Po pierwsze, zauważyliśmy, że obrońcy nie radzą sobie najlepiej na Rift. Nie chcemy wkładać mocy w ich przedmioty, więc wykorzystujemy tę okazję, by dodać trochę podstawowej mocy ich zestawom umiejętności. Po drugie, jest kilku odstających bohaterów takich jak Aatrox, Fizz i Tryndamere, którym trzeba się przyjrzeć.
Ponadto zaczynamy dwupatchowy test alfa Nexus Blitz, nowego, eksperymentalnego trybu gry. Będzie miał premierę niedługo po opublikowaniu patcha, więc weźcie sprawy w swoje ręce i rozwalcie Nexus wrogów!
Dobrej zabawy i powodzenia!


Patch w skrócie
Test alfa Nexus Blitz
Bohaterowie
Aatrox
Zmniejszone leczenie biernego efektu E przeciwko celom niebędącym bohaterami. Zmniejszona liczba ładunków przyznawanych przy rozwinięciu E. Dłuższy czas odnowienia R na niższych poziomach.
Już prawie udało nam się doprowadzić poziom mocy Aatroxa do ładu, ale wciąż musimy obniżyć jego siłę w alei, żeby nie był aż tak dużym tyranem.
E — Doskok Umbry
R — Zagłada Świata
Fizz
Zmniejszone skalowanie obrażeń W. Zmniejszone skalowanie obrażeń R.
Trochę za bardzo wzmocniliśmy Fizza w poprzednim patchu, więc odbieramy mu odrobinę jego nowo nabytej mocy.
W — Trójząb
R — Mącenie Wody
Hecarim
Zwiększone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie obrażeń Q.
Na chwilę obecną Hecarim jest dość słaby, ale chcemy być uważni przy wzmacnianiu go. Trochę więcej ciągłych obrażeń powinno pomóc mu błyszczeć w środkowej fazie gry, jednocześnie nie robiąc z niego potwora biorącego wszystkich na strzała.
Q — Szał
Orianna
Zmniejszona podstawowa odporność na magię.
Orianna jest najlepsza w trzymaniu wrogów na dystans za pomocą zasięgu swojej Kuli i zapewnianej przez nią kontroli tłumu. Chcemy upewnić się, że kiedy jej wrogowie skrócą dystans, będą mieli większą szansę na dokonanie zabójstwa.
Podstawowe statystyki
Quinn
Zmniejszony przyrost obrażeń od ataku.
Jedyną rzeczą większą od prędkości ruchu Valora są obrażenia eksplozywne Quinn, a te dwie cechy w połączeniu ze sobą dają jej wrogom mało czasu na reakcję, nawet gdy spodziewają się ataku ze strony Skrzydeł Demacii.
Podstawowe statystyki
Rakan
Zmniejszony pancerz i zdrowie.
Wysoka mobilność i wytrzymałość zawsze były problematycznym połączeniem w naszej grze, a Rakan stał się dominującym wyborem z tego powodu. Osłabiamy jego wytrzymałość we wczesnej fazie gry, by uczynić go gorszym w większej liczbie zestawień.
Podstawowe statystyki
Taliyah
Zmniejszona prędkość ruchu. Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach. Ściana R już nie zapewnia wizji.
Zdolność Taliyah do przepychania alei i biegania po mapie nakłada zbyt wielką presję na inne aleje. Zabieramy również trochę ukrytej mocy z jej superumiejętności.
Podstawowe statystyki
W — Sejsmiczny Wstrząs
R — Ściana Tkaczki
Trundle
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q na wyższych poziomach. Zwiększone skalowanie obrażeń Q na wyższych poziomach. Krótszy czas trwania wyssania obrażeń od ataku.
Potencjał Trundle’a w wymianach ciosów jest zbyt wysoki, nawet jeżeli nasz Król Trolli nie kupuje przedmiotów z obrażeniami.
Q — Chaps
Tryndamere
Dłuższy czas odnowienia E na wyższych poziomach.
To wzmocnienie sprawiło, że Tryndamere zbyt dobrze trzymał się blisko swoich celów, więc je cofamy.
E — Wirujące Cięcie
Wukong
Zmniejszone obrażenia podstawowe Q. Zmniejszone skalowanie obrażeń Q.
Obrażenia eksplozywne Wukonga są zbyt wysokie jak na bohatera, który posiada zarówno doskok, jak i niewidzialność, by skrócić czas wrogów na reakcję.
Q — Miażdżący Cios
Zoe
Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej na każdym poziomie. Zmniejszone skalowanie obrażeń W.
Zoe powinna zadawać mniej obrażeń, kiedy pudłuje swoimi umiejętnościami mierzonymi.
Umiejętność bierna — Więcej Iskierek!
W — Złodziejka Czarów
Obrońcy
Amumu
Bierny efekt E teraz skaluje się z dodatkowym pancerzem i odpornością na magię.
E — Histeria
Leona
Krótszy czas odnowienia W na wyższych poziomach.
W — Zaćmienie
Nautilus
Trochę zmniejszona podstawowa wytrzymałość tarczy W na niższych poziomach, a zwiększona na wyższych. Zmniejszone skalowanie W z maksymalnym zdrowiem na wyższych poziomach. Krótszy czas działania i odnowienia W.
W — Gniew Tytana
Rammus
Zwiększony dodatkowy pancerz i odporność na magię W.
W — Kula Obronna
Sion
Zwiększony przyrost zdrowia W.
W — Kuźnia Dusz
Tahm Kench
Krótszy czas działania spowolnienia i odnowienia Q. Krótszy czas trwania W na wyższych poziomach. Znacznie dłuższy czas odnowienia W. Zmniejszony koszt many W. Czas odnowienia W jest teraz skracany o połowę w przypadku pożarcia wroga.
Q — Smagnięcie Językiem
W — Pożarcie/Wyplucie
Runy
Runy zadające obrażenia eksplozywne
Wysokie obrażenia eksplozywne, które są w systemie run, generalnie zniekształciły destrukcję i tempo gry, więc zabieramy obrażenia najbardziej problematycznym runom.
Przywołanie Aery
Zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach. Zwiększona podstawowa wartość tarczy na niższych poziomach.
Elektryzacja
Zmniejszone obrażenia podstawowe. Zmniejszone skalowanie obrażeń.
Chyżość
Zmniejszony stosunek zamiany prędkości ruchu na adaptacyjne statystyki.
Cios Poniżej Pasa
Zmniejszone obrażenia podstawowe na niższych poziomach.
Niespodziewane Uderzenie
Zmniejszona destrukcja i przebicie odporności na magię.
Poparzenie
Zmniejszone obrażenia podstawowe. Krótszy czas odnowienia.
Czary przywoływacza
Uzdrowienie
Krótszy czas odnowienia.
W patchu 8.6 Uzdrowienie wypierało inne opcje w środkowej alei, więc wydłużyliśmy jego czas odnowienia. To zmusiło zarówno strzelców, jak i środkowych do korzystania z Teleportacji (która miała dużo większy wpływ na metę), więc cofamy osłabienie Uzdrowienia.
Poziom przywoływacza
Możecie teraz chwalić się swoim poziomem przywoływacza i obwódką na banerze w poczekalniach gier.
Poczekalnia po grze
Naprawione błędy
- Gracze nie otrzymują już blokady na tworzenie niestandardowych gier, jeżeli opuścili wybór bohaterów.
Nadchodzące skórki i Barwy
Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!
Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: