Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Urgot rework – kolejne informacje

Kolejna dawka informacji została nam dostarczona przez pracowników Riotu za pośrednictwem ich wypowiedzi na oficjalnych forach League of Legends.

Urgot

Dlaczego czekacie ze zmianami w tej postaci do patcha 4.15? Nie lepiej wydać je już teraz?

Jest kilka powodów dla których zdecydowaliśmy się zaplanować premierę pierwszej serii zmian w Urgocie na patch 4.15. Oto i one:

  1. Nie zdążyliśmy ich jeszcze przetestować.
  2. Najprawdopodobniej opublikowana przez nas lista zmian ulegnie jeszcze jakimś zmianom (coś zostanie dodane, a coś usunięte).
  3. Jak już wspominaliśmy najbliższe kila patchy będzie się skupiało na nadchodzących Mistrzostwach Świata w League of Legends. Z tego powodu skupiamy się obecnie na balansowaniu postaci, które w ostatnim czasie dominowały scenę e-sportową lub które są blisko stania się regularnym pickiem jednak potrzebują do tego lekkich poprawek.

Zawsze zastanawiałem się, czemu Acid Hunter (Q) Urgota nie może korzystać z efektów on-hit? Takie rozwiązanie mogłoby poprawić obecną sytuację tej postaci (choć nie wykluczam, że trzeba by przyjrzeć się obrażeniom zadawanym przez tą umiejętność by zrekompensować trochę tę zmianę).  Oczywiście po tej modyfikacji gracze będą składać na tego championa Trinity Force lub Iceborn Gauntleta, jednak idealnie mogłoby się to zgrać ze zmianami w Manamunie (które sprawią, że item ten nie przyda się za bardzo Urgotowi).

Takie rozwiązanie znacznie zwiększyło by moc Acid Huntera, jednak  gracze praktycznie musieliby składać jeden z dwóch wymienionych przez ciebie przedmiotów. Z tego powodu zamierzamy poszukać innego sposobu na zrekompensowanie zmian w Manamunie/Muramanie.

Nie jestem przekonany co do zmian w Q. Urgot nie zawsze stara się last hitować z tego spella, a wzrost kosztów many może mocno w tą postać uderzyć.

Zgadzam się, że last hittowanie z Q nie zawsze jest konieczne. Jednak czasem Urgot musi się wycofać pod naporem zasięgowego przeciwnika i wtedy planowana przez nas zmiana naprawdę może się przydać. Niewykluczone, że wycofamy się z podniesienia kosztów many tej umiejętności, jednak na razie chcemy przetestować wersję, którą nie tak dawno wam przedstawiliśmy.

Nie moglibyście po prostu zwiększyć zasięgu auto attacków Urgota do 550 (lub chociaż do zasięgu Jayce z działem)?

Nie chciałbym zamienić Urgota w standardowego ADC, a zwiększenie jego zasięgu na AA to spory krok w tę stronę. Zastanawiam się jak na tę postać wpłynęło by zwiększenie ilości jej bazowej many.

Q&A dotyczące nowego patchera/klienta

Nowy patcher i klient będzie zajmował dwa razy więcej miejsca na dysku, gdyż tylko takie zwiększenie rozmiarów pozwoli na faktyczne wprowadzenie zmian.

Patcher zdecydowanie stanie się “większy”, ale klient powinien zachować swoje obecne rozmiary i tylko stać się ładniejszy.

Doczekamy się może przycisku do wylogowywania? W nowym kliencie pojawi się wiele miejsca na dodatkowy przycisk, a w razie czego zawsze można go umieścić w opcjach.

Nie jeszcze w pełni jak to finalnie będzie wyglądało, jednak na pewno weźmiemy pod uwagę takie pomysły jak twój.

Jak sprawa będzie się miała ze specatowaniem gier w nowym clientcie? Lubie od czas do czasu skorzystać z tej opcji.

Jeśli chodzi ci o Featured Matches to nadal będziemy mogli umieścić je na głównej stronie clienta (choć niewykluczone, że będą one czasem zastępowane newsami).

Po za tym nadal będziesz mógł specatować twoich przyjaciół znajdujących się na Friend List.

Odpowiedź na feedback dotyczący zapowiedzi zmian w systemie chatroomów

Musimy mieć możliwość dostosowywania rozmiarów chat roomów. Czasem pokój z 50 osobami będzie zwykłym miejscem do prowadzenia rozmowy, a czasem będzie wypełniony spamem.

Chcemy wprowadzić taką możliwość, dzięki narzędziom umożliwiającym modyyfikację chatroomu w taki sposób by był on użyteczny zarówno dla użytkowników jak i moderatorów.

Moderatorzy muszą mieć możliwość czasowego banowania użytkowników (aczkolwiek taki ban musi być możliwy do odwołania).

Jest kilka różnych sposobów na kontrolowanie listy uczestników danego chatroomu (czy kontrolowanie kto do takiego pokoju może wejść), jednak nie jestem pewien czy ban lista jest optymalnym rozwiązaniem.



Chciałbym żebyśmy mieli możliwość decydowania czy dany pokój będzie ogólnodostępny czy będzie przeznaczony tylko dla zaproszonych graczy.

Całkowicie się z tobą zgadzam.

Chciałbym, żeby stworzony prze ze mnie pokój (w którym udziela się od 150 do 200 użytkowników), został przeniesiony do nowego systemu. Nie chcę stracić tego co stworzyłem.

Nie mogę niczego obiecać, ale na pewno przedyskutujemy ten problem w poszukiwaniu rozwiązania.

Powinniście w jakiś sposób promować używanie chatroomów. Dobrym początkiem byłoby stworzenie listy pokoi, na której moglibyśmy wyszukać interesujący nas room.

Mamy kilka pomysłów z tym związanych jednak nie będzie to pierwsza rzecz za jaką się zabierzemy.

Kiedy twój nick zostanie napisany w rozmowie na chacie powinieneś dostać jakieś powiadomienie.

Powinieneś móc wyciszyć dany chatroom.

Powinieneś móc specatować gry wszystkich pozostałych uczestników danego chatu.

Świetne pomysły! Zanotowano.

Q&A przeprowadzone przez WizardCraba

Czy wkrótce pojawi się jakieś Extra Bonus RP (jak w poprzednich latach)? Przegapiłem poprzednie, a dodatkowe RP na skiny by się przydało.

Tak, ale pamiętaj że możemy mieć różne definicje “wkrótce”.

Jak tam nowy Sion?

Rework bardzo mi się podoba. To wszystko co mogę na razie na ten temat powiedzieć.

Co sądzisz o obecnej sytuacji Alistara?

Nie jestem pewien. Właśnie zagrałem fantastyczną grę tym championem i czułem się naprawdę użyteczny, jednak na linii nie mogłem zrobić za wiele. Leona spełnia te same zadania co Ali tylko robi to lepiej.

Co się stało z dawno obiecanymi nagrodami za kupowanie/wydawanie RP?

Projekt nadal istnieje jednak wygląda kompletnie inaczej niż na początku. Nie mogę jeszcze podać żadnych szczegółów.

 

 

 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.