Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Oficjalne zmiany patcha 8.24

Siemanko wszystkim. Minęły już dwa tygodnie od rozpoczęcia przedsezonu, więc teraz naszym priorytetowym celem jest uderzenie w tych bohaterów, którzy wybili się najbardziej. To powinno dać nam lepsze poczucie tego, jak nasze zmiany się przyjmują, co z kolei pozwoli nam dowiedzieć się, czy powinniśmy pomóc każdemu niedomagającemu bohaterowi z osobna, czy zdecydować się na systemowe wzmocnienia, które pomogą wielu takim bohaterom naraz. Zależnie od tego, jak sprawdzi się patch 8.24, być może zobaczycie parę tych wzmocnień w końcoworocznym patchu wyważającym „8.24b” (czyli patchu bez skórek ani nowości). Opublikujemy oddzielny opis patcha na tę okoliczność, więc bądźcie czujni!

A powracając do teraźniejszości — ostatni prawdziwy patch w tym roku oznacza, że nadszedł czas na Snowdown. Łapcie kakao i klawiaturę i szykujcie się na świąteczne uroczystości w League of Legends!

Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie

Bohaterowie

Neeko

Neeko, Ciekawski Kameleon, pojawi się w ramach patcha 8.24! Rzućcie na nią okiem dzięki tym odnośnikom:

Aatrox

Q nie zadaje już dodatkowych obrażeń potworom.

Ta mechanika została pierwotnie dodana, żeby pozwolić graczom eksperymentować z możliwością grania Aatroxem w dżungli, ale tak naprawdę nigdy się to nie przyjęło. Aatrox w środkowej alei używa teraz tej mechaniki w połączeniu z Porażeniem, by wytworzyć przewagę, na którą jego przeciwnicy nie są w stanie zareagować, więc ją usuwamy, ponieważ dała mu niezamierzoną siłę w alei.

Q — Ostrze Darkinów

usuniętoNIENAWIŚĆ DO POTWORÓW Nie zadaje już potworom dodatkowych obrażeń w wysokości 0,1 pkt. obrażeń od ataku.

Akali

Krótszy czas działania W.

Zastanawiamy się nad większymi zmianami dotyczącymi Akali, które pozwolą nam poradzić coś na frustrację, jaką bohaterka wywołuje u przeciwników niezależnie od tego, czy jest silna, czy słaba. W międzyczasie skracamy czas trwania Osłony Zmierzchu, żeby był bardziej odpowiedni w stosunku do tego, jak bardzo ta umiejętność utrudnia dostęp wrogom, gdy zostanie użyta ofensywnie.

W — Osłona Zmierzchu

CZAS DZIAŁANIA 5/5,5/6/6,5/7 sek. 4/4,5/5/5,5/6 sek.
WYDŁUŻENIE MAKSYMALNEGO CZASU DZIAŁANIA 3 sek. 2 sek.

Camille

Zmniejszona prędkość ataku.

Zdolność Camille do unikania wizji i gankowania z nieoczekiwanych miejsc doprowadziła do tego, że dominuje w dżungli. Zamiast stępić jej wyjątkowo mocną stronę, którą ma jako dżunglerka, uderzamy w jej zdolność czyszczenia obozów, by trochę ją spowolnić we wczesnej fazie gry.

Podstawowe statystyki

PODSTAWOWA PRĘDKOŚĆ ATAKU 0,644 jedn. 0,625 jedn.

Galio

Zmniejszony koszt Q, zwiększone obrażenia porywu wiatru, usunięte stałe obrażenia tornada, ale zwiększone obrażenia od maksymalnego zdrowia. E jest szybsze, ale zadaje mniej obrażeń jednostkom niebędącym bohaterami. R nie zapewnia już zmniejszenia obrażeń ani nie wyrzuca wrogów w powietrze na dłużej w centrum uderzenia.

Galio od dłuższego czasu odnosił lepsze wyniki w rękach skoordynowanych drużyn niż w rękach kogokolwiek innego, głównie z powodu jego superumiejętności. Odbieramy mocne strony Bohaterskiego Wejścia, które opierają się na pracy zespołowej (oraz trochę możliwości czyszczenia fal Ciosu Sprawiedliwości), i wkładamy moc z powrotem do bardziej „bójkowych” części zestawu umiejętności Galio. Grający w pojedynkę będą mogli na nich bardziej polegać.

Q — Wichry Wojny

KOSZT 70/85/100/115/130 pkt. many 70/75/80/85/90 pkt. many
OBRAŻENIA PORYWU WIATRU 50/80/110/140/170 pkt. (+0,8 pkt. mocy umiejętności) 70/110/150/190/230 pkt. (+0,9 pkt. mocy umiejętności)
usuniętoSTAŁE OBRAŻENIA TORNADA Tornado nie zadaje już stałych obrażeń w wysokości 30/40/60/60/70 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności)
OBRAŻENIA TORNADA OD MAKSYMALNEGO ZDROWIA 0 (+3% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu 6% (+4% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia celu

E — Cios Sprawiedliwości

CZAS, PO KTÓRYM NASTĄPI DOSKOK 0,45 sek. 0,4 sek.
SZYBKOŚĆ DOSKOKU 1900 jedn. 2300 jedn.
nowośćMIERZYŁ ZBYT WYSOKO Teraz zadaje o 50% obrażeń mniej jednostkom niebędącym bohaterami.

R — Bohaterskie Wejście

usuniętoZMNIEJSZENIE OBRAŻEŃ Wybrany sojusznik nie otrzymuje już 20/25/30% (+8% za każde 100 pkt. dodatkowej odporności na magię Galio) zmniejszenia obrażeń.
usuniętoEPICENTRUM Wrogowie w centrum nie są już wyrzucani w powietrze na dłużej (teraz każdy trafiony wróg jest wyrzucany w powietrze na 0,75 sek.).

Heimerdinger

Naprawione błędy, czyli minimalne wzmocnienia, i poprawki w opisie umiejętności.

Wychodzi na to, że Heimerdinger ma bałagan w laboratorium. W tym patchu część kodu Wielbionego Wynalazcy napisaliśmy na nowo, odkrywając w nim kilka… nieścisłości. Te problemy zostały rozwiązane, a w przypadkach, w których byliśmy zmuszeni wybrać pomiędzy wzmocnieniem a osłabieniem, przychyliliśmy się do tego pierwszego.

Q — Działko Rozwojowe H-28G

SKRÓCENIE CZASU ODNOWIENIA Czas odnowienia ataku promieniem działka teraz naprawdę skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia.
OPIS UMIEJĘTNOŚCI Statystyki działek zostały przeniesione do rozszerzonego opisu umiejętności (przytrzymajcie SHIFT). Teraz rozszerzony opis umiejętności informuje o tym, że zdrowie działek skaluje się z mocą umiejętności Heimerdingera.

W — Minirakiety Hextech

OPIS UMIEJĘTNOŚCI Teraz podaje dokładną ilość obrażeń, jaką rakiety zadają stworom, a nie „60%” (co było wartością mniejszą niż obrażenia zadawane naprawdę, a to z powodu dodatkowego skalowania z mocą umiejętności).

W po ULEPSZENIU!!! — Rój Rakiet Hextech

MAKSYMALNE OBRAŻENIA 499/687/862 pkt. (+1,83 pkt. mocy umiejętności) 503/697,5/892 (+1,83 pkt. mocy umiejętności)
OBRAŻENIA RAKIETY NR 1 135/180/225 pkt. (+0,45 pkt. mocy umiejętności) (bez zmian)
OBRAŻENIA RAKIET NR 2, 3, 4, 5 28/39/49 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności) 32/45/58 pkt. (+0,12 pkt. mocy umiejętności)
OBRAŻENIA RAKIET NR 6-20 16,8/23,4/29,4 pkt. (+0,06 pkt. mocy umiejętności) 16/22,5/29 (+0,06 pkt. mocy umiejętności)

Illaoi

Krótszy czas odnowienia E na niższych poziomach. Krótszy czas odnowienia R na wyższych poziomach.

Pojawienie się statystyk run dało Illaoi swobodę wybrania Zdobywcy bez użerania się z nieskutecznością prędkości ataku jako premii ścieżki. Dokładamy do tej optymalizacji statystyk trochę wzmocnień czasu odnowienia, wyrównując czas, w którym Illaoi może używać umiejętności, z tym samym czasem u innych wojowników z górnej alei. Te zmiany pomogą Illaoi pozostać w ruchu i przechodzić do ofensywy.

