Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.5. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ogólne Zmiany:
- Bazowa pojemność Blood Wella została zmniejszona z 105 do 100
- Wartość przyrostu pojemności Blood Wella na poziom została zmniejszona z 45 do 0
Blood Well (Pasyw – Umiejętność ta została zreworkowana):
- Aatrox napełnia Blood Wella używając swoich umiejętności. Po uzbieraniu pełnego paska staje się on “zablokowany” i zasoby krwi są wysysane przez następne 4 sekundy przyznając Aatroxowi Blood Rusha na ten czas
- W czasie trwania efektu Blood Rusha zadanie lub otrzymanie obrażeń od wrogiego championa w pełni odnowi czas trwania Blood Rusha (i ponownie wypełni Blood Wella)
- Blood Rush – Aatrox zyskuje bonus do AD równy 25% jego bazowego AD, a także 20-50% bonus do Attack Speedu. Po otrzymaniu śmiertelnych obrażeń Aatrox wskrzesi się przywracając sobie 30% maksymalnego HP. Aatrox nie może się wskrzesić częściej niż co 180-120 sekund
Dark Flight (Q):
- Koszt HP został zmniejszony z 10% obecnego HP do 0
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 70/115/160/205/250 (+0.6 bonusowego AD) na 10/35/60/95/120 (+1.1 całkowitego AD)
- Dodano nowy efekt: “Przy castowaniu umiejętność ta wypełnia 20% Blood Wella”
Blood Thrist/Blood Price (W):
- Ilość przywracanego HP przez efekt leczący został zmieniony z 20/25/30/35/40 (+0.25 bonusowego AD) na 30/45/60/75/90 (+5% naszego brakującego HP)
- Usunięto efekt sprawiający, że efekt leczący potraja swoją wartość w momencie gdy Aatrox ma mniej niż 50% HP
- Koszt HP za efekt zadający obrażenia został zmniejszony z 15/23.75/32.5/41.25/50 (+0.25 bonusowego AD) do 0
- Ilość zadawanych obrażeń przez odpowiedni efekt został zmniejszony z 60/95/130/165/200 (+1.0 bonusowego AD) na 30/60/90/120/150 (+0.75 bonusowego AD)
- Dodano nowy efekt sprawiający, że za korzystanie z efektu zadającego obrażenia wypełnia 20% Blood Wella
Blades of Torment (E):
- Koszt HP został zmieniony z 5% obecnego HP na 30 HP
- Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 75/110/145/180/215(+0.6 AP, +0.6 bonusowego AD) na 70/115/160/205/250 (+0.7 bonusowego AD)
- Rodzaj zadawanych obrażeń został zmieniony z magicznych na fizyczne
- Wartość nakładanego spowolnienia została zmieniona z 40% na 30/35/40/45/50%
- Czas nakładanego spowolnienia został zmieniony z 1.75/2/2.25/2.5/2.75 na 2 sekundy
Urchin Strike (Q):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.35 do 0.55
Seastone Trident (W):
- Czas trwania efektu krwawienia została zmniejszona z 4 do 3 sekund
- Czas przez jaki znacznik pozostaje aktywny został zwiększony z 4 do 6 sekund
Chum the Waters (R):
- Od teraz trudniej jest podnieść rybę, która nie trafiła w nas
- Ryba, która w nas nie trafiła od teraz leży na brzuchu na ziemi
Mark of the Kindred (Pasyw):
- Czas na jaki wilk zaznacza losowy wrogi camp w jungli (zależnie od ilości stacków zgromadzonych przez Kindred) w 2:30 minucie gry został zmniejszony z 5 do 3 minut
- Czas przez jaki wilk czeka z zaznaczeniem nowego campu po zabiciu zaznaczonego campu lub wygaśnięciu znacznika został zmniejszony z 70 do 50 sekund
- System tierów został zmieniony z:
- Tier 1 (0-2 stacki): Crab, Raptory
- Tier 2 (3-4 stacki): Raptory, Krugi, Gromp, Wolfy
- Tier 3 (5-6 stacków): Blue, Red, Herald, Drake
- Tier 4 (7+ stacków): Baron, Elder
- na:
- Tier 1 (0 stacków): Crab
- Tier 2 (1-3 stacków): Crab,Raptory,Gromp
- Tier 3 (4-7 stacków): Wolfy,Krugi,Blue, Red
- Tier 4 (7+ stacków): Herald/Baron, Drake/Elder
Shatter Orb (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych minionom została zwiększona z 40% do 80%
Distortion (W):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 85/120/155/190/225 (+0.6AP) do 40/55/70/85/100 (0.2 AP)
Mimic’d Distortion (R+W):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 125/225/325 (+0.5 AP) do 60/120/180 (+0.3 AP)
Piercing Light (Q):
- Dodano nowy efekt: “czas castowania odrobinę zmniejsza się wraz z tym jak Lucian zyskuje poziom”
Double Up (Q):
- Ilość obrażeń zadawanych przez drugi strzał została zmniejszona z 40/70/100/130/160 (+1.0 całkowitego AD, +0.5 AP) do 20/35/50/85/80 (+0.85 całkowitego AD, +0.35 AP) – wartość ta jest równa obrażeniom zadawanym przez pierwszy strzał
- Od teraz drugi strzał może uderzyć krytycznie zadając X obrażeń – wartość ta równa jest normalnym obrażeniom zadawanym przez obrażenia krytyczne, a więc podstawowo wynosi ona 200% ale może zostać zwiększona chociażby przy użyciu Infinity Edge
- Od teraz drugi strzał zawsze uderza krytycznie jeśli pierwszy strzał zabił swój cel
- Usunięto efekt sprawiający, że drugi strzał zadaje zwiększone obrażenia jeśli pierwszy zabił swój cel
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość armora została zmniejszona z 25.88 do 22
