To ostatni (tak jakby) patch w tym przedsezonie, a to oznacza wiele usprawnień na bazie pierwszej rundy danych. League of Legends zawsze przechodzi duże zmiany mniej więcej w tym czasie każdego roku, więc chcemy się upewnić, że wchodząc w nowy sezon odczucia z grania większością bohaterów pozostaną co najmniej takie same, a być może potencjał niektórych z nich zostanie zwiększony.
Niektórzy bohaterowie uwielbiają nowe runy, a co za tym idzie, kompletnie niszczą rywali, inni natomiast pozostawieni są bez runy kluczowej, którą chcieliby mieć. W międzyczasie chcemy otoczyć te postacie troską, a później się zobaczy.
Niektóre runy są zbyt słabe lub zbyt silne, więc trochę je wyważymy. Biorąc pod uwagę zbliżającą się przerwę zimową, chcemy się upewnić, że nie będzie już żadnych problematycznych sytuacji, więc zanim to nastąpi, wprowadzimy kolejny mały patch.
I wreszcie wypuszczamy poważną aktualizację pasków zdrowia w grze. Mamy nadzieję, że zwiększy ona przejrzystość i widoczność niektórych z trudniej dostrzegalnych momentów w grze. Więcej informacji na ten temat znajdziecie poniżej!
Patch w skrócie
Bohaterowie
Aurelion Sol
Krótszy czas odnowienia R.
Wzmocnienie Pędu Fazowego dla bohaterów walczących z dystansu, które znalazło się w tym patchu pomoże Architektowi Gwiazd, ale że do świetności jest mu bardzo daleko, zasługuje na coś więcej.
R — Głos Światła
Bard
Zwiększona podstawowa regeneracja zdrowia i obrażenia zadawane przez meepy.
Zmiany wniesione przez runy bardzo wzmocniły zdolność wymiany ciosów w alei przez wspierających, ale Bardowi dużo to nie dało. W wyniku tego można go łatwo karać w alei, więc dajemy mu trochę ciepła i miłości.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Zew Wędrowca
Camille
Dłuższy czas działania tarczy z umiejętności biernej. Dłuższy czas na ponowne użycie Q.
Ferwor Walki zapewniał Camille sporą ilość ciągłych obrażeń. Bez niego przegrywa więcej wymian ciosów. Zamiast po prostu zwiększyć jej moc w starciach, dajemy jej więcej przestrzeni do używania drugiego Q bardziej efektywnie (być może nawet wtedy, kiedy jest chroniona tarczą z umiejętności biernej).
Umiejętność bierna — Defensywa Adaptacyjna
Q — Protokół Precyzji
Darius
Zwiększone obrażenia od krwawienia umiejętności biernej i dodatkowe obrażenia od ataku przy maksymalnej liczbie ładunków.
Darius stracił dodatkowe obrażenia od ataku z run i Ferworu Walki, kiedy przestawiliśmy się na nowy system. Choć otrzymał wzmocnienie podstawowych obrażeń od ataku, to jego umiejętność bierna skaluje się z dodatkowymi, a nie podstawowymi obrażeniami od ataku, co odbiło się na jego możliwościach wymiany ciosów.
Umiejętność bierna — Krwotok
Evelynn
Osłabienie odporności na magię W teraz nakłada się wraz z atakiem lub umiejętnością, która spowoduje jego aktywację.
Drobne poprawki ułatwiające życie.
Polecane przedmioty
Umiejętność bierna — Demoniczny Cień
W — Pokuszenie
Ezreal
Zmniejszone skalowanie Q.
Kiedy wzmocniliśmy Mistyczny Strzał w patchu 7.17, Ezreal był jednym ze słabszych bohaterów w dolnej alei. Po siedmiu patchach stało się jasne, że nie potrzebuje już tej dodatkowej mocy, zważywszy na to, jak dobra jest na nim Kleptomancja.
Q — Mistyczny Strzał
Galio
W teraz zadaje obrażenia bohaterom. Zmniejszone skalowanie umiejętności biernej. Krótszy czas odnowienia E.
Galio ma problemy, więc trochę wzmacniamy zadawane przez niego obrażenia. Jednakże chcemy powiązać jego siłę z trochę bardziej ryzykownymi zachowaniami, jak rzucenie się w wir walki Ciosem Sprawiedliwości i trafienie dobrej prowokacji Tarczy Duranda. W gruncie rzeczy Galio jako wytrzymały bohater, mający potencjał do zadawania obrażeń, powinien być nagradzany za ryzykowne pozycjonowanie.
Umiejętność bierna — Uderzenie Kolosa
W — Tarcza Duranda
E — Cios Sprawiedliwości
Ivern
Zmniejszony koszt zdrowia zagajnika.
Ivern od zawsze polegał na krótkim czasie odnowienia Wybuchowego Nasiona, by być w stanie przetrwać walki. Jednakże zmiana z Dekretu Władcy Piorunów na zadającą większe obrażenia eksplozywne, lecz mającą dłuższy czas odnowienia Elektryzację sprawiła, że agresywni dżunglerzy łatwiej radzą sobie z zabijaniem Iverna, zanim osłoni się tarczą drugi raz. Pomagamy mu z aklimatyzowaniem się w tym nowym systemie, zmniejszając jego koszt zdrowia za czyszczenie własnych obozów.
Umiejętność bierna — Przyjaciel Lasu
Jarvan IV
Zmniejszone obrażenia umiejętności biernej i Q.
Wysokie obrażenia eksplozywne Elektryzacji sprawiają, że Jarvan zbyt łatwo zabija przy gankach, więc zabieramy mu trochę podstawowych obrażeń, by to unormować.
Umiejętność bierna — Bojowy Rytm
Q — Cios Smoka
Karthus
Zwiększone skalowanie R.
Strata Ognistego Dotyku i brak dobrego zamiennika sprawiły, że obrażenia zadawane w walkach drużynowych przez Karthusa ucierpiały. Potrzebuje więc trochę więcej obrażeń.
R — Rekwiem
Leona
Zmniejszone obrażenia W.
Leona zawsze zadawała dużo obrażeń magicznych, a z powodu zmniejszonej ilości dostępnej odporności na magię i nowej runy — Reperkusji jej obrażenia stały się zbyt wysokie.
W — Zaćmienie
Malzahar
Zmniejszone obrażenia R.
Malzahar powinien naciskać więcej przycisków, by zabijać ludzi.
R — Uścisk Piekieł
Maokai
Zmniejszone obrażenia Q.
Wysokie podstawowe obrażenia Maokaia sprawiły, że stał się on zbyt zabójczy jak na obrońcę, zważywszy na zmniejszoną ilość dostępnej odporności na magię.
Q — Cierniowe Uderzenie
Morgana
Zwiększona podstawowa regeneracja many, zmniejszony przyrost regeneracji many. Umiejętność bierna nie aktywuje się już na małych jednostkach, ale leczy więcej w przypadku wszystkiego innego. Krótszy czas odnowienia W, jeśli umiejętność bierna zostanie aktywowana.
Schemat gry Morgany w alei jest dość nieciekawy: Użyj W na fali stworów, ulecz się, graj dalej. Zaostrzamy go trochę, by dać Morganie więcej przejrzystych szans na odnoszenie sukcesów i porażek oraz dać jej przeciwnikom lepsze okazje, dzięki którym będą mogli wyrządzić jej krzywdę (albo sprawić, że nie będzie mogła utrzymywać się w alei). Zmniejszenie tej łatwej w użyciu mocy pozwoli nam sprawić, że Morgana w solowej alei stanie się dużo lepsza, jeśli będziecie grać nią poprawnie.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Pochłanianie Dusz
W — Udręczona Ziemia
Ornn
Zmniejszone obrażenia W, dłuższy czas odnowienia.
Zważywszy na wzmocnienia Słonecznej Peleryny (patrz poniżej), Miechy Ornna będą troszkę za dobre — szczególnie że on i tak jest jednym z silniejszych bohaterów — zmniejszamy więc jego podstawowe obrażenia.
W — Ognisty Miech
Riven
Zwiększone obrażenia Q.
Bez Ferworu Walki Riven brakuje sporej ilości zadawanych przez nią obrażeń ciągłych.
Q — Połamane Skrzydła
Shen
Zmniejszone dodatkowe obrażenia Q.
Fakt, że Shen potrafi wygrać wymiany ciosów tylko dzięki swoim podstawowym obrażeniom, czyni z niego dość przytłaczającego przeciwnika w górnej alei.
Q — Natarcie Zmierzchu
Sona
Zwiększony koszt Q. Zmniejszone stałe dodatkowe obrażenia aury Q, skalowanie zwiększone.