E — Próba Ducha

CZAS ODNOWIENIA 20/18/16/14/12 sek. 16/15/14/13/12 sek.

R — Skok Wiary

CZAS ODNOWIENIA 120/105/90 sek. 120/95/70 sek.

Irelia

Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach, zmniejszona redukcja obrażeń, W nie dodaje już ładunku umiejętności biernej przy rzuceniu.

Ograniczamy zdolność Irelii do wytrzymywania wrogich obrażeń, żeby przeciwnicy mieli dłuższe okazje do pokonania jej w alei. W szczególności dotyczy to magów, których rotacje zaklęć wpasowują się w czas ładowania Buntowniczego Tańca. Ioniański Zapał nie będzie już aktywował się tak szybko podczas potyczek, co zmniejszy liczbę wymian wygrywanych przez Irelię, gdy ta odpowiada na agresję wrogów zamiast przygotowywać umiejętność bierną i samodzielnie rozpoczynać walkę.

W — Buntowniczy Taniec

CZAS ODNOWIENIA 16/15/14/13/12 sek. 20/18/16/14/12 sek.
REDUKCJA OBRAŻEŃ 50% 40%
usuniętoZAPAŁ PRZY RZUCENIU Rzucenie Buntowniczego Tańca nie daje już ładunku Ioniańskiego Zapału (ładunki wciąż są przyznawane zależnie od liczby trafionych wrogów).

Jax

Zmniejszone podstawowe obrażenia przy trafieniu R na wyższych poziomach.

Kiedy Jax dżungluje, trafia do grupy farmiących na potęgę bohaterów takich jak Graves i Shyvana, ale ma dużo lepsze skalowanie się z poziomami niż jego koledzy. Osłabiamy podstawowe obrażenia jego superumiejętności na poziomach 2 i 3, żeby Jax nie różnił się aż tak bardzo od reszty stada. Wciąż będzie miał najlepsze obrażenia w późnej fazie gry, ale różnica nie będzie tak spora. Ta zmiana pomoże również wyrównać wyniki Jaxa niezależnie od poziomu umiejętności graczy, ponieważ gry w wyższych kręgach (w których Jax nie wyróżnia się aż tak bardzo) kończą się szybciej od tych w niższych kręgach.

R — Potęga Mistrza

OBRAŻENIA PRZY TRAFIENIU TRZECIEGO ATAKU 100/160/220 pkt. 100/140/180 pkt.

LeBlanc

Dłuższy czas odnowienia W na niższych poziomach.

Przedsezon wprowadził Mroczne Żniwa, które okazały się być znacznym wzmocnieniem LeBlanc, co znaczy, że jej siła w przedsezonie nie wyrównała się tak, jak tego oczekiwaliśmy. Choć osłabienie Mrocznych Żniw w tym patchu wpływa na LeBlanc, stosujemy również bezpośrednie osłabienie, żeby ogólnie zmniejszyć jej moc w nowym sezonie. Dłuższy czas odnowienia Zniekształcenia w alei oznacza, że LeBlanc będzie dłużej podatna na ataki i będzie musiała lepiej koordynować ganki ze swoim dżunglerem.

W — Zniekształcenie

CZAS ODNOWIENIA 14/13/12/11/10 sek. 18/16/14/12/10 sek.

Viktor

Zmniejszone obrażenia podstawowe Q, dłuższy czas odnowienia. Zwiększone skalowanie E, krótszy czas odnowienia.

Osłabiamy nękanie Viktora używanego w górnej alei (które opiera się na obrażeniach podstawowych z powodu braku mocy umiejętności) i oddajemy mu moc, gdy pełni rolę maga na środku.

Q — Wyssanie Mocy

CZAS ODNOWIENIA 8/7/6/5/4 sek. 9/8/7/6/5 sek.
OBRAŻENIA PODSTAWOWE POCISKU 60/80/100/120/140 pkt. 50/65/80/95/110 pkt.

E — Promień Śmierci

CZAS ODNOWIENIA 13/12/11/10/9 sek. 12/11/10/9/8 sek.
SKALOWANIE 0,5 pkt. mocy umiejętności 0,6 pkt. mocy umiejętności (skalowanie Wstrząsu bez zmian)

Namierzanie umiejętności mierzonych i Błysk

Zaktualizowano wiele interakcji związanych z namierzaniem umiejętności mierzonych, gdy w połowie ich rzucania użyty zostaje Błysk.

