Varus
Czy jesteście zadowoleni z tego z tego jak obecnie wygląda sytuacja Varusa w grze? Od samego początku postać ta miała być mało mobilna i opierać się na poke’u i dobrej inicjacji , jednak obecnie takie postacie jak Kalista czy nawet Ashe radzą sobie znacznie lepiej od niego, gdyż one mogą zainicjować ze znacznie bezpieczniejszej pozycji.
Od jakiegoś czasu zdajemy sobie sprawę, że Varus jest odrobinę zbyt słaby w związku z czym staramy się wprowadzać drobne wzmocnienia do tej postaci. Między innymi zwiększyliśmy mu regenerację many w poprzednim roku, wzmacniając jego poke, a także zwiększyliśmy szerokość hitboxu jego R. Dodatkowo w nadchodzącym patchu 5.5 zamierzamy zmodyfikować czas odnowienia jego Q w taki sposób aby był on naliczany od momentu castowania, a nie od momentu wypuszczenia strzały. To powinno sprawić, że zwłaszcza w później fazie gry Varus będzie mógł częściej korzystać z tej umiejętności, a w dodatku sama możliwość ładowania strzału stanie się znaczni bardziej atrakcyjna.
Urgot
Poza dodaniem przelicznika z many do tarczy Urgota, najprawdopodobniej sprawimy jeszcze, że jego ult będzie tracił więcej czasu odnowienia w momencie, w którym zwiększymy poziom tej umiejętności, a jego bazowe statystyki będą się lepiej skalowały.
Kassadin
Po wprowadzeniu na serwery live patcha 5.4 win ratio Kassadina spadło do 36%, czy w związku z tym planujecie w jakiś sposób poprawić tę postać?
Wiem, że mamy zaplanowane buffy Kassadina, jednak mówiąc szczerze nie jestem pewien czy jakiekolwiek szczegóły zostały już ustalone.
Jungle
W ostatnim czasie na serwer testowy PBE wprowadziliśmy zestaw zmian mający na celu poprawę sytuację bardziej tankowatych junglerów. Między innymi dodaliśmy do gry nowy przedmiot, czy też wzmocniliśmy część słabiej radzących sobie postaci i oczywiście zdajemy sobie sprawę, ze nadal będziemy musieli przyglądać się postaciom, które okażą się znacznie mocniejsze od pozostałych junglerów. W przyszłości zamierzamy nadal wprowadzać zmiany, które mają zwiększyć różnorodność taktyk na jungli, z pewnością planujemy zmienić takie przedmioty jak Poacher’s Knife czy Skirmisher’s Sabre w taki sposób aby stały się one mocniejszymi i bardziej ekscytującymi itemami. W przypadku tego pierwszego przedmiotu zdajemy sobie sprawę, że jego głównym problemem jest to że przedmiot ten jest bezużyteczny jeśli przeciwnicy poczynili odpowiednie starania by zabezpieczyć się przed counter junglowaniem i na pewno zamierzamy poświęcić przynajmniej część zmian na naprawę tego sytuacji.
Czy rozważaliście może możliwość ułatwienia trochę jungli? Chodzi mi o to, żeby czyszczenie jungli we wczesnej fazie gry było mniej stresujące.
Musimy być bardzo ostrożni z tego typu zmianami, ale będziesz mógł zobaczyć kilka drobnych zmian w tym kierunku w przeciągu jednego-dwóch patchy.