Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nightmare boty z niezwykłymi buffami

Praktycznie od razu po wprowadzeniu na serwery live patcha 4.11, Riot rozpoczął za pośrednictwem PBE przygotowania do kolejnej aktualizacji. Sporą częścią nowego patcha na serwerze testowym były dwie nowe skórki, o których pisaliśmy tutaj. W tym newsie przedstawimy wam pozostałe zmiany jakie na ten serwer zawitały.

Zanim jednak przejdziemy do faktycznych nowości warto wspomnieć, że nowa skórka do Caitlyn (“Headhunter Caitlyn”) i nowa wersja Summoner’s Rift zostały ponownie udostępnione do testowania.

Do clienta dodana została spora ilość plików, które będą najprawdopodobniej odpowiedzialne za nowy tryb gry nazwany “NightmareBot”. Wszystko wskazuje na to, że Nightmare w nazwie odnosi się do wzmocnionej wersji postaci, która będzie wykorzystywana właśnie przez boty w tymże trybie. Poniżej znajdziecie listę buffów jakie otrzymają poszczególne postacie:

Doom Amumu

  • Despair (E) – Rozpacz Amumu sprawia, że wszystkim sojusznikom także robi się bardzo smutno. Wszyscy sojusznicy zaczynają solidarnie płakać z Amumu (wszyscy sojusznicy wokół także otrzymują efekt tej umiejętności).
  • Curse of the Sad Mummy (R) – Umiejętność ta będzie posiadać zwiększony zasięg.

Doom Annie

  • Doom Annie zapala pobliskie wrogie wieże i spala wszystko (Po podpaleniu wrogiej wieży, wszystkie wrogie jednostki wokół niej otrzymywać będą magiczne obrażenia). Przyniosła ona ze sobą także swojego misia Tibbersa. Widziałeś go ?

Definitely Not Doom Blitzcrank

Systemy Doom Blitzcranka zostały wzmocnione powodując, że:

  • Otrzymuje on dodatkowe Rocket Graby (Q)
  • Mana Barrier (pasyw) staje się gigantyczna
  • Power Fisty (E) podrzucają w powietrze wielu wrogów naraz


Ale to na pewno nie on, więc nie martw się.

Doom Cho'Gath

  • Doom Cho’Gath zwiększa swoją moc wraz ze zwiększaniem rozmiarów co oznacza, że z każdym stackiem Rupture (Q) i Feral Scream (E) stają się większe.

Doom Ezreal

  • Umiejętności Doom Ezreala zostały podzielone na kilka fal energii.

Doom Fiddlesticks

  • Umiejętności Doom Fiddlesticksa zostały podzielone dzięki czemu stały się bardziej przerażające.
  • Duch Doom Fiddlesticksa może czekać w każdym miejscu, w którym nie macie wizji na użycie Crowstormu (R).

Doom Galio

  • Resolute Smite (Q) i Righteous Gust (E) zostały podzielone na kilka części.
  • Doom Galio co jakiś czas  tworzy “strefy” tauntu w pobliżu przeciwnych championów

Doom Karthus

  • Doom Karthus co jakiś czas używa swojej pasywki, mimo tego iż pozostaje on “żywy”.
  • Umiejętności Doom Karthusa zostały podzielone na kilka części.

Doom Lux

  • Umiejętności Doom Lux zostały podzielone na kilka promieni światła.

Doom Malzahar

  • Umiejętności Doom Malzahara zostały podzielone na kilka części.
  • Doom Malzahar wziął ze sobą dodatkowego voidlinga z voidu.

Doom Wukong

  • Nimbus Strike (E) – Wukong tworzy dodatkowe klony, które podrzucają przeciwników w powietrze przy znikaniu.
  • Cyclone (R) –  Wukong przywołuje klony, które kręcą się obok niego.

Doom Morgana

  • Dark Binding (Q) zostało podzielone na kilka części.
  • Użycie Tormented Soila (W) spawnuje dodatkowy Dark Binding, który krąży wokół skażonego terenu.