Battle Roar (W):
- Wartość bonusu do uleczenia w momencie gdy obrażenia pochodzą od potworów została zmniejszona z 100% do 50%
Rune Prison (W):
- Czas trwania roota został zmniejszony z 1 do 0.75 sekundy
Spell Flux (E):
- Czas odnowienia został zwiększony z 2.25 do 3.25/3/2.75/2.5/2.25 sekund
Piercing Arrow (Q):
- Czas odnowienia został zwiększony z 16/14/12/10/8 do 20/18/16/14/12 sekund
- Wartość przelicznika z całkowitego AD na maksymalne zadawane obrażenia została zmniejszona z 1.65 do 1.5
- Dodano nowy efekt: “Czas odnowienia Piercing Arrow jest skracany o 4 sekundy (wartość ta jest zmieniana przez redukcje czasu odnowienia Varusa) jeśli strzała zdetonuje stacki Blighta na przynajmniej jednym wrogim championie”
Blighted Quiver (W):
- Opis umiejętności został zmieniony w taki sposób aby maksymalna ilość obrażeń zadawanych przez potwory była wartością za jeden stack, a nie za wszystkie jak dotychczas
Zmiany w przedmiotach
Blade of the Ruined King, Edge of Night
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Blade of the Ruined King:
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 25 do 40
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zmniejszona z 40% do 25%
- Ilość przyznawanego Life Stealu została zwiększona z 10% do 15%
- Ilość minimalnych zadawanych obrażeń on-hit została zwiększona z 10 do 15
- Ilość zadawanych obrażeń z aktywa została zmieniona z fizycznych obrażeń równych 10% maksymalnego HP celu na 100 magicznych obrażeń
- Wartość uleczenia z aktywa została zmniejszona z 10% maksymalnego HP celu na 0
- Ilość kradzionej prędkości poruszania się z aktywa została zwiększona z 20% do 25%
- Czas trwania efektu kradzieży prędkości poruszania się został zwiększony z 2 do 3 sekund
- Całkowity koszt budowy przedmiotu został zmniejszony z 3400 do 3300 – zatem koszt jego złożenia z komponentów został zmniejszony z 900 do 800
Edge of Night:
- Ilość przyznawanego AD została zmniejszona z 60 do 55
- Czas odnowienia aktywa został zwiększony z 30 do 45 sekund
- Czas trwania aktywa został zmniejszony z 10 do 5 sekund
Zmiany w specjalizacjach
Deathfire Touch, Bond of Stone, Warlord’s Bloodlust
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Deathfire Touch – Ferocity, Tier 6:
- Wartość przelicznika z bonusowego AD została zmniejszona z 0.6 do 0.45
Bond of Stone – Resolve, Tier 6 (Specjalizacja ta otrzymała reworka):
- Nazwa tej specjalizacji została zmieniona na Stoneborn Pact
- Zyskaj 5% całkowitego HP
- Twoje efekty CC nakładają na wrogiego championa ziemną runę na 4 sekundy. Sojuszniczy bohaterowie, którzy zaatakują zaznaczonego wroga uleczą się p 5(+2.5% twojego maksymalnego HP) przez następne 2 sekundy (efekt ten działa tylko w 50% jeśli jesteś postacią zasięgową) – efekt ten działa na każdy efekt CC i nie ma żadnych ograniczeń czy czasu odnowienia
Warlord’s Bloodlust – Ferocity, Tier 6 (Specjalizacja ta otrzymała reworka):
- Poruszanie się i atakowanie ładuje ataki. Naładowany atak przyznaje 1-50% bonusowego Lifesteala i 30% dodatkową prędkość poruszania się na 0.75 sekundy – efekt ten ładuje się praktycznie tak samo szybko jak chociażby ten obecny w Statikk Shivie
Zmiany w Summoner's Spellach
Exhaust
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Exhaust:
- Usunięto efekt sprawiający, że Summoner’s Spell ten zmniejszał Attack Speed przeciwnika o 30%
- Usunięto efekt sprawiający, że ten Summoner’s Spell zmniejszał ilość armora/mr przeciwnika o 10
Skórki oraz zmiany wizualne
Dragon Sorceress Zyra – 1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Dragonslayer Xin Zhao – 1350 RP
Kliknij, aby rozwinąć
Dragonslayer Pantheon
Kliknij, aby rozwinąć
Zyra
Kliknij, aby rozwinąć
Inne
Nowe skórki na wardy, Nowe ikony przywoływacza, Aktualizacja recalli, Poprawki interfejsów, Nowy login screen
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano skórkę na wardy związaną tematycznie związaną z nowymi skórkami dla postaci:
Eye of the Dragon Ward
- Dodano trzy nowe ikony przywoływacza związane tematycznie z nowymi skórkami dla postaci, a także nową ikonę przedstawiającą emblem Demacii
- Bardzo duża liczba starych postaci i skórek otrzymała jakąś animację recallu.
[Pełną listę ponad 70 postaci i ponad 300 skórek, które otrzymały takie zmiany zobaczyć możecie w tym temacie]
część animacji została zmieniona zgodnie z tą listą:
- Wprowadzono również kilka poprawek w interfejsie gry, w tym między innymi poprawiono wygląd opisów umiejętności, zmieniono odrobinę kolorystykę, zmieniono wygląd layoutu czy dodano znacznik wskazujący na to, że dana umiejętność jest ultem.
- Wprowadzono nowy login screen związany z najnowszym skinem do Xin Zhao. Login screen ten prezentuje się następująco: