Jeden z pracowników Riotu – Meddler ponownie zdecydował się opublikować na oficjalnym forum League of Legends wpis, w którym zamieścił on rozmaite przemyślenia związane z obecnym stanem gameplayu. Od razu przejdźmy więc do przetłumaczonej wersji wspomnianego posta:
Witajcie,
Jak zawsze poniżej zamieszczam kilka rzeczy, które zajmują obecnie nasze myśli. Również jak zawsze nie jest to kompletna lista wszystkich rzeczy nad jakimi obecnie pracujemy, a jedynie kilka rzeczy o których chcemy porozmawiać dzisiaj.
Mgła wojny i umiejętności click on hit
Chcemy by umiejętności trafiające w pojedynczy cel, które rzuca się poprzez kliknięcie w wybranego wroga ujawniały pozycję castera, jeśli znajduje się on w mgle wojny/krzakach. To zwiększa odrobinę możliwość skontrowania w takich sytuacjach (skontrowania samych postaci, a nie umiejętności), a także jednocześnie zwiększa przejrzystość tych spelli. W związku z tym w następnym patchu poprawimy Q Jhina tak by poprawnie był on ujawniany podczas castowania. Wspominamy o tym głównie dla tego iż chcielibyśmy aby każdy kto jest świadom istnienia innych umiejętności tego typu, które nie ujawniają castera dał nam o tym w jakiś sposób znać, dzięki czemu będziemy mogli to poprawić.
Zmiany Luciana z PBE
Uznałem, że warto porozmawiać na ten temat, gdyż wydaje mi się iż dotychczas nie wszystkie szczegóły zostały podane. Przygotowaliśmy pewne buffy Luciana celujące w jego czasy castowania i płynność łańcuchów akcji, które dokładniej rzecz ujmując składają się z następujących modyfikacji:
- Czas castowania Q skaluje się od teraz od 0.4 do 0.25 sekundy wraz z poziomem Luciana (dotychczas umiejętność ta miała stały czas castowania równy 0.35 sekundy)
- Czas castowania W od teraz równy jest 0.25 sekundy co jest standardowym czasem castowania w LoL-u (dotychczas czas ten równy był 0.35 sekundy)
- Po wycastowaniu zarówno Q jak i W powinny być ciągle nadpisywane przez inne akcje (ataki, poruszanie się, castowanie umiejętności), a co za tym idzie nie będą one jak dotychczas wymagać kilkukrotnego klikania w cel, klikania by się poruszyć, a następnie dopiero klikania by zaatakować itd.
Poprawki audio Spirit Guard Udyra
Mamy przygotowane kilka poprawek dla zepsutego (nie odgrywającego się) audio Spirit Guard Udyra. Nie jestem pewien czy zostaną one wprowadzone już w następnym patchu, czy będą musiały one poczekać do kolejnej aktualizacji , jako że wczoraj był dzień w którym skompletowano listę zmian patcha 7.5 i nie wiem czy poprawki te się na niej znalazły. Patrząc na historię plików Udyra wygląda na to, że jest to błąd który pojawia się w jego przypadku już któryś raz. Wraz z naprawą tego błędu szukamy sposobu na lepsze wywołanie tych kwestii by bug ten więcej już nie wystąpił.
Tradycyjnie wraz z publikacją wpisu tego typu odpowiedziano również na kilka pytań ze strony społeczności i na jedno z nich dotyczące tego czy Aatrox dostanie nową animację wraz ze zmianami w pasywie Meddler odpowiedział.
Użyliśmy w tym przypadku efekt wizualny Guardian Angela, gdyż dzięki niemu jasne było czy Aatrox może/nie może się odrodzić jako, że mechanika ta działa właściwie tak samo jak pasyw GA. Spodziewam się jednak, że w przyszłości kiedy będziemy pracować nad większymi zmianami w Aatroxie, a postać ta nadal będzie posiadała odrodzenie się stworzymy dla niego bardziej unikalny efekt.
Zapytany natomiast o obecne przemyślenia na temat stanu Cho’Gatha, który mimo zmian nadal ma jedno ze słabszych win ratio stwierdził on, że:
Z tego co mi się wydaje będziemy pracować nad nim podczas przygotowań do wydania patcha 7.6, jednak póki co nie jestem w stanie stwierdzić na czym dokładnie będą polegać modyfikacje,
źródło: http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/KETw2nEF-quick-gameplay-thoughts-march-3