Siła nękania Sony w alei jest przytłaczająca, nawet po osłabieniach z aktualizacji patcha 7.22.
Q – Hymn Odwagi
Taric
Zmniejszony podstawowy pancerz.
Wielu bohaterów otrzymało dodatkowy pancerz, kiedy wprowadziliśmy zrekonstruowane runy. Taric posiada więcej umiejętności skalujących się z pancerzem niż większość bohaterów, więc te wzmocnienia dały mu trochę za dużo.
Podstawowe statystyki
Xin Zhao
Zmniejszone podstawowe zdrowie. Zmniejszone skalowanie pchnięcia W.
Xin okazuje się być zbyt dobrym użytkownikiem Do Ataku. Kiedy uda mu się aktywować efekt tej runy, jego podstawowa wytrzymałość daje mu zbyt dużo swobody w demolowaniu przeciwnika (jego całkowite obrażenia być może również są zbyt wysokie).
Podstawowe statystyki
W — Z Wiatru Grom
Yorick
Zmniejszone podstawowe obrażenia od ataku.
Yorick czerpie więcej korzyści z podstawowych obrażeń od ataku niż większość bohaterów. Kombinacja Mocy Trójcy, Gruboskórności Steraka oraz umiejętności resetującej jego atak, którą ostatnio zmieniliśmy tak, żeby mogła zadawać obrażenia wieżom, jest zbyt mocna. W połączeniu z nowymi runami takimi jak Demolka, łopata tego przeprowadzającego dywersje grabarza zadaje trochę za dużo obrażeń bohaterom i wieżom.
Podstawowe statystyki
Zoe
Zaklęcia podniesione za pomocą W trwają krócej. E ma mniejszy zasięg, mniej spowalnia, ale trwa dłużej.
Rzeczy wypadające dzięki Złodziejce Czarów Zoe stawiają jej przeciwników w bardzo trudnej sytuacji. Kiedy leżą na ziemi, są dodatkową dawką mocy, której muszą się obawiać, a to może sprawiać, że walczenie z Zoe jest przytłaczające. Co więcej, jeżeli przeciwnik faktycznie spróbuje utrudnić jej dostęp do wypadających rzeczy, będzie musiał robić to dość długo. Skrócenie tego czasu powinno dać przeciwnikom więcej możliwości wpływania na aleję.
Dodatkowo naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że bardzo trudno było rzucić Senną Bańkę Kłopotów przez ścianę, nie będąc tuż obok niej. Teraz, skoro gracze będą w stanie rzucać tę umiejętność trochę dalej od ścian, boimy się, że ta zmiana da jej większy zasięg niż zamierzono, więc zabieramy Sennej Bańce Kłopotów trochę rzeczonego zasięgu.
Q — Gwiezdna Piłeczka
W — Złodziejka Czarów
E — Senna Bańka Kłopotów
Zyra
Zwiększona podstawowa regeneracja many, zmniejszony przyrost regeneracji many. Czas ładowania W skraca się za każdym razem, gdy Zyra zabije przeciwnika. W nie zwiększa już zdrowia roślin.
Zyra jest jedną z bohaterek, które sprawiają, że długo dyskutujemy nad tym, co jest zdrowym schematem rozgrywki, a co nie. Szczególnie kłuje nas to, że Zyra jest rozdarta pomiędzy byciem środkową, a byciem wspierającą. Dzięki temu zaczęliśmy również myśleć nad tym, co dla nas znaczy, że bohater zmienia aleję i jaki to ma wpływ na całokształt gry.
Zawsze jesteśmy superpodekscytowani, kiedy widzimy, że danym bohaterem można zagrać w więcej niż jednej roli i mieć z tego frajdę. Specjalnie dla Zyry znaleźliśmy zdrowe sposoby, by mogła sobie dobrze radzić jako wspierająca, ale trzeba było czegoś więcej. Te zmiany powinny zapewnić naszej ulubionej paprotce więcej możliwości chodzenia tam, gdzie chce, albo tam, gdzie drużyna jej najbardziej potrzebuje.
Podstawowe statystyki
Umiejętność bierna — Cierniowy Ogród
Obrażenia otrzymywane przez rośliny
Rośliny teraz od razu umierają od podstawowych ataków w zwarciu, ale mogą przetrwać więcej ciosów od efektów rozłożonych w czasie i ataków małych stworów/potworów. W późnej fazie gry są mniej wytrzymałe przeciwko wszelkim źródłom obrażeń, bo ulepszanie W już nie zwiększa ich zdrowia. Na marginesie, ogólnie jest mniej roślin.
