Nowa Postać
Czy harmonogram wydawania postaci o określonych rolach jest obecnie mniej taki sam jak w poprzednim roku?
Zmieniliśmy w tym roku datę premier kilku postaci. Tahm Kench został wydany szybciej niż pierwotnie planowano by wyjść wraz z eventem związanym z Bilgewater, natomiast przykładowo premiera kolejnego championa została odsunięta w czasie dzięki czemu w patchu 5.16 możemy skupić się na reworku Juggernautów, a w aktualizacjach 5.17 i 5.18 skupić się na balansowaniu gry przed Mistrzostwami Świata. W związku z tym przerwa pomiędzy Tahmem a następną postacią będzie większa niż zazwyczaj.
Jest jeszcze za wcześnie by rozmawiać o szczegółach związanych z nową postacią i tą kwestię pozostawię odpowiedzialnemu za to teamowi , jednak powiem że nie jest to ani support ani asasyn (co nie powinno nikogo dziwić biorąc pod uwagę, że w ostatnim czasie wyszły takie postacie jak Bard, Ekko, czy Tahm).
Yorick
Jaki jest obecnie status prac nad reworkiem Yoricka, o którym od dawna nie było nic nie słyszeliśmy? Po usłyszeniu waszych planów, żeby wkrótce zaktualizować takie postacie jak Poppy, Taric czy Quinn sprawiają, że zastanawiam się czy nie zawiesiliście tego projektu.
Prace nad tym projektem zdecydowanie nie zostały zawieszone, solcrushed robi obecnie wstępne prace nad designem tej postaci, a po ukończeniu reworku Poppy zajmie się on w pełni właśnie aktualizacją Yoricka. Póki co nie znane są żadne daty możliwej premiery tego reworku, jednak już teraz mogę powiedzieć że nie wyjdzie on przed reworkami Poppy czy Tarica, jako że po zakończeniu tych dwóch projektów odpowiedzialne za zespoły będą musiały zająć się również Yorickiem.
W założeniu zamierzamy całkowicie przebudować tę postać, zachowując przy tym pewne najważniejsze jej cechy. Mówiąc o takich cechach obecnie na myśl przychodzi mi bycie przywoływaczem ghuli, a także świetnym meele fighterem.
Czy istnieje jeszcze jakaś cecha, która według was sprawia, że Yorick jest Yorickiem?
Uważam, że powinien on nadal gnębić swoich przeciwników na linii.
Zauważyłem wiele odpowiedzi wspominających fakt, że Yorick jest bardzo silnym lanerem. Na pewno nie zamierzamy zachować stanu z serwerów live, gdzie postać ta powoduje iż przeciwnicy mają ochotę rozwalić coś z frustracji, jednak na pewno weźmiemy pod uwagę fakt iż gracze cenią sobie Yoricka jako silnego lanera.
A więc jako, że nie zamierzacie wydawać Tarica przed końcem 2015 roku możemy z dużym prawdopodobieństwem zakładać, ze rework Yorcika nie ukaże się przed nadejściem 2016 roku ? Jeśli chodzi natomiast o rzeczy, które sprawiają że Yorick jest Yorickiem na pewno pod uwagę wziąłbym również duży sustain.
Masz rację, jest to prawie niemożliwe aby udało nam się go wydać przed nadejściem 2016 roku, co jednak nie oznacza że ciężko nad nim nie pracujemy.
Sustain to coś co na pewno warto wziąć pod uwagę. Wydaje mi się, że Sustain jest obecny w wymyślonym przez nas kicie jednak i tak podrzucę tą uwagę soulcrushedowi.
Sona
Czy możemy zbuffować w jakiś sposób Sonę? Ona znajduje się obecnie w naprawdę słabym miejscu i potrzebuje jakiś wzmocnień. Zbuffujcie jej obrażenia, dzięki czemu znowu będzie mogła ona solidnie wypadać na linii!
Rozumiem wszystkich, którzy twierdzą że Sona potrzebuje obecnie naszej uwagi, ale muszę przyznać że nie jestem przekonany, że potrzebuje ona zwiększonej liczby obrażeń. Tak naprawdę z tego co wyczytałem wydaje się, że bycie najlepiej poke’ującym na linii supportem nie jest obecnie tak wiele warte. Oczywiście poke mógłby być dobrą strategią dla niej, jednak wydaje mi się że na dłuższą metę lepszym rozwiązaniem będzie przyznanie jej czegoś potężnego do użycia już po zakończeniu zmagań na liniach. W ostatnim czasie sporo czytałem o tym, że jej obrażenia na linii nie są już tak wysokie jak kiedyś i być może faktycznie potrzebuje ona odrobinę większych obrażeń na linii jednak nie wydaje mi się, że jej główny wpływ na grę powinien pochodzić właśnie z tego chyba że chcielibyśmy sprawić iż stanie się ona postacią gnębiącą przeciwników na linii. Niestety nie widzę póki co dobrego rozwiązania tego problemu, jako że musimy wziąć pod uwagę fakt iż im wyższy poziom rozgrywki tym krótsza faza lane’owania .
