logo

Pięć nowych skórek, przed-sezonowe zmiany

Na serwer testowy PBE wprowadzona została aktualizacja rozpoczynają przygotowania do wydania patcha 8.22. Aktualizacja ta przyniosła ze sobą między innymi aż pięć nowych skórek prezentujących się w następujący sposób:

Victorious Orianna – Nagroda za sezon rankingowy 2018

Program LeBlanc – 1350 RP

 

Program Nami – 1350 RP

 

Praetorian Fiddlesticks – 1350 RP

Praetorian Graves – 1350 RP

Na swoją premierę skórki te otrzymały swoje własne warianty chrome’a w licznie Victorious Orianna [2], Program LeBlanc [6], Program Nami [5], Praetorian Fiddlesticks [6] i Preatorian Graves [6]. Ich wygląd zostanie jednak zaprezentowany w przyszłych patchach.

Wraz z nowym patchem na serwer testowy dodano aż dwanaście nowych ikon przywoływacza prezentujących się następująco:

[Ikona ta nie została jeszcze nazwana]

 

Vlad Champie Icon, Evelynn Champie Icon, Alistar Champie Icon
  
Kayle Champie Icon, Shen Champie Icon, Master Yi Champie Icon
  
Sona Champie Icon, Ashe Champie Icon

 

Hextech Cup 4 Team Icon, Hextech Cup 8 Team Icon, Hextech Cup 16 Team Icon
“Ikony te są nagrodami za wygranie Clash Hextech Cup odpowiednio w drabince 4/8/16 drużynowej.”
  
Wraz z nowym patchem na PBE dodano trzy nowe skórki na wardy, jednak póki co mają one tylko tymczasowe grafiki, więc z zaprezentowaniem ich wyglądu trzeba jeszcze poczekać.
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, a ich przegląd zaczniemy od zmian związanych z tegorocznym przed-sezonem, które zgodnie z zapowiedziami mają być testowane na PBE przez dłuższy okres czasu. Zmiany te prezentują się następująco:
  • Wieże:
    • Bariera Wieży:
      • Każda wieża posiada od teraz specjalną barierę podzieloną na 5 sekcji, z której każda posiada 1000 HP
      • Każda z sekcji barier posiada bazowo 40 Armora/Magic Resist
      • Zniszczenie każdej z sekcji bariery przyzna lokalną nagrodę w postaci 160 sztuk złota, jednak sprawi to że ilość Armora i Magic Resist posiadanej przez wieżę zostanie zwiększona o 30 do momentu, w którym wszystkie pozostałe sekcje bariery nie znikną (co obecnie dzieje się automatycznie o 14:00)
      • Bariery posiadają specjalny efekt zwany Bulwark przyznający wieży 25 dodatkowego Armora i Magic Resist za każdego wrogiego championa znajdującego się w pobliżu za wyjątkiem championa, który zdołał jako pierwszy zniszczyć sekcję bariery
    • Wieże:
      • Ilość HP posiadanych przez pierwsze wieże została zwiększona z 3800 do 5000
      • Ilość Armora/Magic Resist posiadanych przez pierwsze wieże została zmniejszona z 55 do 0 – Bazowy Armor i Magic Resist został praktycznie zastąpiony Armorem i Magic Resist przyznawanym przez bariery
      • Wartość przyrostu Armoru/Magic Resist pierwszych wież na minutę została zmniejszona z 1 do 0
      • Wartość przyrostu AD na minutę dla wszystkich wież została zwiększona z 4 do 9
      • Maksymalna możliwa ilość AD posiadanego przez poszczególne wieże została zwiększona:
        • W przypadku pierwszych wież z 152 do 278
        • W przypadku wewnętrznych wież i wież przy inhibitorze z 250 do 305
        • W przypadku wież przy nexusie z 230 do 285
      • Wartość bonusu przyznawanego za zniszczenie pierwszej wieży w grze została zmniejszona z 300 do 150 sztuk złota