W — Szybki Wzrost
Przedmioty
Kamizelka Cierniowa
Odbijanie obrażeń zadaje mniejsze podstawowe obrażenia, ale skaluje się z pancerzem.
Kamizelka Cierniowa, dzięki zapewnianej przez nią sile, jest w dalszym ciągu zbyt dobrą natychmiastową kontrą przeciwko bohaterom posługującym się głównie atakami podstawowymi. Staramy się to ograniczyć i upewnić, że nie będzie miała aż takiego wpływu na fazę gry w alei.
Słoneczna Peleryna
Zwiększone obrażenia aury.
Dwa przedmioty, które stworzyły stały schemat gry obrońcami w alei w tym sezonie, to Słoneczna Peleryna i Kamizelka Cierniowa. Nie jesteśmy zadowoleni ze schematów gry, które biorą się z popularnych przedmiotów dla obrońców: Słoneczna Peleryna często prowadzi do zbyt dużej ilości podstawowych obrażeń zadawanych przez obrońców, a niewystarczająco odbija się na ich odporności, a Kamizelki Cierniowe sprawiają, że granie bohaterami posługującymi się głównie atakami podstawowymi w górnej alei jest niezwykle trudne.
Jednakże widać, że bez któregokolwiek z tych przedmiotów, schematy gry obrońcami w alei kompletnie się rozpadają. Z naszego doświadczenia wynika, że Słoneczna Peleryna posiada zdrowszą mechanikę, więc odchodzimy od zmian z patcha 7.9, ale mamy nadzieję na ponowne przyjrzenie się temu przedmiotowi w przyszłości.
Runy
Precyzja
Do Ataku
Zabójcze Tempo
Zwinne Nogi
Przeleczenie
Triumf
Rozwój Myśli
Ostateczny Cios
Dominacja
Kolekcja Oczu
Opisy umiejętności
Czarnoksięstwo
Pęd Fazowy
Walczący w zwarciu użytkownicy Pędu Fazowego prawie pod każdym względem radzą sobie lepiej niż ich walczący z dystansu ziomale, więc tym drugim również dajemy odporność na spowolnienia.
Chyżość
Determinacja
Lustrzana Skorupa
Przerost
Rewitalizacja
Inspiracja
Kleptomancja
Jesteśmy naprawdę zadowoleni z Kleptomancji, ale wciąż uważamy, że można ulepszyć wewnętrzny generator przedmiotów, który ją napędza. Naszym celem jest zmniejszenie różnicy pomiędzy skrajnymi przypadkami, niezależnie od tego, czy bohater, który korzysta z tej runy jest najlepszy w swojej klasie, czy też nie może poradzić sobie, nie mając przewagi.
Ulepszenia i naprawione błędy interfejsu run
- Prowizorycznie naprawiliśmy błąd, w którym strony na runy były niewidoczne podczas wyboru bohaterów. Jeśli wciąż macie ten problem, proszę podzielcie się nim z nami na forach!
- Efekty graficzne Ducha Poro zmieniają się w zależności od twojej drużyny.
- Strony na runy teraz pokazują całą twórczość, odzwierciedlającą wasze wybory dot. run w zakładce Kolekcji.
- Dodano możliwość „Zweryfikowania innego źródła” w Menu opcji.
- Ekran wyboru bohaterów pamięta teraz ostatnią wybraną przez was stronę. Koniec ze stroną „Kolos” w każdej grze.
Wyważenie run na innych mapach
Mroczne Żniwa
Więcej walk i więcej zabójstw w ARAM-ie czyni Mroczne Żniwa dość silnymi.
Runy Łowcy Nagród
Sygnalizowanie przedmiotów i celów
Aktualizacja ikon umiejętności
Amumu
Ikony umiejętności Amumu zostały zaktualizowane!
Umiejętność bierna — Przeklęty Dotyk
Q — Rzut Bandażem
W — Rozpacz
E — Histeria
R — Klątwa Smutnej Mumii
Dr Mundo
Ikony umiejętności Dr. Mundo zostały zaktualizowane!
Umiejętność bierna — Zastrzyk Adrenaliny
Q — Zatruty Tasak
W — Agonia Ognia
E — Masochizm
R — Sadyzm
Nunu
Ikony umiejętności Nunu zostały zaktualizowane!