Niedawne zakulisowe prace nad kodem doprowadziły do tego, że parę umiejętności mierzonych nie współgrało z Błyskiem tak, jak powinno.


Umiejętność mierzona leci do wybranego miejsca (kierunek się zmienia)

  • Q — Mistyczny Strzał Ezreala (takie samo zachowanie jak przed aktualizacją)
  • W — Strumień Esencji Ezreala
  • W — Szperacz Pustki Kai’Sy

Umiejętność mierzona leci w wybranym kierunku (miejsce się zmienia)

  • R — Ostrze Obrończyni Irelii
  • W — Piekielne Łańcuchy Aatroxa

Efekty wizualne osłabień na klonach

Podczas prac nad Neeko wreszcie mogliśmy się za to wziąć.

NA KTÓRYM UŻYŁEM PODPALENIA? Jeżeli bohater jest pod wpływem osłabienia i stworzy klona, ten klon również będzie miał to osłabienie.

Aktualizacje efektów wizualnych i dźwiękowych

Anivia



Ataki i umiejętności Anivii potrzebują trochę dźwiękowej i wizualnej miłości, żeby spełniać aktualne standardy jakości i przejrzystości League of Legends.

MNÓSTWO EFEKTÓW DŹWIĘKOWYCH Poprawiono efekty dźwiękowe żartu, prowokacji, śmiechu, śmierci i bezczynności Anivii (dialogi bez zmian).
ATAK PODSTAWOWY Nowy pocisk i efekty wizualne trafienia.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — ODRODZENIE Efekty wizualne świecą tym jaśniej, im bliżej Anivia jest odrodzenia się, a moment wyklucia się jest teraz silniej zaznaczany.
Q — BŁYSKAWICZNY MRÓZ Efekty wizualne wyraźniej wskazują obszar trafienia i centrum tej umiejętności.
W — KRYSTALIZACJA Zaktualizowany model ściany i efekty wizualne zamarzniętej ziemi. Zaktualizowano efekty dźwiękowe na potrzeby wyraźności i dopasowania do tematyki lodu.
E — ODMROŻENIE Pocisk wyraźniej różni się od podstawowego ataku Anivii. „Trafienie krytyczne” jest jaśniejsze i bardziej wyraziste.
R — BURZA LODU Dodano freljordzki wskaźnik zasięgu. Poprawiono efekty wizualne śnieżycy. Dodano nowe efekty dźwiękowe towarzyszące pełnemu uformowaniu się i wyłączeniu Burzy Lodu.
ANIVIA CZARNEGO MROZU Zaktualizowano efekty wizualne Q i R, żeby zachować jakość legendarnej skórki.
KARNAWAŁOWA ANIVIA Zmodyfikowano złoty wskaźnik zasięgu, żeby lepiej pasował do obszaru trafienia.

Dr Mundo

Ataki i umiejętności Dr. Mundo potrzebują trochę dźwiękowej i wizualnej miłości, żeby spełniać aktualne standardy jakości i przejrzystości League of Legends.

ATAK PODSTAWOWY Nowy ślad ataku i efekty wizualne trafienia. Nowe efekty dźwiękowe trafienia.
Q — ZATRUTY TASAK Dodano nowe efekty wizualne śladu. Poprawiono efekty wizualne trafienia. Wyraźniejsze efekty dźwiękowe rzutu i trafienia.
W — AGONIA OGNIA Efekty wizualne pokazują teraz faktyczny obszar działania. Wrogowie są wizualnie podpalani, gdy otrzymują obrażenia. Efekty dźwiękowe aktywacji są wyraźniejsze.
E — MASOCHIZM Nowe efekty wizualne wzmocnienia na nadgarstkach. Dodano elementy efektów dźwiękowych Zaun.
R — SADYZM Efekty wizualne po użyciu są większe. Efekty wizualne są bardziej przejrzyste i lepiej oddają to, że Mundo się leczy. Dodano elementy efektów dźwiękowych Zaun.
PREZES MUNDO W i R mają teraz efekty wizualne „giełdowych” strzałek i dokumentów. Ataki podstawowe i Q mają teraz efekty dźwiękowe dokumentów/walizki. W i R mają teraz cyfrowe efekty dźwiękowe. Dodano nowe dźwięki bezczynności.

Gragas

Ataki i umiejętności Gragasa potrzebują trochę wizualnej miłości, żeby spełniać aktualne standardy jakości i przejrzystości League of Legends. (Gragas otrzymał aktualizacje paru efektów dźwiękowych kilka patchów temu!).

ATAK PODSTAWOWY Nowe efekty wizualne trafienia.
Q — TOCZENIE BECZKI Wskaźnik zasięgu i efekty wizualne grogu wyraźniej wskazują obszar działania.
W — PIJACKA FURIA Gragas teraz świeci, żeby pokazać efekt zmniejszenia obrażeń. Zmniejszono efekty wizualne bąbelków.
E — NATARCIE Dodano nowe efekty wizualne doskoku, żeby wskazać obszar działania. Efekty wizualne trafienia są dosadniejsze.
R — WYBUCHAJĄCA BECZKA Poprawiono efekty wizualne grogu i śladu beczki tak, żeby wskazywały obszar działania i sprawiały wrażenie czegoś mocniejszego. Zmieniono efekty wizualne i dźwiękowe, żeby różniły się od efektów Q.
GRAGAS Z OKTOBERFEST Przywrócono efekty wizualne precli przy doskoku E (nareszcie!).

Renekton

Ataki i umiejętności Renektona potrzebują trochę dźwiękowej i wizualnej miłości, żeby spełniać aktualne standardy jakości i przejrzystości League of Legends. Wizualne zmiany są z nami w tym patchu, nad zmianami dźwiękowymi wciąż pracujemy.

ATAK PODSTAWOWY Nowe efekty wizualne trafienia.
UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — RZĄDY GNIEWU Efekty wizualne świecącej dłoni są wyraźniejsze, gdy Renekton jest wzmocniony. Jego oczy od teraz też świecą na czerwono.
Q — RZEŹ NIEWINIĄTEK Efekty wizualne wyraźniej wskazują obszar działania (skaluje się z R). Niewzmocnione Q Basenowego i SKT T1 Renektona mają nowe kolory.
W — BEZWZGLĘDNY DRAPIEŻNIK W większości bez zmian.
E — RĄB I SIECZ Poprawiono efekty wizualne, dodano piasek na ziemi. Efekty wizualne wzmocnionego E są dużo wyraźniejsze.
R — DOMINUS Nowe efekty wizualne burzy piaskowej i wskaźnika zasięgu. Zmieniono ważki na skarabeusze. Prehistoryczny Renekton i Renekton Dundee korzystają z efektów wizualnych klasycznej skórki. Galaktyczny i Krwiożerczy Renekton korzystają z efektów wizualnych klasycznej skórki w nowym kolorze. Renekton z Czasów Wojen Runicznych, Renekton Spalonej Ziemi, Basenowy Renekton, SKT T1 Renekton i Renekton Zabawka mają wyjątkowe efekty superumiejętności.

Teemo

Ataki i umiejętności Teemo potrzebują trochę dźwiękowej i wizualnej miłości, żeby spełniać aktualne standardy jakości i przejrzystości League of Legends.

ATAK PODSTAWOWY Nowy pocisk i efekty wizualne trafienia.
Q — OŚLEPIAJĄCA STRZAŁKA Pocisk wyraźniej różni się od podstawowego ataku Teemo, poprawiono efekty wizualne trafienia.
W — SZYBKIE RUCHY Dodano efekty wizualne śladu biegu z efektami wyjątkowymi dla poszczególnych skórek.
E — TOKSYCZNE STRZAŁKI Pocisk wyraźniej różni się od podstawowego ataku i Q.
R — TRUJĄCA PUŁAPKA Wybuch pokazuje teraz faktyczny obszar działania. Dodano wyjątkowe efekty wybuchów dla Astronauty Teemo, Króliczka Teemo, Super-Teemo i Teemo Pandy.

Przedmioty

Taniec Śmierci

Leczenie działa teraz w przypadku wszystkich obrażeń.

Wielu wojowników z obrażeniami od ataku, takich jak Jax, ma w swoich zestawach umiejętności źródła obrażeń magicznych. Ta zmiana uczyni Taniec Śmierci bardziej atrakcyjną opcją dla owych wojowników, ale nie zrobi z niego przegiętego przedmiotu dla bohaterów zadających wyłącznie obrażenia fizyczne takich jak Riven, którzy i tak go kupują.

