Kolejna niedziela, a więc czas na kolejną dyskusję tygodnia. Tym razem pomówimy o Gravesie – AD Carry, który jak bumerang wraca do mety i wraz ze zmianami mety potrafi odradzać się i na nowo dominować dolną aleję.
Uwaga: wszystkie poniższe dane zostały przygotowane na podstawie strony probuilds.net – miejsca, gdzie zbierane są gry profesjonalnych graczy League of Legends.
Build
Graves przez wielu graczy uważany jest za podtyp AD Carry – AD Castera, którego znaczna siła pochodzi z właściwego używania umiejętności Q oraz
R, które potrafią zadawać niesamowite ilości obrażeń. Dzięki włączeniu do buildu źródła flat penetracji, procentowej penetacji oraz dawki cooldown reduction jesteśmy w stanie być groźni, zadawać ogromne obrażenia i czynić to często.
Masterki
Wśród masterek panuje niewielka różnorodność – najcześciej zmieniane są drobne punkty w drabince ofensywnej, a niemalże wszyscy gracze biorą na Gravesie standardowe ustawienie 21/9/0
Runy
Attack DMG – Niemalże każdy gracz podczas wyboru marków decydował się na runy zwiększające bezpośrednio Twoje AD. Jest to prawdopodobnie najskuteczniejszy możliwy wybór.
Armor / Health – dwa wybory, ze zdecydowanym wskazaniem na pancerz. Jeśli gracze decydowali się na wybór runek na Health to uzupełniali niedobory pancerza quintami na armor.
Magic Resist / Attack Speed – kolejny raz – praktycznie każdy z profesjonalnych graczy wybierał runy dające dodatkową odporność na magię. Bardzo rzadko zdarzało się widzieć runy zwiększające prędkość ataku
Attack Speed / AD / Health / Armor – O dziwo to w quintach obserowaliśmy największą różnorodnosć, a spektrum możliwości jest całkiem spore. Obecnei standardem wydają się runy zapewniające prędkość ataku, ale często widać domieszki innych run (przykładowo w zestawieniu 2x Attack Speed + 1x Health)
Summoner Spelle
Standard obowiązujący już przez długi czas. Niezastąpiony wybór na AD Carry.
Fanarty
Oddajemy pałeczkę
A Ty – co sądzisz o obecnym Gravesie? Jest w stanie zdominować dolną linię, wygrać ją, przenieść przewagi na cały mecz i wyccarować całe spotkanie? Czego mu brakuje – z kim sobie nie radzi, a z kim doskonale sobie daje radę? Znacie jakieś sztuczki do zastosowania, które pomogą innym lepiej poznać tą postać? Zgadzacie się z buildem i wyborami na runach, masterkach czy może dokonalibyście któregoś z wyborów inaczej?