Umiejętność bierna — Wizjoner
Q — Pożarcie
W — Wrząca Krew
E — Uderzenie Lodu
R — Zero Bezwzględne
Renekton
Ikony umiejętności Renektona zostały zaktualizowane!
Umiejętność bierna — Rządy Gniewu
Q — Rzeź Niewiniątek
W — Bezwzględny Drapieżnik
E — Rąb i Siecz
R — Dominus
Aktualizacja pasków zdrowia
Paski zdrowia bohaterów
Nowość — megastany
- Osłonięcie tarczą magii
- Niewrażliwość (zaktualizowana)
Nowość — stany śmiertelności
- Dostępne dodatkowe życie (Anioł Stróż, Chronoskok Zileana itd.)
- Wskrzeszanie (tekst kontroli tłumu)
- Niezniszczalność (Niezmordowany Szał Tryndamere’a, Jagnięcy Spokój Kindred)
Nowość — stany mobilności
- Nie do powstrzymania (Niepowstrzymana Siła Malphite’a, Ragnarok Olafa)
Nowość — stany okienek obronnych
- Osłabiony pancerz
- Osłabiona odporność na magię
- Obydwa osłabione
- Zwiększenie pancerza
- Zwiększenie odporności na magię
- Zwiększenie obydwu
Nowość — pokazywanie istotnych momentów
- Animacja obrażeń eksplozywnych i drganie paska zdrowia (można to wyłączyć)
- Animacja eksplozywnego leczenia
- Ogólne ulepszenia czytelności i szybkości reakcji, w tym bardziej przejrzyste kolory i czas
Paski zdrowia niebohaterów
- Kosmetyczne poprawki, ale bez zmian rozmiarów
- Pasek zdrowia Barona teraz pozostaje w miejscu podczas walki, zamiast skakać, gdzie popadnie
- Ulepszenia pasków zdrowia zwierzątek z superumiejętności (Tibbers, Stokrotka, Dziewica) i Rift Herald (przywołanie)
- Brak zmian u stworów
Globalne ulepszenia
- Wsparcie 4k (ale nie kursora, przepraszamy!)
- Dużo nowej technologii = łatwiej jest dodawać nowe rzeczy i je utrzymywać w dobrym stanie
Rzeczy, które nie powinny wydawać się inne
- Zadawanie ostatnich ciosów
- Zaklepywanie celów
- Szerokość pasków zdrowia wszystkich ważnych celów i budowli się nie zmieniła, więc wasza pamięć mięśniowa związana z używaniem Porażenia powinna być tak samo dobra jak wcześniej
Biografie bohaterów w kliencie
Grupy
Kluby
Maksymalna liczba członków klubu została podwojona i teraz wynosi 100.
Długo czekaliście na tę zmianę, więc chcieliśmy wcisnąć ją przed końcem roku.
Nadchodzące wydarzenia
Nowe skórki Snowdown
Trzy nowe skórki Snowdown zjeżdżają na sankach do tego patcha.
Nowe i powracające emotki Snowdown
Nowe emotki
Siedem nowych emotek debiutuje podczas tego wydarzenia Snowdown:
Słodziutki Jelonek / Buuuuuziaczek / Od Kochającej Jinx / O Ja Cię Jelenię
Ciastek Braum / Ciastek Draven / Moje Kakao
Powracające emotki
Te emotki automatycznie pojawią się w waszej kolekcji, jeśli zdobyliście je w zeszłym roku. Poza tym przemyciliśmy trzy nie-Snowdownowe emotki. Nikomu nie mówcie!
Śnieżne Dzwonki / Oddany Amumu / Poro-Chrupki
Nowe misje
Rozgrywaj niegrzeczne lub grzeczne misje i zdobywaj emotki dostępne tylko w trakcie wydarzenia, ograniczone czasowo skórki Poro i więcej.
Powracający tryb gry: Legenda o Królu Poro
Legenda o Królu Poro będzie dostępna od 17:00 CET 12.12.17 r. do 04:55 CET 20.12.17 r. i od 17:00 CET 2.01.18 r. do 08:59 CET 9.01.18 r. Rozpętajcie wielką wojnę na śnieżki na Howling Abyss i przywołajcie olśniewającego Króla Poro. Możecie również ustawić ikony Poro i walczyć u boku Poro ubranych w odpowiadające im skórki podczas Snowdown.