LECZENIE 15% zadanych obrażeń fizycznych (5% za każdy cel w przypadku umiejętności obszarowych) 15% wszystkich zadanych obrażeń (5% za każdy cel w przypadku umiejętności obszarowych)

Oko Herolda

Nie może już zostać użyte podczas walki z jednostkami niebędącymi stworami.

Wprowadzamy to drobne usprawnienie, żeby zaradzić sytuacjom, w których gracze instynktownie próbują użyć talizmanów (skakanie do totemów, zachowywanie wizji na wrogu, który wbiegł w zarośla), gdy posiadają Oko Herolda.

MRUGNĄŁEM Oko Herolda teraz odnawia się przez 3 sekundy podczas walki z jednostkami niebędącymi stworami.
usunięto

Sztylet Kłusownika

Efekty takie, jakie mają Sztylet Kłusownika, Wykradacz Dusz Mejai i Kosa, są interesujące, ponieważ są one wyraźnym minicelem, który staracie się osiągnąć, a wrogowie mogą zmieniać swoje decyzje, by uniemożliwić wam uzyskanie zaplanowanej korzyści. Niestety w tym przypadku zarówno minicel, jak i korzyść z niego są zbyt specyficzne, by Sztylet Kłusownika był opcją godną rozważenia w rozsądnej liczbie gier. Pozostawienie go w sklepie pewnie nie skrzywdziłoby dżunglerów, którzy wiedzą, że nie jest najlepszy, ale stanowi pułapkę dla nowych graczy, którzy jeszcze nie nauczyli się go ignorować. Dlatego żegnamy się ze Sztyletem Kłusownika.

USUNIĘTO Usunięto

Runy

Mroczne Żniwa

Zmniejszone obrażenia podstawowe. Nie może aktywować się wskutek innych aktywacji.

Wprowadziliśmy kilka szybkich osłabień Mrocznych Żniw po patchu 8.23, a ten patch przynosi kolejne. Zmniejszamy obrażenia podstawowe, szczególnie we wczesnej fazie gry, żeby efektywność Mrocznych Żniw polegała na tym, jak skutecznie użytkownicy tej runy potrafią zdobywać ładunki. A skoro o tym mowa, utrudniamy zdobywanie ładunków, usuwając aktywację od innych aktywacji, co sprawia, że sposób działania tej runy jest trochę bardziej zrozumiały: jeżeli wasz cel będzie miał mniej zdrowia niż wynosi próg, zanim go traficie, otrzymacie ładunek.

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 40-80 pkt. (na poziomach 1-18) 20-60 pkt. (na poziomach 1-18)
AKTYWACJA Nie aktywuje się już wskutek innych aktywacji (takich jak efekty Poparzenia i Udręki Liandry’ego), nie licząc Echa Luden, którego efekt ma zachowywać się jak oddzielna umiejętność.

Aktualizacje wyważające patcha 8.23

Te zmiany zostały wprowadzone po opublikowaniu ostatniego patcha i są już na głównych serwerach!

OBRAŻENIA PODSTAWOWE 50-80 pkt. (na poziomach 1-18) 40-80 pkt. (na poziomach 1-18) (zmiana wyżej zastępuję tę zmianę)
OBRAŻENIA NA DUSZĘ 8 pkt. 5 pkt.
OBRAŻENIA NA DUSZĘ W TRYBIE ARAM 4 pkt. 2 pkt.

Dżungla

Czas pojawienia się Mrocznych Wilków i Brzytwodziobów

Opóźniony czas pierwszego pojawienia się Mrocznych Wilków i Brzytwodziobów.

W nagłówku widnieje „dżungla”, ale w istocie jest to zmiana w środkowej alei. Opóźnienie pojawienia się Mrocznych Wilków i Brzytwodziobów o kilka sekund sprawia, że środkowi, którzy zaczynają od obozu, będą nieco bardziej podatni na ingerencję, zanim dotrą do alei.

PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ MROCZNEGO WILKA w 1 minucie 29 sekundzie w 1 minucie 30 sekundzie
PIERWSZE POJAWIENIE SIĘ BRZYTWODZIOBA w 1 minucie 28 sekundzie w 1 minucie 30 sekundzie

Nexus Blitz

Nexus Blitz wraca na kolejne testy podczas Snowdown! Wypatrujcie informacji o tym, kiedy ten eksperymentalny tryb będzie dostępny do gry.

Tryby poza Summoner’s Rift

Nowy system nagród popsuł stary system na mapach, które na niego nie przeszły (czyli na mapach innych niż Summoner’s Rift). Więcej się to nie zdarzy!

Skróty klawiszowe

nowość

Dodatkowe interakcje bohaterów

Nowe skróty klawiszowe zostały dodane bohaterom z dodatkowymi przyciskami.

Czasem przydaje się szybka, płynna interakcja z tymi miniaturowymi menu.

INTERAKCJE ZWIĄZANE Z BOHATERAMI Nowe skróty klawiszowe zostały dodane bohaterom z dodatkowymi przyciskami, takimi jak pasek polowania Kindred i pasek zmiany postaci Neeko. Skróty klawiszowe nie będą działały u bohaterów, którzy nie mają dodatkowych akcji.
DOMYŚLNY SKRÓT KLAWISZOWY SHIFT-F1 do SHIFT-F5
MENU OPCJI Nowe skróty można zmienić w menu Opcje -> Skróty klawiszowe -> Dodatkowe skróty klawiszowe -> Umiejętności i czary Przywoływacza

Gra rankingowa

Spora liczba zmian w grach rankingowych 2019 weszła w fazę przedsezonowych testów. Splity, miejsca rankingowe i dobieranie pozycyjne wejdą w życie z początkiem sezonu.


Mecze rozstawiające

Sprawdź swoją pozycję po zaledwie jednej grze.

Mecze rozstawiające dawały w kość: do czasu rozegrania dziesięciu przypominały loterię. Naprawiliśmy to.

TYLKO JEDNA Sprawdź przewidywane miejsce po zaledwie jednej grze rankingowej. Do czasu zakończenia meczów rozstawiających informacja ta jest widoczna tylko dla ciebie.
TYLKO W GÓRĘ W pozostałych meczach rozstawiających zdobywasz PL i nie możesz ich stracić.
ODBLOKOWANE Po rozegraniu meczów rozstawiających twoje miejsce stanie się widoczne dla wszystkich.
BEZ RESETU Podczas przedsezonu nie można dokonać resetu, więc żeby spróbować nowych meczów rozstawiających, zanim rozpocznie się sezon, musisz być poza rankingiem w danej kolejce.

Kręgi i dywizje

Żelazo poniżej Brązu i Arcymistrz pomiędzy Mistrzem a Pretendentem. Dywizja V została usunięta ze wszystkich kręgów.

Nowe kręgi pozwalają na łatwiejszy awans w ciągu sezonu, a mniejsza liczba dywizji oznacza mniej serii gier o awans.

W GÓRĘ Krąg Żelaza dodany poniżej Brązu.
Z POMPĄ Krąg Arcymistrza znajdzie się pomiędzy Mistrzem a Pretendentem.
R.I.P. MEMY Dywizja V została usunięta ze wszystkich kręgów.
GRATULACJE Wszyscy gracze z Dywizji V awansowali do Dywizji IV.
WSTRZYMAJ KONIE Jako element przedsezonowych testów awansowania na Arcymistrza wszyscy gracze z kręgu Mistrzowskiego i powyżej zostaną przeniesieni do kręgu Mistrzowskiego, 0 PL; szczegóły tutaj.

Pancerz rankingowy

Nowa nagroda, pancerz rankingowy, prezentuje teraz twoje obecne miejsce w profilu, na karcie wyświetlanej po najechaniu myszką, w poczekalni i na ekranie wczytywania.

Pancerz rankingowy ulepsza się wraz z kolejnymi awansami i zwycięstwami w całym następnym roku. Twoja poprzednia ranga będzie wyświetlana na banerze z tyłu pancerza. Oto szczegóły.

ALE BŁYSZCZY Nowy sposób na pokazanie aktualnej rangi jest dostępny w profilu, na tablicy rankingowej, karcie wyświetlanej po najechaniu myszką i w poczekalniach.
MÓJ POZIOM Przełączaj między pancerzem rankingowym i pancerzem poziomów, klikając ikonę przywoływacza.

