Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Opis bohatera: Poro, Słodycz Freljordu

Na wstępie chcę Wam wszystkim podziękować za udział w naszej zabawie! Ilość zaangażowanych osób przerosła moje najśmielsze oczekiwania, a mnóstwo Waszych pomysłów wręcz emanowało genialnością! Miałem duży problem z doborem finalnych umiejętności w taki sposób, by jak najwięcej ciekawych idei zostało uwzględnionych. Niestety, bardzo chciałbym, lecz nie jestem w stanie uwzględnić wszystkich Waszych pomysłów w tym wpisie, lecz postaram się wyróżnić jak najwięcej osób. Dodam jako ciekawostkę, iż czytałem wszystkie Wasze wypowiedzi oraz zapisywałem najciekawsze – w sumie uzbierałem w Wordzie aż 7 stron tekstu! To smutne, że z dużej części musiałem zrezygnować.

Przedstawię Wam dwie wersje, jakie skleiłem z Waszych pomysłów. Na samym dole wpisu możecie poznać także koncept zwycięzcy w konkursie. Stwierdziliśmy, iż jest ona najbardziej dopracowana, ciekawa, zabawna oraz kreatywna ze wszystkich pozostałych. Mam nadzieję, iż spodoba Wam się wersja finalna naszej porowatej zabawy. 🙂

Wersja 1

Autorami koncepcji są: MiG Jaell, kamilcz99, Reminter, Rayd, Kaseby, barakusiu

Umiejętność pasywna - Porofikacja

W chwili śmierci Poro rozpada się na 5 małych Porosków, które uciekają w losowym kierunku i mają zmniejszoną prędkość poruszania się. Każdy poro ma 1 pkt życia. Jednym z nich można sterować – jeśli któryś przeżyje, Poro odradza się z 20% hp za każdego Poroska, który przeżył.

Q - Futrzasty pancernik

Bierne: Poro odbija 10/20/30/40/50 otrzymanych obrażeń jako magiczne

Aktywne: Poro zwija się w kłębek i blokuje 5/10/15/20/25% otrzymanych obrażeń. W ciągu 5 sekund może skoczyć w wybrane miejsce i zadać 100/160/220/280/340 (+20% AD) obrażeń magicznych oraz ogłuszyć wrogów na 1 sekundę.

W - Braum, do nogi!

Wokół Poro nagle pojawiają się Braumy z aktywną braume tarczą. (Statystyki umiejętności dokładnie takie same jak E Brauma).

E - Psytul mje!

Poro przytula wrogiego bohatera na 1,5 sekundy, co uniemożliwia mu podjęcie jakiejkolwiek akcji. Jeżeli nikt nie przerwie przytulania, Poro zyska na kolejne 5 sekund 15/20/25/30/35 pancerza oraz odporności na magię.

R - Puszystości nigdy nie za wiele

Bierne: Poro zyskuje 10/15/20% dodatkowego maksymalnego zdrowia ze wszystkich przedmiotów. Im więcej życia uzyska, tym bardziej będzie puszysty.

Aktywne: Poro przywołuje 5 innych Porosów z niewielką ilością życia. Jeżeli przeciwnik zabije jednego,  zostanie spowolniony o 30/40/50%. Jeżeli ten sam przeciwnik zabije kolejnego Porosa, zostanie ogłuszony na 1,5 sekundy. Sojusznik także może kliknąć przywołanego Porosa, aby przywrócić sobie 10/12,5/15% maksymalnego zdrowia.

Styl gry

Pierwszą wersję starałem się przedstawić jako wytrzymałego Poro. Obrońca byłby dla niego dedykowaną rolą. Umiejętność bierna sprawia, że Poro wybucha i przeistacza się w mniejsze Poroszki, dzięki czemu może się odrodzić. Może on używać Q oraz E do ogłuszania przeciwników oraz wzmacniania swoich cech defensywnych. Gdy Poro poczuje się zagrożony, ma możliwość przywołania do swej nogi łapy Brauma. Ulti jest potęgą w trakcie walk drużynowych – ranni sojusznicy mogą się uleczyć, a wrogowie, którzy ośmielą się skrzywdzić Poro, zostaną za to srogo ukarani!

Wersja 2

Autorami koncepcji są: TeraLos, Kordylian, Szanghai, Soulmexis, Da Poro Project

Umiejętność bierna - Słodkość over 9000

Zwykłe ataki Poro nakładają na wrogach ładunki Słodkości. Po uzyskaniu 5 ładunków, przeciwnik zostaje zauroczony na 1/1,25/1,5 sekundy. Można użyć na tym samym przeciwniku raz na 8 sekund.

Q - Bańka, bum!

Poro wypuszcza bańkę mydlaną zadającą 50/75/100/125/150 (+70% AD) fizycznych obrażeń oraz nakładającą ładunek Słodkości. W przypadku trafienia bohatera, dostaje on także debuff, który sprawia, że wszelkie ataki w miniony stają się nietrafione (mechanika przypominająca oślepienie, lecz działająca tylko na miniony).

W - Pasażer na gapę

Poro skacze na sojuszniczego bohatera i używa go jako środka transportu, jednocześnie zwiększając mu prędkość ruchu o 40%.

E - Linienie

Poro zrzuca swoją sierść, zadając przeciwnikom we wskazanym obszarze obrażenia równe 60/100/140/180/220 (+65% dodatkowego AD).

R - Wejście Smoka... tzn Poro!

