta na topie. Ma to ogromny sens ze względu na ogromny snowball na tej linii, a kill w trzeciej minucie gry bardzo często determinuje krajobraz całej rozgrywki. Dlatego też zawsze starajcie się wykonywać pierwszy gank w pełnym składzie 3 championów (laner + support + jungler) – powinno to być ogromne zaskoczenie dla przeciwnika.
Taktyka ta wymaga od nas tez bardzo specyficznych kompozycji teamu – opieramy się głównie na presji w early game i wczesnych gankach, w związku z czym bardzo liczy się wczesne CC na każdej z linii. Supportem musi być champion, który już od wczesnych leveli ma co najmniej jedno twarde CC (bardzo fajnie sprawdza się Taric, Leona czy Elise – najprostszy z nich jest Taric ze względu na brak skillshotów, spore generowane obrażenia i tankowatość pozwalającą na wczesne dive’y). Na midzie idealnie sprawował będzie się Ryze (obrażenia + klatka), Morgana (obrażenia, obniżenie odporności i klatka), Lux (harass, obrażenia i CC) czy Kha’Zix (obrażenia + snowball). Na topie fajnym rozwiązaniem jest Jax (snowball + stun), Rumble (slow + harass), Renekton (dash, obrażenia, CC), Singed (snowball + przerzut), Shen (taunt) czy Darius (przyciągnięcie). Pod względem jungli picki są raczej standardowe – wybieramy to co będzie pasować to ogólnej kompozycji teamu i uzupełniać jego braki.