Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Trzy nowe skórki, zmiany w Akali

Na serwer testowy PBE wprowadzony został patch rozpoczynający przygotowania do wydania na serwery live patcha 10.3. Patch ten przyniósł ze sobą między innymi trzy skórki takie jak:

Heartseeker Jinx

1350 RP


Heartseeker Yuumi

1350 RP

True Damage Senna Prestige Edition

[100 Punktów Prestiżu]

Nowe skórki dla Yuumi i Jinx otrzymają również na premiery warianty chrome’a:

Heartseeker Jinx

Heartseeker Yuumi

Wraz z nowym patchem na PBE wprowadzona została nowa ikona przywoływacza:

W nowym patchu do testowania udostępniono aktualizację wyglądu umiejętności Annie i Nautilusa

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Akali

Twilight Shroud (W)
  • Dodany został nowy efekt: “Jeśli na Akali znajdującą się w chmurzę nałożony zostanie efekt unieruchamiający, Akali jest ujawniana na czas trwania tego efektu”
  • Działanie bonusu do prędkości poruszania się zostało zmienione z “+ 20/25/30/35/40% w momencie gdy Akali znajduje się w chmurze” na “+ 30/35/40/45/50% malejące do zera w przeciągu 2 sekund od momentu castowania”
Perfect Execution (R)
  • Od teraz pierwsze użycie umiejętności musi być nacelowane na wrogiego championa – zasięg w jakim może znajdować się cel to 625, a prędkość doskoku to 625-675 w zależności od odległości pomiędzy Akali a celem
  • Prędkość doskoku przy drugim użyciu R została zmniejszona z 3000 do 1900

Gnar

Ogólne Zmiany
  • Bazowa prędkość poruszania się została zwiększona z 325 do 335
Hyper (W Mini Gnara)
  • Dodano limit minimalnych obrażeń równy 40/60/80/100/120

Wukong

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość HP została zmniejszona 577.8 do 575
  • Bazowa ilość Many została zmniejszona z 265.84 do 265
  • Bazowa ilość Armora została zwiększona z 34 do 38
  • Bazowa ilość MR została zmniejszona z 32.1 do 28
Strength of Stone (Pasyw)
  • Po wyjściu z krzaka lub ukrycia, Wukong zyskuje tarczę blokującą fizyczne obrażenia – tarcza jest wstanie zablokować obrażenia równe 10% maksymalnego HP Wukonga. Efekt ten może być aktywowany co 16/14/12 sekund – wartość ta zmienia się na 1/7/13 poziomie
Wuju Strike (Q)
  • Czas odnowienia: 8/7/6/5/4 sekund
  • Koszt many: 30
  • Następny auto-atak Wukonga zyskuje 100 zasięgu, zadaje dodatkowe 20/40/60/80/100 (+0.5 bonusowego AD) fizycznych obrażeń i redukuje ilość armoru celu o 10/15/20/25/30% na 4 sekundy
Warrior Trickster (W)
  • Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
  • Koszt many: 50/55/60/65/70
  • Wukong doskakuje w kierunku kursora stając się jednocześnie niewidzialnym na 1 sekundę i zostawiając za sobą statycznego Klona na 3 sekundy. Klon atakuje pobliskich wrogów, którzy zostali zranieni przez Wukonga zadając im obrażenia równe 0 (+0.5/0.625/0.75/0.875/1.0 całkowitego AD)
  • Stealth – Invisible: Wukong może zostać odkryty tylko przez wrogie Wieże lub Prawdziwą Wizję
Nimbus Strike (E)
  • Czas odnowienia: 10 sekund
  • Koszt many: 40/45/50/55/60
  • Wukong doskakuje do przeciwnika wysyłając jednocześnie Klony, które naśladują jego doskok atakując maksymalnie 2 innych pobliskich wrogów. Każdy trafiony wróg otrzymuje 65/100/135/170/205 (+0.8 bonusowego AD) magicznych obrażeń
  • Po doskoku do przeciwnika Wukong zyskuje 30/35/40/45/50% bonus do Attack Speedu na 4 sekundy
Cyclone (R)
  • Czas odnowienia: 120/105/90 sekund
  • Koszt many: 100
  • Wukong zaczyna obracać się na czas 4 sekund zadając obrażenia równe 2.5/5.5/8.5% (+0.1% za każde 10 AD) maksymalnego HP celu na sekundę pobliskim wrogom i podrzucając ich na 1 sekundę przy pierwszym uderzeniu. Wukong zyskuje 30/40/50% bonus do prędkości poruszania się na czas trwania tej umiejętności.
  • Maksymalna możliwa ilość obrażeń zadawanych potworom to 200/400/600 na sekundę

Yuumi

Prowling Projectile (Q)
  • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zmniejszona z 50/95/140/185/230/275 do 45/80/115/150/185/220
  • Do obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności dodano przelicznik z obecnego HP celu równy 3/4/5/6/7/8%
  • Koszt many został zmieniony z  85/90/95/100/105/110 na 90/88/86/84/82/80
You and Me! (W)
  • Wartość efektu nakładającego czas odnowienia w momencie gdy Yuumi otrzyma efekt unieruchamiający jest skalowana z redukcją czasu odnowienia – uciszenie od teraz nie wlicza się w tą pulę
Zoomies! (E)
  • Wartość efektu leczącego została zmieniona z 70/110/150/190/230 (+0.3 AP) na 70/100/130/160/190 (+0.4 AP)

Teamfight Tactics

Azir

  • Czas przez jaki Piaskowi Żołnierze pozostają na polu bitwy została zmniejszona z 6 do 5 sekund

Jax

  • Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zwiększona z  150/250/450 do 150/300/550

Lucian

  • Ilość obrażeń zadawanych przez jeden pocisk została zwiększona z 25/30/50% do 50%
  • Bazowa ilość wystrzeliwanych pocisków z umiejętności została zwiększona z 10 do 12

Nasus

  • Ilość bonusowego HP przyznawanego przez umiejętność została zmniejszona z 250/400/550 do 200/350/550

Senna

  • Czas przez jaki aktywny pozostaje buff przyznawany sojusznikowi została zmniejszona z 5 do 4 sekund
  • Wartość efektu on-hit przyznawanego przez buff została zwiększona z 15/40/65 do 25/65/100

Yorick

  • Ilość HP posiadanego przez przywołane Ghoule została zmniejszona z 500/800/2000 do 450/650/1500

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2020/01/122-pbe-update-new-skins-chroma-more.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.