  • System Run:
    • Bonusowe statystyki przyznawane za wybranie danej kombinacji ścieżek run zostały zastąpione Odłamkami Statystyk, które będą wybrane z trzech tierów (za każdym razem wybrać trzeba będzie po jednym odłamku z każdego tieru)
    • Odłamki Statystyk:
      • Tier 1: +6 AD lub 10 AP (Adaptive), +8 Attack Speedu, +1-10% redukcji czasów odnowienia (wartości te osiągane są na poziomach 1-18)
      • Tier 2: +6 AD lub 10 AP (Adaptive), +5 Armora, +6 Magic Resist – póki co nadal rozważana jest możliwość dodania czwartego odłamka do tego tieru
      • Tier 3: +15-90 HP (wartości te osiągane są na poziomach 1-18), +5 Armora, +6 Magic Resist
  • Nagrody za zabójstwa championów:
    • Od teraz ilość złota uzyskane za zabójstwa Minionów i Potworów również wpływają na wysokość nagród (około 70% nagrody powinno pochodzić zazwyczaj z zabójstw, a 30% z ilości złota za Miniony i Potwory)
    • Maksymalna wartość jaką może osiągnąć nagroda za zabójstwo wynosi 1000 sztuk złota (300 za zabójstwa na głównej linii i 700 z pozostałych źródeł)
    • Wielkość nagród za potencjalne zabójstwo danego championa od teraz będą wyświetlane na tablicy wyników dla większej przejrzystości
  • Pozostałe zmiany:
    • Wszystkie miniony:
      • Ilość obrażeń zadawanych wieżom została zmniejszona z 60% do 50%
      • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z “+25 przyznawanych w 20:00” na “+25-100 przyznawanych pomiędzy 10:00-30:00”
    • Meele Miniony:
      • Maksymalna ilość HP (osiągana w 37:00) została zwiększona z 1200 do 1500
      • Maksymalna ilość Armora (osiągana w 37:00) została zwiększona z 0 do 16
      • Maksymalna ilość AD (osiągana w 37:00) została zwiększona z 12 do 80
    • Caster Miniony:
      • Maksymalna ilość HP została zwiększona z “425 osiąganych w 27:00” do “485 osiąganych w 37:00” – wartość osiągana w 27:00 nie została zmieniona
      • Maksymalna ilość AD została zmieniona z “nieskończonego skalowania się (osiąga poziom 60.5 w 37:00)” na “120.5 osiągane w 37:00 (AD nie skaluje się już w nieskończoność)”
    • Cannon Miniony:
      • Czas po jakim zaczynają się pojawiać co dwie fale został zmniejszony z 25:00 do 15:00
      • Czas po jakim zaczynają się pojawiać co falę został zmniejszony z 35:00 do 25:00
      • Maksymalna ilość HP została zmieniona z “nieskończonego skalowania (osiąga 2300 w 37:00)” na “3200 osiągane w 37:00 (statystyka ta nie skaluje się już w nieskończoność)”
      • Ilość obrażeń otrzymywanych od wież została zmniejszona z “14% maksymalnego HP (8 strzał by zginąć)” na “14% od pierwszych wież, 11% od wewnętrznych wież, 8% od wież przy inhibitorze/nexusie (8/10/12 strzałów by zginąć)”
    • Super Miniony:
      • Bazowa ilość AD została zmniejszona z 306 do 225
      • Bazowa ilość Attack Speedu  została zwiększona z 0.694  do 0.85
      • Usunięto aurę zwiększającą ilość obrażeń zadawanych przez pobliskie sojusznicze miniony o 70%
    • Buff Barona:
      • Wartość efektu redukującego ilość obrażeń jakie miniony otrzymują od championa została zmieniona z “75% dla meele minionów i 50% dla caster minionów” na “65% dla zarówno meele i caster minionów”
      • Usunięto efekt redukujących ilość obrażeń jakie miniony otrzymują od wież
    • Przewaga pushu:
      • Miniony nie otrzymują już dodatkowych statystyk zależnych od przewagi średniego poziomu naszej drużyny nad średnim poziomem wrogiej drużyny
    • Czas respawnu epickich potworów:
      • Czasy te zostały zmniejszone:
        • W przypadku Smoków Żywiołów z 6 do 5 minut
        • W przypadku Elder Dragonów z 8 do 6 minut
        • W przypadku Barona z 7 do 6 minut

Dodatkowo do zmian w systemie run wprowadzono sporą ilość drobnych poprawek w runach:

Future's Market (Slot 2, Ścieżka Inspiracji)

  • Czas w grze po jakim dostępna będzie możliwość kupna na kredyt został zmniejszony z 2:00 do 1:00

Time Warp Tonic (Slot 3, Ścieżka Inspiracji)

  • Efekt został zmieniony na: “Użycie potiona lub biscuita od razu przyznaje 50% HP lub many, który przedmiot ten miał przywrócić, ale w zamian za to nakłada na ten przedmiot krótki czas odnowienia. W dodatku w trakcie trwania efektu tego przedmiotu nasza postać zyskuje 5% prędkości poruszania się. Czas odnowienia: równy jest czasu trwania danego przedmiotu”

Demolish (Slot 1, Ścieżka Determinacji)

  • Czas przez jaki ładunek pozostaje aktywny został zmniejszony z 4 do 3 sekund

Shield Bash (Slot 1, Ścieżka Determinacji)

  • Runa ta zastępuje Bone Plating
  • Efekt: “Za każdym razie gdy zyskujesz tarcze, jeśli tarcza pozostaje aktywna twój następny auto-atak przeciwko championom zada dodatkowe 5-39 (+1.5% bonusowego HP, +8.5% wartości tarczy) obrażeń (Adaptive). Pomiędzy aktywowaniami tej runy musi minąć przynajmniej 4 sekundy

Chrysalis (Slot 2, Ścieżka Determinacji)

  • Wartość bonusu do HP została zmniejszona z 50 do 40
  • Wartość bonusu do AD została zmniejszona z 9 do 6
  • Wartość bonusu do AP została zmniejszona z 15 do 10

Overgrowth (Slot 3, Ścieżka Determinacji)

  • Efekt został zmieniony na: “Pochłoń esencję życia z potwora lub wrogiego miniona, który zginął w twoim pobliżu, zyskując na stałe 3 maksymalnego HP za każde 8 esencji. Kiedy pochłonąłeś 120 potworów lub wrogich minionów zyskujesz dodatkowe 2.5% maksymalnego HP”

Teraz przejdziemy do zmian w balansie, których premiera przewidywana jest na patch 8.22:

Aatrox

World Ender (R)
  • Czas trwania aktywa został zmniejszony z 12 do 10 sekund

Pyke

Gift of the Drowned Ones (Pasyw)
  • Ilość HP przechowywanego jako Szare HP została zmieniona z 25-50% maksymalnego HP na 80(+0.08 bonusowego AD) [maksymalna ilość to 60% maksymalnego HP]

Teleport

  • Czas channelowania został zmniejszony z 4.5 do 4 sekund

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2018/10/1023-pbe-update.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top