Dr. Mundo

Dr. Mundo jest wytrzymałą postacią spisującą się zarówno na górnej alei, jak i w dżungli. Regeneracja z pasywa oraz superumiejętności, połączone z redukcją efektów kontroli tłumu czynią go wyśmienitym tankiem. Mundo zadaje głównie obrażenia magiczne oraz skalujące się z maksymalnym zdrowiem wrogów. Jego umiejętności nie mają przeliczników, dlatego, poza defensywą, najbardziej wartościowymi statystykami są penetracja magiczna i szybkość ataku.







Grę najlepiej rozpocząć z


Kolejność rozwijania umiejętności:
R >
Q >
W >
E
Rozpoczynamy od Q, dzięki czemu możemy sprawdzać krzaki w razie ewentualnej inwazji. Na trzecim poziomie powinniśmy mieć już wszystkie trzy umiejętności.
Proponowane runy:
9x Magic penetration/Przebicie odporności
9x Armor/Pancerz
9x Magic Resistance/Odporność na magię
3x Spellvamp/Wampiryzm zaklęć
3x Movement Speed/Prędkość ruchu
3x Health regeneration/Regeneracja zdrowia
Proponowane specjalizacje: 4/26/0:
Proponowane końcowe przedmioty:








Kolejność rozwijania umiejętności:
R >
Q >
W >
E
Rozpoczynamy od Q, które pozwoli nam znacznie szybciej zrobić pierwszego buffa. Następnie
W, które przyspieszy odrobinę naszą dżunglę, jednak pilnujmy naszego poziomu zdrowia.
Proponowane runy:
9x Attack speed/Szybkość ataku
9x Armor/Pancerz
9x Magic Resistance per lvl/Skalująca się odporność na magię
3x Movement Speed/Prędkość ruchu
Proponowane końcowe przedmioty:








Kolejność rozwijania umiejętności:
R >
W >
Q >
E
Grę zaczynami od Q, które pozwoli nam znacznie szybciej zrobić pierwszego buffa. Dzięki wysokiemu wampiryzmowi zaklęć ze specjalizacji oraz run będziemy w stanie efektywnie czyścić obozy za pomocą naszego
W bez obaw o nasz poziom zdrowia.
Proponowane runy:
9x Attack speed/Szybkość ataku
9x Armor/Pancerz
9x Magic Resistance per lvl/Skalująca się odporność na magię
3x Spellvamp/Wampiryzm zaklęć
- Mundo w dżungli na początku gry nie ma lekko. Przez niski poziom zdrowia (szczególnie w buildzie Ofensywnym) jest on podatny na ataki wrogiego junglera. W tym okresie należy za wszelką cenę unikać pojedynków.
E to niebanalny steryd do AD – staraj się jak najczęściej używać autoattacków w walkach.
- Jeśli przeciwnik na linii odcina Cię od farmy, możesz wykorzystać
Q do dobijania creppów na zasięg.
- Aktywne
W, poza obrażeniami, zapewnia dodatkową odporność na CC; miej jednak na uwadze, że kosztuje ono sporo zdrowia i trzeba pilnować, kiedy je wyłączyć.
Ultimate ma stosunkowo niski czas odnowienia (zwłaszcza ze względu na redukcję z przedmiotów), więc nie bój się użyć go, by zregenerować trochę zdrowia. Czasem można wykorzystać dodatkową prędkość do pogoni czy ucieczki.
- Jeśli decydujesz się na aktywowanie
ultimate, zrób to, gdy będziesz miał jak najmniej zdrowia – koszt umiejętności to 20% obecnego zdrowia.
Chcielibyśmy poznać Waszą opinię nt. takich krótkich form, przybliżających najważniejsze informacje o postaci. Piszcie w komentarzach, co byście zmienili lub dodali.