Doom Akali

  • Użycie Twilight Shrouda (W) tworzy chmurę dymu. Doom Akali w momencie przebywania w tej chmurze otrzymuje stealtha i bonusowy amror/magic resist. Użycie umiejętności lub zaatakowanie na krótko odkryją Akali.  Przeciwnicy, którzy wejdą w tę chmurę są spowolnieni.

Doom Anivia

  • Wszystko wskazuje na to, że Doom Anivia nie będzie traciła armora/magic resist podczas przebywania w formie jaja. Najprawdopodobniej po odrodzeniu się Anivia otrzyma jakiegoś rodzaju buff do regeneracji.

Doom Evelynn

  • Zmiany najprawdopodobniej będą dotyczyć jej pasywa jednak nie da się stwierdzić dokładniej co zostanie zmienione.

Doom Shyvana

  • Użycie Burnouta (W) najprawdopodobniej będzie zostawiać za sobą ślad ognia nawet w formie ludzkiej.

Doom Sejuani

  • Użycie Permafrosta (E) najprawdopodobniej  wytworzy pole spowalniające każdą wrogą jednostkę, która przez nie przejdzie.

Doom Garen

  • Garen może czaić się w każdym pobliskim krzaku, w którym nie masz wizji. Demacia!

Doom Hecarim

  • Onslaught of Shadows (R) – Widmowi jeźdzcy są przywoływani obok Doom Hecarima pozwalając wrogim championom i minionom uciec w przerażeniu.

Doom Janna

  • Doom Janna używając Howling Gale’a (Q) przywołuje kilka trąb powietrznych.

Doom LeBlanc

  • Wydaje się, że ewentualne zmiany zajdą w pasywce jednak nie wiadomo jakie dokładnie one będą.

Doom Nocturne

  • Ewentualne zmiany najprawdopodobniej będą dotyczyć ulta jednak nie podane zostały żadne szczegóły.

Doom Pantheon

  • Wydaje się, że ewentualne zmiany zajdą w pasywce jednak nie wiadomo jakie dokładnie one będą.

Doom Shaco

  • Hallucinate (R) – Doom Shaco będzie tworzył klona po spadnięciu poniżej 40% HP (podobnie jak LeBlanc w normalnej wersji).

Doom Swain

  • Ewentualne zmiany najprawdopodobniej będą dotyczyć ulta jednak nie podane zostały żadne szczegóły.

Doom Viktor

  • Death Ray (E) – Doom Viktor będzie wystrzeliwał kilka laserów, które będą krążyć wokół siebie.

Doom Warwick

  • Ewentualne zmiany najprawdopodobniej będą dotyczyć E jednak nie podane zostały żadne szczegóły.

Doom Veigar

  • Veigar co jakiś czas zrzuca pociski z Dark Matter (W) w kręgu wokół siebie.

Doom Ziggs

  • Mega Inferno Bomb (R) została podzielona na kilka fragmentów.
  • Bomby Doom Ziggsa toczą się goniąc przeciwnych championów.

Doom Zyra

  • Rampant Growth (W) będzie spawnowało dodatkową sadzonkę w pobliżu przeciwnego bohatera (jeśli ten znajdzie się w odpowiednim zasięgu).

Przejdźmy jeszcze do zmian w balansie, które zostały wprowadzone w tymże patchu na PBE:

Ahri

Orb of Deception (Q) ahriq
  • Koszt many został zredukowany z 70/75/80/85/90 do 55/60/65/70/75
  • Przelicznik AP został zwiększony z 0.325 do 0.35

Bloodthirster

  • Nowy unikalny pasyw: zapewnia dodatkowo +10% bonusowego AD
  • Zmniejszono wartość tarczy do  50-350 z 50-440
  • Czas po którym znika tarcza zwiększony do  25 z 15

Są to te same zmiany, które zostały wprowadzone kilka patchu temu, jednak wtedy zostały one wycofane przed wprowadzeniem patcha 4.11 na serwery live

Youmuu's Ghostblade

  • Czas odnowienia aktywu został zwiększony z 45 do 60 sekund.

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.