Nowy tryb gry: Śnieżna Bitwa ARURF
Mroźny los czeka twoich wrogów! Rzucaj zaklęciami i śnieżkami w tej mroźnej wariacji na temat ARURF z udziałem najchłodniejszych bohaterów League od 17:00 CET 19.12.2017 r. do 16:55 CET 2.01.18 r. Wszystkie skórki z motywami zimowymi lub Snowdown są dostępne w tym trybie gry za darmo. Możecie również ustawić ikony Poro i walczyć u boku Poro ubranych w odpowiadające im skórki podczas Snowdown.
Naprawione błędy
- Śmierć Siona przed użyciem runy Opiekuna nie sprawia już, że runa przestaje działać.
- Naprawiono błąd, w którym bierny efekt Bandyty na przedmiotach generował złoto z podstawowych ataków zwierzątek (powinien działać tylko przy podstawowych atakach bohaterów).
- Paski zdrowia duchów wyciągniętych przez E — Próbę Ducha Illaoi już nie znikają, kiedy gracz Illaoi lub sojusznik spróbuje obrać je za cel.
- Naprawiono błąd, w którym na minimapie pojawiała się ikona Ezoterycznej Komety.
- Naprawiono błąd, w którym wszystkie skórki Cho’Gatha (poza M.W. Cho’Gathem) zapożyczały efekty dźwiękowe Jurajskiego Cho’Gatha podczas animacji śmierci.
- W — Bastion Tarica teraz poprawnie daje tarczę z Przywołania Aery, jeśli zostanie rzucony na sojusznika.
- Urgot teraz poprawnie dostaje esencje duszy z runy Mrocznych Żniw, kiedy zabije bohatera za pomocą R — Strachu ponad Śmierć.
- Naprawiono błąd, w którym dodatkowe obrażenia zadawane stworom również były wliczane do Umiejętności biernej — Uzbrojenia Hextech Corkiego.
- Ładunki bohaterów, którzy używają Do Ataku i zaatakują przeciwnika, który również używa Do Ataku, nie będą już działać nieprawidłowo.
- Naprawiono błąd, w którym rzucenie W — Osłony Lee Sina lub W — Stań za Mną Brauma na bohatera z Przywołaniem Aery sprawiało, że Aery przechodziła na rzucającego dane zaklęcie.
- Czas odnowienia Porażenia nie jest już skracany do 15 sek., kiedy ten Czar Przywoływacza zostanie użyty przed 1:30.
- Rammus nie traci już dodatkowego podstawowego pancerza, który dostał w patchu 7.22, kiedy używa Q — Kuli Mocy lub W — Kuli Obronnej.
- Cofnięcie zakupu dokonanego w oczekiwaniu na odrodzenie się już nie sprawi, że Kamieniom Widzenia nie uda się odnowić ich totemów w momencie powrotu do gry.
- Obrażenia zadawane inhibitorom teraz zaliczają się do obrażeń zadanych celom, które wyświetlają się w statystykach po zakończeniu gry.
- Naprawiono błąd związany z Syndrą, w którym rzucenie R — Wyzwolonej Mocy, kiedy Q — Mroczna Kula była w locie za sprawą W — Siły Woli sprawiało, że kula nie była popychana, a przekierowywana do R — Wyzwolonej Mocy.
- Tekstury rubinowej Barwy Xin Zhao z Walczących Królestw w grze teraz odpowiadają jej grafice ze sklepu/z wyboru bohaterów.
- Barwy Zwycięskiego Gravesa mają teraz zmodyfikowany klejnot i model broni, tak jak oryginalny Zwycięski Graves.
- Shurikeny Zeda Burzowego Ostrza już nie przenikają przez jego plecy podczas animacji śmierci.
- Q — Niszczyciel Skarbca PROJEKTU: Vi nie używa już klasycznych efektów wizualnych przy aktywacji zaklęcia i przy trafieniu nim wrogiego bohatera.
- PROJEKT: Vayne nie aktywuje już audio umieszczanego totemu, kiedy używa Mikstury Zdrowia.
- Włosy i peleryna PROJEKTU: Vayne teraz poprawnie zapętlają się podczas animacji bezczynności.
- Czas odnowienia Hextechowego Błyskalazku jest już poprawnie obejmowany działaniem skrócenia czasu odnowienia czarów przywoływacza.
Aktualizacje sklepu
Nadchodzące skórki
Następujące skórki pojawią się wraz z patchem 7.24: