Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie.Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od kolejnych poprawek w nowym systemie run:
- Ścieżka Determinacji
- Aftershock
- Ilość przyznawanego Armora i Magic Resist została zwiększona z 10 (+30%) na 20 (+30%)
- Aftershock
- Ścieżka Precyzji
- Legend: Bloodline
- Ilość przyznawanego Lifesteala została zwiększona z 0.6^ do 0.8%
- Legend: Bloodline
- Ścieżka Dominacji
- Predator
- Wartość przelicznika z AD została zwiększona z 0.2 do 0.4
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.3 do 0.25
- Predator
- Ścieżka Inspiracji
- Unsealed Spellbook (zreworkowana wersja runy znanej dotychczas jako Summoner Specialist)
- W 2 minucie gry, a następnie co każde 6 minut zyskaj Summoner Sharda (maksymalna ilość Shardów posiadanych na raz to 2). 1 Summoner Shard może zostać zużyty by zastąpić jeden z Summoner Spelli. Startowy czas odnowienia nowego Summoner’s Spella wynosi 50% pozostałego czasu odnowienia zastąpionego Spella.
- Smite: Wykupienie w ten sposób Smite’a nie pozwoli nam na zakup przedmiotów na junglę
- Nie możesz mieć w danym momencie dwóch kopii tego samego Summoner’s Spella
- Unsealed Spellbook (zreworkowana wersja runy znanej dotychczas jako Summoner Specialist)
Tradycyjnie listę wszystkich nowych run i ich efektów znaleźć możecie poniżej:
[Lista nowych run i ich efektów]
Do omówienia pozostały już tylko wspomniane na samym początku zmiany w balansie, więc bez zbędnego przedłużania od razu do nich przejdziemy:
Ekko
Z-Drive Resonance (Pasyw)- Dodano nowy efekt: “Ilość obrażeń jest podwajana w momencie gdy umiejętność ta zostanie użyta przeciwko potworom (maksymalna ilość obrażeń to 600).
- Czas odnowienia tej umiejętności w momencie użycia jej na minionach lub potworach został przywrócony do 5 sekund
Galio
Colossal Smash (Pasyw)- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.7
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.75 do 0.9
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 60/95/130/130/165/200 do 50/80 110/140/170
- Ilość obrażeń zależnych od maksymalnego HP celu zadawanych przez tornado została zwiększona z 2% do 3% maksymalnego HP celu
- Efekt przy pierwszej aktywacji umiejętności został zmieniony z “Galio zaczyna się ładować przez czas 2 sekund, spowalniając się o 30%, zmniejszając ilość otrzymywanych obrażeń o 20/25/30/35/40% (+ 8% za każde 100 bonusowego magic resist) i zwiększając z czasem zasięg taunta” na “Galio zaczyna się ładować zyskując redukcję od otrzymywanych magicznych obrażeń równą 20/25/30/35/40 (+8% Magic Resist, +0.05 AP)% i redukcję od otrzymywanych fizycznych obrażeń równą połowie tej wartości. W trakcie ładowania Galio spowalnia się o 30%”
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.9
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 100/140/180/220/160 na 100/130/160/190/220
- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.7 do 0.85
- Czas na jaki podrzucani są przeciwnicy znajdujący się w centrum umiejętności został zmniejszony z 1.25 do 1 sekundy
- Czas na jaki podrzucani są przeciwnicy znajdujący się w pozostałej części umiejętności został zmniejszony z 0.75 do 0.5 sekundy
Sejuani
Fury of the North (Pasyw)- Czas przez jaki Sejuani nie może otrzymać obrażeń od championów i dużych potworów by aktywować efekt Frost Armora został zmieniony z 15/12/9 na 12 sekund
- Czas przez jaki Frost Armor pozostaje aktywny po otrzymaniu obrażeń od championa lub dużego potwora został zmieniony z 1/2/3 na 2 sekundy
- Wartość bonusu do Armora przyznawanego przez Forst Armor została zwiększona z 20/60/100 do 20/70/120
Urgot
Echoing Flames (Pasyw)- Czas odnowienia na każdą z nóg został zmniejszony z 30/25/20/15/10 do 30/20/10/5/2.5 sekund (wartości te zmieniają się na 1/6/9/11/13 poziomie)
- Od teraz redukcja czasu odnowienia nie skraca czasu odnowienia poszczególnych nóg
- Ilość obrażeń zadawanych przez każdą z nóg została zmniejszona z 4.5/5.25/6/7/8% do 2/3/4/6/8% maksymalnego HP celu (wartości te zmieniają się na 1/6/9/11/13 poziomie)
- Koszt many został zmieniony z 35/40/45/50/55 na 50
- Czas przed detonacją został zmniejszony z 0.85 do 0.5 sekundy
- Prędkość lotu pocisku została zwiększona z 2100 do 3200
Archangel's Staff, Manamune, Tear of the Goddess
- Częstotliwość występowania efektu Unique Passive – Mana Charge została zmieniona z 2 razy co każde 8 sekund na 4 razy co każde 16 sekund
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/10/1016-pbe-update.html