Singed
Osobiście uważam, że obecny pasyw Singeda jest całkiem fajny, jednak żaden main Singeda obecnie nie czerpie z niego żadnych korzyści. Czasy budowania RoA, czy Teara się już skończyły, jako że Liandry+Rylai to teraz niesamowicie mocne combo dające Singedowi większość potrzebnych mu statystyk.
Zgadzam się z tym, że moglibyśmy popracować nad pasywem Singeda. Obecnie wprawdzie nie pracujemy nad tym, jednak jednym z pomysłów na który kiedyś wpadliśmy było przyznanie na pasywie Singedowi tymczasowych lub stałych bonusów/efektów w momencie gdy będzie znajdował się on pod wpływem jakiegoś potiona. Jak dla mnie jest to całkiem fajny pomysł, jako że Singed powinien być obłąkanym chemikiem,a takie rozwiązanie mogłoby wnieść wiele ciekawych rzeczy do jego gameplayu, gdyż zazwyczaj Singed i tak często korzysta z flaska/potionów.
To byłoby… interesujące. Mógłbyś rozwinąć sposób działania takiego pasywa?
Nie rozwijaliśmy tak naprawdę tego pomysłu, ale w tym momencie do głowy przychodzą mi takie rzeczy jak:
- Wzmocnienie potionów zależne od ilości brakującego HP
- Przyspieszenie Singeda na czas działania potionów
- Sprawienie, że Health Poitony będą również przywracać manę i na odwrót
- Sprawienie, że eliksiry nie będą miały ograniczenia czasowego, a będą znikać jedynie przy śmierci
- Sprawienie, że konsumpcja potiona na stale zwiększałaby ilość HP Singeda
Ryze
Co się obecnie dzieje z Ryzem ? Czy macie obecnie jakieś plany wobec niego? Według mnie obecnie jest on dość słaby i nie jest zbyt zabawny w grze.
Jednym z głównych problemów przez który Ryze obecnie wydaje się słaby jest fakt, że dla gracza, który rozegrał 100 gier nim i jest jednym z najlepszych zawodników na tej postaci będzie on bardzo bardzo mocny, jednak dla przeciętnego gracza jego siła nie będzie w dużej mierze dostępna.
Powoli pracujemy nad zmianami, które jak mamy nadzieję zasypią trochę przepaść pomiędzy najlepszymi graczami Ryze’a, a całą resztą. Zmiany te jednak ukażą się najprawdopodobniej dopiero w przeciągu kilku następnych patchy.
Darius
Według mnie zmiana nazwy pasywa Dariusa z “Bloodrage” na “Noxian Might” znacznie lepiej oddałoby jego charakter, jako że jest on silnym generałem, a nie Sionem.
Obecnie polujemy na lepszą nazwę dla pasywa Dariusa na następny patch. W nadchodzącym patchu umiejętność ta zachowa starą nazwę , jednak mam nadzieję że uda nam się wymyślić coś dobrego przed nadejściem kolejnej aktualizacji.
Garen
Jakie są wasze plany wobec zreworkowanego W Garena na innych trybach gry od podstawowych, na których ciężej jest zdobywać creepy?
Będę szczery, nie pomyślałem o tym, a także nikt mi tego nie zasugerował do momentu, w którym za późno było na przeprowadzenie modyfikacji. Planuje coś z tym zrobić w patchu 5.17.
Warwick
Od dawna nic nie słyszeliśmy na temat Warwicka, czy w związku z tym możecie zdradzić nam czy macie coś zaplanowane dla tego bohatera na najbliższą przyszłość?
Z tego co mi wiadomo obecnie nie planujemy przeprowadzić żadnej większej aktualizacji tej postaci. Przykro mi jeśli jesteś przez to rozczarowany ale nie chciałem kazać ci czekać na próżno.
Nowy HUD
Nowa wersja HUD-u negatywnie wpływa na wszystkich graczy używających Kha’Zixa, jako że ewolucja umiejętności związana z jego ultem wygląda teraz jak zwykłe dodanie punktu do jednego ze spelli.
To jest coś co na pewno znajduje się na liście rzeczy do naprawy. Niestety nie jest to coś nad czym obecnie pracuje odpowiedzialny za to team, jako że istnieje kilka innych ważniejszych rzeczy związanych z HUD-em, jednak na pewno nie zapomnieliśmy o tej kwestii.
Nadal nie wiemy jeszcze jak właściwie mogłoby wyglądać ewoluowanie w nowym HUD-zie, jednak jednym ze sposobów na odróżnienie ewolucji byłoby zastąpienie normalnego napisu “Level UP” napisem “Evolve” i zmienieniem jego koloru z szarego na żółty.
Tryb Sandbox
Czy w związku z ostatnią reakcją istnieje szansa, że ponownie rozważycie wasze stanowisko na temat Sandboxu?
Tak.