Pamiętacie jak Riot stwierdził, że Renekton powinien dostać nerfa w early i buffa w late game? Cóż, przynajmniej 50% z obietnic zostało spełnionych co nie jest aż taką złą statystyką. Obecnie na PBE możemy oglądać Renektona, który dostał po tyłku jeśli chodzi o early game, jednakże jego late nie zostało wzmocnione. Poza tym twórcy League of Legends postanowili zadbać także o balans innych postaci
Bohaterowie
Renekton
Slice and Dice ( E ) – obrażenia zwiększone do 40/60/80/100/120 z 30/60/90/120/150
Slice and Dice ( E ) – dodatkowy efekt zapewniany przez furię spowalnia przeciwnika o 25% na 2 sekundy (zamiast zmniejszać pancerz)
Slice and Dice ( E ) – (prawdopodobnie błąd) zmniejszony przelicznik z AD do obrażeń na 5% łącznego AD z 90% bonusowego
Cull of the Meek ( Q ) – przelicznik z AD zmieniony na 15/20/25/30/35% łącznego AD z 80% bonusowego AD
Cull of the Meek ( Q ) – leczenie zmniejszone do 3/3.5/4/4.5/5% z 5% na wszystkich poziomach
Cull of the Meek ( Q ) – leczenie przy trafieniu championów zostało zmniejszone do 12/14/16/18/20% z 20% na wszystkich poziomach
Cull of the Meek ( Q ) – bonus leczenia od furii zmniejszony do 6/7/8/9/10% z 10%
Cull of the Meek ( Q ) – bonus obrażeń od furii zmienione na 22.5/30/37.5/45/52.5% łącznego AD z 120% bonusowego AD

Wind Wall ( W ) – zmniejszono otrzymywany flow po
dashu do 3/6/9/12/15% z 4/8/12/16/20%

Reckoning ( Q ) – przelicznik z AP do obrażeń zmniejszony do 0,6 z 1
Divine Blessing ( W ) – przelicznik z AP do leczenia zwiększony do 0,45 z 0,35
Divine Blessing ( W ) – zwiększenie szybkości poruszania skaluje się teraz z AP. 10 AP = 1% dodatkowego msa.
Intervention ( R ) – koszt many zmniejszony do 0 na wszystkich poziomach z 100/75/50

Null Sphere ( Q ) – przelicznik z AP do obrażeń zmniejszony do 0,5 z 0,7
Nether Blade ( W ) – obrażenia zmniejszone do 40/70/130/160 z 60/90/120/150/180. Dodatkowo nie zadaje już podwójnych obrażeń minionom i stworom w jungli.
Force Pulse ( E ) – obrażenia zmniejszone do 80/105/130/155/180 z 80/115/150/185/220
Riftwalk ( R ) – nie przywraca many po trafieniu przeciwnego championa

Explosive Cask ( R ) – przelicznik z AP do obrażeń zmniejszono do 0,6 z 0,9
Explosive Cask ( R ) – obrażenia zmniejszone do 150/200/250 z 150/300/450/li>
Explosive Cask ( R ) – koszt many zmniejszony do 100 z 100/125/150
Barrel Roll ( Q ) – przelicznik z AP do obrażeń zwiększony do 0,9 z 0,8

Trwają ciągłe zmiany nad Riven. Obecnie dostosowywana jest tarcza oraz regeneracja zdrowia (zwiększenie tarczy, zmniejszenie regeneracji)
PRZEDMIOTY
Spirit of the Ancient Golem
- Bonusowe obrażenia umiejętności pasywnej Butcher zostały zmniejszone do 20% z 30%.

- >Bonusowe obrażenia umiejętności pasywnej Butcher zostały zmniejszone do 20% z 30%