Poro wzywa do pomocy innego wybranego Poro:

  • Ahmed Poro: Ahmed Poro biegnie do wskazanego przeciwnika, koło którego wybucha. Zadaje mu 250/500/750 (+0.5 AP) oraz ogłusza go na 0,5 sekundy.
  • Poro z wąsem: Poro z wąsem wzmacnia odporność na magię oraz pancerz pobliskich sojuszników o 20/30/40. Ponadto blokuje pierwszy użyty w ich kierunku pocisk. Efekt utrzymuje sie przez 10 sekund.
  • Poro Draven: Poro Draven podąża za wskazanym wrogim bohaterem. Jeśli cel nie odsunie się od Poro w ciągu 5 sekund dostaje dissconecta na 10 sekund i wyrzuca monitor przez okno Kappa.
Styl gry

Wersja druga umożliwia Porowi zagranie w roli strzelca. Słodkość over 9000 umożliwia mu oczarowanie rywali – jest to jego podstawowe CC. Q jest dodatkiem do obrażeń (funkcjonuje mniej więcej podobnie jak corkiq Q Corkiego, lecz dodatkowo oślepia przeciwnika utrudniając mu zabijanie stworów). Pasażer na gapę to nasz jedyny sposób na ucieczkę z niebezpiecznych sytuacji. Polega ona w dużym stopniu na sojuszniku (najczęściej na naszym supporcie). Linienie to nic innego jak umiejętność o ciekawym pomyśle służąca do nękania oraz pchania linii. Nasze ulti działa podobnie jak twistedfatew W TFa – wybieramy tego Poro, którego aktualnie potrzebujemy.

Ścieżka dźwiękowa

Autorami koncepcji są: Witold – Witekrr EUNE, Rayd, Shyio, Kuszlyk, Kordylian, Rumble, Zmechanizowany Rozrabiaka, sliye14, fatg2101, Ludzikę, Holdax, Poro Chyży Tropiciel, Thirler, Tobi501, ma25, Derrae

Żarty: Opowiedziałbym Ci suchara, ale już go zjadłem…

Jest tu tak ciepło, że zaraz futerko mi się wysuszy…



*Obok Poro pojawia się “góra” z ciasteczek, a on zaczyna je jeść* Tysiąc ciasteczek jeszcze nikomu nie zaszkodziło!

ahri Ahri: Widzę, że ty też potrafisz użyć swojego wdzięku…

brand Brand: Zimno mi, daj trochę ognia!

brand Brand: Pora rozgrzać atmosferę, nieprawdaż?

braum Braum: Jesteś dowodem, iż piękne legendy nie muszą być bajkami!

chogath Cho’Gath: Jeszcze cię przerosnę!

lissandra Lissandra: Brzydka pani, a sio!

lux Lux: Chrupki? Noooooszę je w sooobie

pantheon Pantheon: Piekarzem? To upieczesz mi ciasteczko?

sejuani Sejuani: Hmmm… Czemu ujeżdżasz mojego kuzyna?

sejuani Sejuani: Mogę się karnąć?

trundle Trundle: Trunh… Trend… Ehh, przepraszam, ale nie potrafię wypowiedzieć twego imienia.

Groźby: Zagrajmy w grę: Dasz mi przekąskę, a ja Cię nie skrzywdzę.

annie Annie: Wiem gdzie jest twój miś! To… JA! Nowy, lepszy, potężniejszy!

lissandra Lissandra: Moje futerko roztopi twe kamienne serce!

teemo Teemo: Futerko nie wystarcza by być lubianym!

Taniec: Poro tańczy kręcąc się na swoim małym ogonku

Śmiech: *piskliwy głosik* HahahahahaHAHAhahaahaaaa

Huhuhuhuehuehuehuee

Hihihihiiiii ahahahaah hihi

Inne teksty: Przy wyborze bohatera: No to smacznego! *słychać odgłosy chrupania*

Po zakończeniu działania ulti asher Ashe, lissandrar Lissandry oraz sejuanir Sejuani: We Freljordzie przeżywałem gorsze mrozy.

Po zakupie zhonyashourglass Zhonyi: A co ja? Kurczaczek, że mam być złoty?!

Po zakupie warmogsarmor Warmoga: Hyhy, przytyłem!

Po zakupie sunfirecape Sunfire: AAAAA!!! PALĘ SIĘ!!! RATUNKU!!!!!

Po zakupie frozenheart Frozen Heart: Zaraz, zaraz… To chyba należy do Lissandry!

Po zakupie infinityedgebladeoftheruinedkingthebloodthirster IE/BotRK/BT: Ehh… Mam za krótkie łapki by władać tym mieczem…

Po zakupie bootsofmobility mobilitków: Szybki i wściekły! Haha!

Po zakupie rabadonsdeathcap Rabadona: Całkiem wygodny kapelutek!

Propozycje skórek

Autorami koncepcji są: Syndrabpl, Souji, mikolaj2698,

  • Poro poszukiwacz cukierków
  • Hearthseeker Poro
  • Mafia Poro (garnitur, wylizane blond włosy i przeciwsłoneczne okulary)

Wersja 3 - zwycięzca konkursu

Jak już wspomniałem wcześniej – świetnych prac było naprawdę sporo i wybór tej jednej nie był łatwy. Po naradach postanowiliśmy, iż zwycięzcą konkursu na kartę PaySafe jest Derrae. Gratulujemy i prosimy o kontakt w celu odebrania nagrody.

Wszystkich chętnych zapraszamy do zapoznania się z jego pomysłem – możecie go znaleźć pod tym linkiem: KLIK.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział! Do zobaczenia w przyszłych konkursach! 🙂

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.