Interfejs gier rankingowych

Ekran po zakończeniu rozgrywki i zakładka rankingowa przeszły kilka zmian poprawiających ich przejrzystość.

DROGA DO ZWYCIĘSTWA Ekran po zakończeniu rozgrywki został zmieniony, aby w jaśniejszy sposób pokazywać zdobyte PL.
CZAS AWANSU Tablice rankingowe Mistrza, Arcymistrza i Pretendenta teraz w przejrzysty sposób pokazują czasy awansu i spadku.
EKRAN WCZYTYWANIA Ramki ekranu wczytywania pokazują teraz twoją obecną rangę w wybranej kolejce; możesz klikać karty graczy, żeby zobaczyć banery ich poprzedniej rangi.

Naprawione błędy

  • Naprawiono błąd, który powodował, że W — Z Byka Alistara ogłuszało cel, nie przemieszczając go, jeśli bohater użył Powrotu w środku kombinacji W+Q, aby ją przerwać.
  • Atak podstawowy Mastera Yi nie zostaje już anulowany, jeśli licznik ładunków Umiejętności biernej — Podwójnego Uderzenia wygaśnie w trakcie ataku.
  • Naprawiono błąd pozwalający sojusznikom Varusa detonować W — Kołczan Rozkładu.
  • Naprawiono błąd powodujący, że czasem brakowało odgłosów podstawowych ataków Jayce’a.
  • Q — Wyrok Śmierci Thresha Mrocznej Gwiazdy nie ma już klasycznych efektów cząsteczkowych przy przerwaniu łańcucha.
  • Dźwięki powrotu Rammusa Strażnika Pustyni nie są już słyszalne globalnie, gdy Rammus jest w obrębie wizji.
  • Dźwięki Q — Nawałnicy Stali Yasuo Zwiastuna Nocy i PROJEKTU: Yasuo zostały przywrócone.
  • Efekty cząsteczkowe powrotu PROJEKTU: Vi są teraz wyświetlane prawidłowo razem z animacją.
  • Przywrócono przejście Akali z K/DA w jej spowolnioną animację.
  • Dźwięki R — Skrytobójczego Wykończenia Akali z K/DA nie kumulują się już przy trafieniu kilku celów.
  • Zminimalizowano przenikanie obiektów podczas animacji biegu Pretorianina Gravesa.
  • Ulepszony Powrót Urfwicka nie ignoruje już wymuszonego zwrotu/kierunku.
  • Efekty wizualne wody podczas powrotu Basenowej Rek’Sai nie przenikają już przez wzniesiony teren.
  • Efekty wizualne ognia na głowie Barwy rubinowej Piekielnego Amumu są teraz bardziej widoczne przy wszystkich ustawieniach graficznych.
  • Efekty cząsteczkowe W — Rozpaczy Smutnego Robota Amumu nie są już oddzielane i nie przenikają przez wzniesiony teren.
  • Przywrócono efekty wizualne baniek E — Szlamu Pustki własnego i sojuszniczego Mops’Mawa, a efekty wizualne baniek w przypadku wrogiego bohatera są teraz bardziej czerwone.
  • Głosy prowokacji bohatera oraz żartu Tristany Treserki Smoków są teraz poprawnie zsynchronizowane z jej animacjami.
  • Lewy kolec Evelynn Krwawego Księżyca nie kurczy się już na końcu jej animacji śmierci.
  • Modele Kindred Mrocznego Ognia i Super Galaktycznych Kindred przy śmierci nie korzystają już z klasycznych tekstur skórek.
  • Dźwięk W — Kolca Pustki Mecha Kha’Zixa nie jest już zauważalnie głośniejszy niż inne odgłosy.
  • Trzmieelo poprawnie odtwarza swoją animację ładowania (np. przy aktywacji Oka Herolda).
  • Dubbing skórki Władcy Smoków Swaina został przywrócony.
  • Przywrócono głos powrotu Cybernetycznego Ezreala
  • Efekty dźwiękowe W — Pożarcia Tahma Kencha zostały w pełni przywrócone.

Nadchodzące skórki i Barwy

Następujące skórki pojawią się wraz z tym patchem. Portrety w pełnej rozdzielczości możecie zgarnąć, ściągając aplikację Kompozycje Pulpitu League!

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.