Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 6.10. Post jest aktualizowany raz dziennie (jednakże nie wszystkie zmiany tłumaczone są z języka angielskiego ze względu na ich częstotliwość).
Taliyah
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat tego championa
Statystyki i umiejętności
Bazowe Statystyki:
- Bazowa ilość HP: 500
- Wartość przyrostu HP na poziom : 75
- Bazowa ilość many: 340
- Wartość przyrostu many na poziom: 60
- Bazowa ilość regenerowanego HP na sekundę: 1.2
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.14
- Bazowa ilość regenerowanej many na sekundę: 1.4
- Wartość przyrostu regeneracji many na poziom: 0.17
- Bazowa ilość AD: 56
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3.3
- Bazowa ilość armora: 20
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3
- Bazowa ilość Magic Resist: 30
- Bazowa prędkość poruszania się: 325
- Zasięg auto-ataków: 525
Rock Surfing (Passive):
- Podczas biegania w pobliżu ścian Taliyah zyskuje 20-40% (wartość ta zależy od poziomu postaci) bonus do prędkości poruszania się. Efekt ten włącza się tylko gdy Taliyah nie uczestniczy akurat w zwarciu. – wartość tego bonusu zmienia się w następujący sposób 20/22/23/24/26/27/28/29/30/31/32/33/34/35/37/38/39/40%
Threaded Volley (Q):
- Taliyah ciska 5 skał w danym kierunku, które zadają 60/80/100/120/140 (+0.4 AP) magicznych obrażeń w małym obszarze wokół pierwszego trafionego przeciwnika. Kolejne trafienia w tą samą jednostkę zadają tylko 50% obrażeń. Dodatkowo na 180 sekund (czas ten skaluje się w dół z redukcją czasu odnowienia) tworzony jest Worked Ground. – przy 40% redukcji czasu odnowienia czas, przez który Worked Ground jest obecne na polu bitwy wynosi 108 sekund
- Taliyah zyskuje 10-20% (wartość ta jest równa połowie bonusu z pasywa) bonus do prędkości poruszania się na Worked Ground. Podczas castowania Q na Worked Groundzie wystrzeliwany jest tylko 1 skała ale przywracana jest połowa many zużyta na tę umiejętność
- Koszt many: 60/65/70/75/80
- Czas odnowienia: 10/8.5/7/5.5/4 sekundy
- Zasięg:
Seismic Shove (W):
- Pierwsze Użycie: Taliyah zaznacza wybrany obszar i po krótkim opóźnieniu wszyscy przeciwnicy złapani w tym obszarze są podrzucani i otrzymują 60/80/100/120/140 (+0.4 AP) magicznych obrażeń
- Drugie Użycie: Taliyah wybiera kierunek. Jeśli ona to zrobiła to przeciwnicy są odpychani w tym kierunku
- Koszt many: 70/80/90/100/110
- Czas odnowienia: 16/14/12/10/8 sekund
- Zasięg:
Unraveled Earth (E):
- Taliyah rozrzuca pole pułapek reagujących na dashe, które zadają 80/105/130/155/180 (+0.4 AP) magicznych obrażeń i spowalniają przeciwnika o 20% (+~4% za każde 100 AP). Po 4 sekundach pułapki wybuchają ponownie zadając obrażenia
- Przeciwnicy, którzy dashują, są wypchnięci lub przeciągnięci przez pułapki aktywują je i otrzymują 40/52.5/65/77.5/90 (+0.2 AP) magicznych obrażeń za każdą pułapkę (maksymalna ilość pułapek to 4)
- Koszt many: 90/95/100/105/110
- Czas odnowienia: 16/14/12/10/8 sekund
- Zasięg:
Weaver’s Wall (R):
- Po użyciu umiejętności po raz pierwszy Taliyah tworzy ścianę. Taliyah może ponownie użyć tej umiejętności aby podróżować po ścianie. Wydanie komendy poruszenia się lub otrzymanie obrażeń przerwie jej podróż.
- Stworzona w ten sposób ściany pozostaje na polu bitwy przez 6/7/8 sekund, ale Taliyah może użyć ponownie umiejętności by przedwcześnie ją zniszczyć
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 160/140/120 sekund
- Zasięg: – 3000/4500/6000
Głos
Dodano “Know the loom, Be the stone.” wypowiadaną przez nią w trakcie champion select. Kwestię tę znaleźć możecie tutaj
Lore
“Taliyah is a nomadic mage from Shurima who weaves stone with energetic enthusiasm and raw determination. Torn between teenage wonder and adult responsibility, she has crossed nearly all of Valoran on a journey to learn the true nature of her growing powers. Compelled by rumors of the rise of a long-dead emperor, she returns to protect her tribe from dangers uncovered by Shurima’s shifting sands. Some have mistaken her tender heart for weakness and paid the price for their error, for beneath Taliyah’s youthful demeanor is a will strong enough to move mountains, and a spirit fierce enough to make the earth tremble.”
Premierowa skórka – Freljord Taliyah – 1350 RP
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Unbreakable Will (R):
- Wartość redukcji obrażeń została zmniejszona z 70% do 50/60/70%
Glacial Storm (R):
- Koszt many utrzymania tej umiejętności o każdą kolejną sekundę został zmniejszony z 40/50/60 do 30/45/60
- Początkowy zasięg działania tej umiejętności został zwiększony z 150 do 200
- Maksymalny zasięg działania tej umiejętności został zwiększony z 1000 do 1100
- Zasięg castowania został zwiększony z 685 do 750
- Efekty takie jak Zhonya czy ulti Barda nie przerywają od teraz działania tej umiejętności
Celestial Expansion (W):
- Czas odnowienia został zwiększony z 6/5/4/3/2 do 6/5.5/5/4.5/4 sekund
Voice of Light (R):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 200/300/400 do 150/250/350
Noxious Blast (Q):
- Zasięg został zwiększony z 750 do 850
Miasma (W):
- Zasięg został zwiększony o 50 – dotychczas wynosił on 550-800, a obecnie na PBE wynosi on 500-900
Dark Wind (E):
- Maksymalna ilość odbić została zmniejszona z 7 do 6
Harsh Lesson (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 6/5.5/5/4.5/4 do 4 sekund
Switcheroo! (Q):
- Wartość Attack Speedu posiadanego przy atakowaniu rakietami na 1 poziomie została zwiększona z 0.531 do 0.625
- Wartość redukcji bonusowego Attack Speedu przy atakowaniu rakietami została zwiększona z 15% do 25%
Flame Chompers! (E):
- Koszt many został zwiększony z 50 do 70
Undying Rage (R):
- Ilość HP poniżej którego nie możemy zejść podczas korzystania z tej umiejętności została zwiększona z 1 do 30/50/70
Void Shift (Pasyw):
- Czas odnowienia został zwiększony z 23-6 sekund od otrzymania obrażeń do 30/18/10/6 sekund od otrzymania obrażeń (wartości te zmieniają się na poziomie 1/6/11/16)
Meditate (W):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.15 do 0.25
Wuju Style (E):
- Bazowa ilość zadawanych z aktywa bonusowych nieuniknionych obrażeń została zwiększona z 12/19/26/33/40 do 14/23/32/41/50
Umbra Blades (Pasysw):
- Dodano przelicznik z AP równy 0.5
Burnout (W):
- Dodany został przelicznik z AP na obrażenia zadawane na sekundę wynoszący 0.1
- Dodany został przelicznik z AP na obrażenia zadawane przez auto ataki wynoszący 0.25
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
Decrepify (Q):
- Od teraz opis umiejętności pokazuje maksymalne możliwe obrażenie
Ravenous Flock (R):
- Wartość uleczenia przy używaniu tej umiejętności na minionach została zmieniona z 15% zadanych obrażeń na 8/11/13 (+0.03 AP)
- Wartość uleczenia przy używaniu tej umiejętności na wrogich championów została zmieniona z 75% zadanych obrażeń na 30/45/60 (+0.12 AP )
Organic Deconstruction (Pasyw):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.5
Lifeform Disintegration Ray (R):
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 1.0 do 1.25
Hemoplague (R):
- Wartość uleczenia została zmieniona z 75/125/175 (+0.35 AP) za każdego trafionego bohatera na 150/250/350 ( +0.7 AP) za jednego trafionego bohatera i +50% za każdego kolejnego
Shocking Orb (E):
- Czas odnowienia został zmieniony z 18/16/14/12/10 na 13/12.5/12/11.5/11 sekund
Enchantment: Bloodrazor, Itemy na jungle
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Enchantment: Bloodrazor:
- Ilość obrażeń zadawanych przez pasyw została zwiększona z 3% do 4% maksymalnego HP celu
- Ilość przyznawanego Attack Speedu została zwiększona z 40% do 50%
Itemy na jungle:
- Wartość bonusu do doświadczenia za zabicie potwora z większym poziomem od nas została zwiększona z 25 do 30
Ghost
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Ghost:
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zwiększona z 27% do 28-45% (w zależności od poziomu)
- Czas odnowienia został zmniejszony z 210 do 180 sekund
Summoner’s Rift
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
Summoner’s Rift
Ocean Drake:
- Ilość przywracanego HP i many została zmieniona z 10% na 4/8/12% brakującego HP i many
- Czas co jaki HP i mana są przywracane został zmniejszony z 24/12/8 do 5 sekund
Smoki:
- Zmieniony został komunikat na chacie informujący o zabiciu smoka w taki sposób, że od teraz uwzględnia on rodzaj zabitego dragona
- Od teraz na tabeli wyników ikony przedstawiające rodzaje smoków zabitych przez daną drużynę przybierają kolory dragonów, a nie jak dotychczas teamów.
Super Galaxy Fizz – 1350 RP
Super Galaxy Kindred – 1350 RP
Super Galaxy Shyvana
Riot Girl Tristana
Kliknij, aby rozwinąć
Earnest Elf Tristana
Kliknij, aby rozwinąć
Firefighter Tristana
Kliknij, aby rozwinąć
Guerilla Tristana
Kliknij, aby rozwinąć
Buccaneer Tristana
Kliknij, aby rozwinąć
Rocket Girl Tristana
Kliknij, aby rozwinąć
Kennen
Nowy Login Screen, Nowe ikony przywoływaczy, 6 i 7 poziom maestrii bohaterów, Zmiany w historii postaci
Kliknij, aby zobaczyć szczegółowe informacje na temat zmian
- Dodano nowy login screen związany ze zbliżającą się premierą nowej bohaterki – Taliyah. Wspomniany login screen prezentuje się następująco:
- Dodano sześć nowych ikon przywoływacza związanych z trzema nowymi skórkami z serii Super Galaxy. Ikony te prezentują się następująco
- Dodatkowo wprowadzone zostały 4 ikony związane z MSI, z których wprowadzona zostanie tylko jedna ikona przedstawiająca logo ligi, która zwyciężyła we wspomnianym turnieju (dostępna będzie ona od 16 do 30 Maja i będzie kosztować 1 IP w zwycięskim regionie i 250 RP w innych).
- Dodano 6 i 7 poziom maestrii bohaterów. Poniżej znaleźć możecie więcej szczegółów o tych poziomach6 Poziom maestrii bohaterów:
- Najpierw pokaż swój poziom obeznania danym championem poprzez uzyskanie na nim 5 poziomu maestrii
- Po osiągnięciu 5 poziomu po każdej grze tym championem w kolejce przyznającej punkty do maestrii, w której otrzymałeś ocenę S- lub wyższą otrzymujesz token maestrii bohaterów
- W warsztacie hextech możesz połączyć 2 tokeny z champion shardem tego samego championa, lub odblokowanym na stałe tym championem lub z 500 jednostkami niebieskiej esencji by odblokować 6 poziom maestrii
7 Poziom maestrii bohaterów:
- Po odblokowaniu 6 poziomu maestrii nie można zdobywać już danym championem tokenów uzyskując ocenę S-, ale…
- Następnym razem gdy dostaniesz ocenę S lub wyższą w kolejce przyznającej punkty do maestrii przyzna ci token maestrii tego championa
- W warsztacie hextech można połączyć 3 takie tokeny z champion shardem tego samego championa, lub odblokowanym na stałe tym championem lub z 600 jednostkami niebieskiej esencji by odblokować 7 poziom maestrii
- Zaktualizowano krótkie wersje historii z klienta gry bohaterów związanych z Shurimą. W wersji angielskiej prezentują się one obecnie następująco:
Amumu
”Solitude can be lonelier than death.”
A lonely and melancholy soul from ancient Shurima, Amumu roams the world in search of a friend. Cursed by an ancient spell, he is doomed to remain alone forever, as his touch is death and his affection ruin. Those who claim to have seen him describe Amumu as a living cadaver, small in stature and covered in bandages the color of lichen. Amumu has inspired myths, folklore, and legends told and retold for generations – such that it is impossible to separate truth from fiction.
Azir
”Shurima was once the glory of Runeterra. I will make it so again.”
Azir was a mortal emperor of Shurima in a far distant age, a proud man who stood at the cusp of immortality. His hubris saw him betrayed and murdered at the moment of his greatest triumph, but now, millennia later, he has been reborn as an Ascended being of immense power. With his buried city risen from the sand, Azir seeks to restore Shurima to its former glory.
Nasus
”What was fallen will be great again.”
Nasus is an imposing, jackal-headed Ascended being from ancient Shurima, a heroic figure regarded as a demigod by the people of the desert. Fiercely intelligent, he was a guardian of knowledge and peerless strategist whose wisdom guided the ancient empire of Shurima to greatness for many centuries. After the fall of the empire, he went into self-imposed exile, becoming little more than a legend. Now that the ancient city of Shurima has risen once more, he has returned, determined to ensure it never falls again.
Rammus
”OK.”
Idolized by many, dismissed by some, mystifying to all, the curious being, Rammus, is an enigma. Protected by a spiked shell, Rammus inspires increasingly disparate theories on his origin wherever he goes – from demigod, to sacred oracle, to a mere beast transformed by magic. Whatever the truth may be, Rammus keeps his own counsel and stops for no one as he roams the desert.
Renekton
”Blood and vengeance.”
Renekton is a terrifying, rage-fueled Ascended being from the scorched deserts of Shurima. Once, he was his empire’s most esteemed warrior, leading the armies of Shurima to countless victories. However, after the empire’s fall, Renekton was entombed beneath the sands, and slowly, as the world turned and changed, he succumbed to insanity. Now free once more, he is utterly consumed with finding and killing his brother, Nasus, who he blames, in his madness, for the centuries he spent in darkness.
Sivir
”Coin may buy you skill for a day, but never loyalty.”
Sivir is a renowned fortune hunter and mercenary captain who plies her trade in the deserts of Shurima. Armed with her legendary jeweled crossblade, she has fought and won countless battles for those who can afford her exorbitant price. Known for her fearless resolve and endless ambition, she prides herself on recovering buried treasures from the perilous tombs of Shurima – for a generous bounty. With ancient forces stirring the very bones of Shurima, Sivir finds herself torn between conflicting destinies.
Skarner
”We are one. We cannot be shattered.”
Skarner is an immense crystalline scorpion from a hidden valley in Shurima. Part of the ancient Brackern race, Skarner and his kin are known for their great wisdom and deep connection to the land, as their souls are fused with powerful life crystals which hold the living thoughts and memories of their ancestors. In an age long past, the Brackern entered hibernation to avoid untold magical destruction, but recent, threatening events have roused Skarner. As the only Brackern awake, he strives to protect his kind from those who seek to harm them.
Xerath
”A lifetime as a slave has prepared me for eternity as your master.”
Xerath is an Ascended Magus of ancient Shurima, a being of arcane energy writhing in the broken shards of a magical sarcophagus. For millennia, he was trapped beneath the desert sands, but the rise of Shurima freed him from his ancient prison. Driven insane with power, he now seeks to take what he believes is rightfully his and replace the upstart civilizations of the world with one fashioned in his image.