Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Regionalny test Clash 11 marca

Regionalny test Clash rusza 11 marca

Tworzenie grup w Clash będzie otwarte w EUW i EUNE 11 marca. Turniej odbędzie się w sobotę i niedzielę. Udział w teście jest darmowy (nie potrzebujecie biletu). Możecie zagrać w oba dni lub wybrać jeden. Żeby wziąć udział w teście musicie mieć rangę i poziom honoru powyżej 2.

Przeprowadzamy testy regionalne Clash, żeby sprawdzić nową funkcję, która sprawia, że turnieje przebiegają płynnie w regionach z dużą liczbą drużyn Clash, takich jak Brazylia, Ameryka Łacińska — Północ, Ameryka Łacińska — Południe, EUNE i EUW.

Oto harmonogram:

EUW/EUNE

poniedziałek 11.03 — piątek 15.03sobota 16.03niedziela 17.03
Tworzenie drużynDzień 1 — 4 drużynyDzień 2 — 8 drużyn

Nagrody

Każdy, kto weźmie udział w dwudniowym teście, otrzyma skrzynie z łupami, ikonę przywoływacza i Punkty Triumfu, które można wykorzystać do odblokowania banerów i logo drużyn w grze.

Co testujemy

Spędziliśmy wiele czasu, szukając rozwiązań dla przeciążenia serwerów. W tej dwudniowej becie testujemy w szczególności fazy wg kręgów i limit drużyn. Fazy wg kręgów pozwolą na stopniowy start zależnie od kręgu. Wasz czas na zatwierdzanie będzie zależy od łącznego kręgu waszej drużyny (krąg IV zaczyna wcześniej, a krąg I później).

Regiony, w których znajduje się za dużo drużyn, mogą mieć nałożony limit drużyn. W miarę, jak zbliżać się będzie czas na zatwierdzanie, zobaczycie ostrzeżenie o liczbie dostępnych miejsc, jeśli drabinka jest prawie wypełniona. Jeśli nie będziecie mogli się zatwierdzić i zagrać ze względu na limit, wasze bilety nie zostaną zużyte. Gdy funkcje te zostaną przetestowane, zbliżymy się do wypuszczenia Clash.

Na bieżąco z Clash

Dzięki za branie udziału w regionalnych testach. Stwórzcie lub dołączcie do drużyny od poniedziałku 11 marca i cieszcie się weekendem Clash.

Fazy według kręgów

Gracze będą zaczynać swoje mecze o różnych porach, w zależności od kręgu, w którym znajduje się ich drużyna. Pierwsze odbędą się mecze Kręgu IV, następnie Kręgu III, Kręgu II i Kręgu I, około 45 minut później.

  • Dlaczego wszyscy nie startują w tym samym czasie?
    • Rozdzielenie godzin rozpoczęcia dla poszczególnych kręgów oznacza, że drużyny Clash będą obciążały nasze serwery partiami, a nie wszystkie na raz. To znacząco zmniejszy ryzyko problemów z Clash!
  • Jak mam zaplanować weekend, skoro nie wiem na pewno, kiedy zaczynają się moje mecze?
    • Powiadomimy was o kręgu i godzinie rozpoczęcia meczu waszej drużyny podczas etapu tworzenia drużyn. Będziecie mogli zaplanować swój dzień wokół godziny rozpoczęcia z dużym wyprzedzeniem!
  • Jestem w Kręgu IV. Czy mogę zagrać przeciwko silniejszym drużynom z Kręgu III, II lub I, aby zapewnić sobie dogodniejszy czas startu?
    • Nie. Doceniamy waszą odwagę, ale to dałoby waszym przeciwnikom niesprawiedliwą przewagę nad innymi drużynami w ich kręgu.
  • Jestem w Kręgu III, II lub I. Czy mogę zagrać przeciwko słabszym drużynom w Kręgu IV, aby zapewnić sobie dogodniejszy czas startu?
    • Nie. Rozjechalibyście ich.

Limity drużyn

Każdego dnia Clash obowiązuje sztywny limit liczby drużyn, które mogą wziąć udział w grze. Większość regionów nie odczuje tego limitu, ale jest to dość kiepskie rozwiązanie dla graczy w regionach, które go doświadczą.

  • Cieszyłem się z Clash, a teraz nie pozwolicie mi zagrać?
    • Limity drużyn to niezbędny środek ostrożności, aby Clash nie spowodował znowu zawalenia się League. Nie jesteśmy zadowoleni z limitu jako stałego rozwiązania, ponieważ kiepsko jest odejść z kwitkiem, gdy chce się wziąć udział w rywalizacji. Jednak naprawienie zasadniczych problemów technicznych i infrastrukturalnych, które były przyczyną awarii Clash, potrwa długo. Limity drużyn pozwalają nam udostępnić Clash większości graczy w czasie, gdy my pracujemy nad poprawkami i ulepszeniami.
  • Weźmiecie moje pieniądze, mimo że nie dopuścicie mnie do gry?
    • Limity drużyn włączają się podczas fazy zatwierdzania, czyli wtedy, gdy gracze płacą biletami. Ponieważ nie będziecie mogli zatwierdzić drużyny, jeśli nie dopuści was limit Clash, nie stracicie swojego biletu. Będziecie mogli go użyć innego dnia Clash, w ten sam weekend lub w przyszłym turnieju.
  • Skąd mam wiedzieć, czy udało mi się zapisać na czas?
    • Limity drużyn zaczynają obowiązywać podczas fazy zatwierdzania każdego dnia, gdy zapisze się odpowiednio dużo pełnych drużyn po pięciu graczy. Drużyny, które zbiorą swój skład na początku tygodnia, nie mają przewagi nad drużynami, które zbiorą się tuż przed rozpoczęciem fazy zatwierdzania, więc upewnijcie się, że wszyscy z waszej drużyny pojawią się na czas!
  • Skoro mowa o „limicie”, ile osób rzeczywiście będzie mogło wziąć udział w grze?
    • Nawet w regionach, w których spodziewamy się osiągnięcia limitu, większość drużyn będzie mogła wziąć udział w grze. Oczywiście w żaden sposób nie pomoże to tym drużynom, które mimo wszystko się nie załapią. :/
  • Trafiłem na limit drużyn pierwszego dnia. Czy ten weekend mam już skończony?
    • Limity drużyn resetują się każdego dnia, więc możecie spróbować ponownie drugiego dnia.
  • Jeśli trafię na limit pierwszego dnia i załapię się na drugi dzień, czy wciąż dostanę najlepsze nagrody?
    • Niestety nie, ponieważ te trafią do graczy, którzy przetrwają niepokonani przez cały weekend. Dostaniecie jednak nagrody za gry rozegrane drugiego dnia!

Ogólne pytania dotyczące Clash

  • Kiedy Clash wróci na poważnie?
    • Powiemy więcej o następnych krokach dotyczących Clash, gdy przekonamy się, jak pójdzie test w ten weekend!
  • Dlaczego miałbym wierzyć, że Clash zadziała tym razem, skoro psuł się wiele razy wcześniej?
    • Całkowicie rozumiemy wasz sceptycyzm po naszych pierwszych próbach postawienia Clash na nogi. Mamy nadzieję, że dacie nam kolejną szansę w ten weekend!
  • Co się stanie, jeśli Clash znowu zepsuje się w ten weekend?
    • Wprowadzimy jeszcze więcej ulepszeń i przeprowadzimy jeszcze więcej testów, aż w końcu będzie działać. Jesteśmy zdeterminowani, by dać wam drużynowy tryb turniejowy, który według nas jest najlepszym sposobem gry w League.
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.