Darius
Wow buffy Dariusa nie przetrwały na PBE nawet tygodnia. Miałem nadzieję, że ta zapomniana od dwóch lat postać w końcu zostanie w jakiś sposób wzmocniona.
Cały czas planujemy przeprowadzić te zmiany w ulcie Dariusa, jednak dzisiaj zdecydowaliśmy że lepiej będzie jeśli sprawimy, że umiejętność ta będzie przywracała 0/50/100% poniesionych kosztów, zamiast sprawiać że na najwyższym poziomie spell ten nie będzie nic kosztował (dzięki takiemu rozwiązaniu w późniejszej fazie gry nadal będziemy mogli użyć tej umiejętności wielokrotnie, a przy tym Darius bez many nie miałby do niej dostępu). Jako, że już ustaliliśmy listę zmian na nadchodzący patch, modyfikację Dariusa będziemy musieli przesunąć o jedną aktualizację.
Veigar
Wiem, że Riot ciężko pracuje nad poprawą sytuacji Veigara po ostatnich nerfach jego E, ale chciałbym porozmawiać w jakim właściwie kierunku planujecie poprowadzić tę postać. Wydaje mi się, że obecnie nie chcecie aby Veigar był burst magiem skupiającym się na wyeliminowaniu jednego przeciwnika, a w zamian za to próbujecie go przekształcić w maga opartego na poke’u.
Ok, a więc oto jakie plany stoją za zmianami w tej postaci:
- Chcemy aby Veigar pozostał burst magiem,a przy tym czujemy że nie poprawiliśmy go na tyle by mógł on z powodzeniem pełnić tę rolę.
- Obecnie testujemy zmiany jego Q, które pozwolą mu lepiej farmić, dzięki czemu zyska on większą ilość AP do burstowania przeciwnika.
- Testujemy zwiększenie jego zasięgu, 950 zasięgu to nadal trochę mało jak na skillshot zasięgowej postaci. Chcemy aby Veigar mógł istnieć na midzie bez konieczności zabijania lub bycia zabitym podczas farmienia w większości match upów.
- Nie oczekujemy, że modyfikacje te rozwiążą wszystkie problemy tego championa – cały czas kontynuujemy nad nim pracę
Ashe
Ostatnio powiedzieliście, że planujecie jeszcze w tym roku w jakiś sposób zmienić Ashe, czy moglibyście zdradzić co dokładnie chcecie zmodyfikować?
Na pewno nie zamierzamy zmieniać rdzenia tej postaci, a chodzi mi tu o takich rzeczach jak posiadanie: spowolnienia na auto-atakach, globalnego ulta nakładającego stuna, czy też dużego zasięgu auto-ataków. Zamierzamy skupić się w naszych zmianach nad sprawieniem, że jej pasyw i jej Q będą ciekawsze i bardziej spójne z resztą jej kitu. Myślę że modyfikacje te będą podobnej skali co nie tak dawne zmiany w Zileanie, czy też przeprowadzone w przeszłości zmiany w Viktorze.
Malzahar
Uważam, że ulti Malzahara powinno dawać mi wizję na mój cel. Miałoby to sens zarówno pod względem gameplayowym jak i tematycznym. Właściwie brak takiego rozwiązania kosztował mnie już kilka zabójstw.
Dobry pomysł, przetestujemy to rozwiązanie.
Klon LeBlanc
Dlaczego nie sprawicie, że klon LeBlanc powinien tańczyć kiedy sama LeBlanc będzie tańczyć.
Zająłem się tym i teraz jej klon wykonuje wszystkie emoty, które wykonuje oryginał. Zmiana ta nie znajdzie się w poprzednim patchu, ale powinna znaleźć się w następnej aktualizacji. Rozwiązanie to prezentuje się następująco:
Sama LeBlanc posiada już animacje wszystkich emotów więc zaimplementowanie takiego rozwiązania nie było zbyt dużym problemem. Tibbers takich animacji już nie posiada, co oznacza że tym zająć musieliby się animatorzy, a jako że mają oni dość napięty harmonogram to nie wiem czy uda się wprowadzić takie rozwiązanie.
Zobaczę czy uda mi się znaleźć chwilkę czasu by to zaimplementować.
Patch 5.6
Debonair Galio niestety nie będzie częścią nadchodzącego patcha 5.6 (przepraszamy, że znowu każemy wam czekać).
Serwer Testowy PBE
W ostatnim patchu na PBE wycofane zostały zmiany związane z Hunter’s Machete, czy możesz nam zdradzić czy planujecie dalsze testy tychże modyfikacji?
Zmiany te powrócą jeszcze na serwer testowy. Nie przetestowaliśmy jeszcze w wystarczającym stopniu wszystkich liczb (jesteśmy z tym bardzo ostrożni), poza tym chcielibyśmy wprowadzić poprawki do całej linii ulepszeń do maczety.