Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 9.24.
Nowi bohaterowie
Aphelios, the Weapon of the Faithful










Statystyki i Umiejętności















Statystyki
- Bazowa ilość Many: 348
- Wartość przyrostu Many na poziom: 42
- Bazowa ilość MR: 26
- Wartość przyrostu MR na poziom: 0.5
- Bazowa ilość AD: 57
- Wartość przyrostu AD na poziom: 2.2
- Bazowa ilość Armora: 28
- Wartość przyrostu Armora na poziom: 3
- Bazowa ilość HP: 530
- Wartość przyrostu HP na poziom: 86
- Bazowa wartość regeneracji HP na 5 sekund: 0.65
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.11
- Wartość przyrostu Attack Speedu na poziom: 2.1
- Bazowa prędkość poruszania się: 330
- Zasięg auto-ataków: 550
Umiejętności
Aphelios posiada 5 broni, z czego każda posiada 50 amunicji po zużyciu której musi zostać odłożona by się naładować.
Aphelios posiada trzy aktywne przyciski – Q, W, R z czego W wykorzystywane jest do przełączania się pomiędzy broniami. Każda broń Apheliosa posiada swoje własne Q, które nakłada dodatkowe elementy w zależności od wybranej drugorzędnej broni, kosztuje mane, zużywa amunicję i posiada własny czas odnowienia. Aphelios uczy się Q automatycznie na drugim poziomie i umiejętność ta staje się mocniejsza wraz z postępem gry.
Ult Apheliosa Moonlight Vigil polega na tym, że postać ta rzuca księżycową bombę wybuchającą po kontakcie z pierwszym napotkanym przeciwnikiem zadając 125/175/225 (+0.2 bonusowego AD, +1.0 AP) fizycznych obrażeń wszystkim pobliskim przeciwnikom. Umiejętność ta posiada 120/110/100 sekund czasu odnowienia i kosztuje 100 many. Aphelios dodatkowo wyprowadza ataki swoją główną bronią we wszystkich trafionych wrogów nakładając na nich inny efekt. Ulti Apheliosa automatycznie levelowane jest na 6/11/16 poziomie.
Poziomy:
- Jako, że Aphelios zdobywa poziomy Q i R automatycznie to może on rozdysponować swoje punkty poziomów by wzmocnić wybrane statystyki:
- AD: +4/8/12/16/24
- Attack Speed: +6/12/18/24/30/36%
- Penetracja bonusowego Armora: +3/6/9/12/15/18%
Calibrum, the Rifle
- Pasyw: Calibrum zwiększa zasięg auto-ataków o 100
- Umiejętności zadające obrażenia z wykorzystaniem tej broni nakładają znacznik na wroga na 4.5 sekundy. Następnie Aphelios może nacisnąć na oznaczonego przeciwnika znajdującego się w dowolnym punkcie mapy by wyprowadzić w niego atak swoją drugorzędną bronią. Ten atak detonuje pobliskie znaczniki by zadać oznaczonym celom 20/25/30/35/40 (+0.4 bonusowego AD) bonusowych obrażeń (wartości te zmieniają się na 1/3/5/7/9 poziomie) – jeśli w momencie wyprowadzania dodatkowego ataku Calibrum będzie pełniło rolę drugorzędnej broni, to dodatkowy atak wyprowadzony jest główną bronią
Moonshot (Q Calibrum):
- Czas odnowienia: 9/8.25/7.5/6.75/6 sekund (wartości te zmieniają się na 1/3/5/7/9 poziomie)
- Koszt Many: 60
- Koszt Amunicji: 10
- Aphelios wystrzeliwuje pocisk trafiający w pierwszy napotkany cel by zadać mu 60/85/110/135/160 (+0.6 bonusowego AD, +1.0 AP) [wartości te zmieniają się na 1/3/5/7/9 poziomie] fizycznych obrażeń i oznaczyć go
Efekt Calibrum w Moonlight Virgil:
- Znaczniki nałożone w ten sposób zadają dodatkowe 20/45/70 obrażeń
Severum, the Scythe Pistol
- Pasyw: Aphelios leczy się o 8-25% [w zależności od poziomu] obrażeń zadanych przy pomocy tej broni. Broń ta może wyleczyć Apheliosa ponad jego maksymalny poziom HP, konwertując nadmiarowe leczenie na tarczę blokującą 10/20/30/40/50/60/70/80/90/100/110/120/130/140 (+6% HP) [na 1/6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 poziomie] obrażeń i pozostającą aktywną do 30 sekund
Onslaught (Q Severum):
- Czas odnowienia: 10/9/8 sekundy [na 1/5/9 poziomie]
- Koszt Many: 60
- Koszt Amunicji: 10
- Aphelios zyskuje 20 (+0.1 AP)% bonus do prędkości poruszania się, zaczynając jednocześnie szybko strzelać zarówno ze swojej głównej jak i drugorzędnej broni w stronę pobliskich celów, priorytetyzując championów, efekt ten trwa przez 1.75 sekundy. Strzały wystrzelone w ramach tego efektu zachowują się jak normalne auto-ataki ale zadają zmniejszone obrażenia – 60/90/120/150/180 (+90% bonusowego Attack Speedu) w przeciągu 6 (+1 za każde 30% bonusowego Attack Speedu) strzałów
Efekt Severum w Moonlight Virgil:
- Umiejętność ta leczy Apheliosa o 200/300/400
Gravitum, the Cannon
- Pasyw: Obrażenia zadawane tą bronią nakładają na wrogów 30% spowolnienie malejące do zera w przeciągu 3.5 sekundy
Eclipse(Q Gravitum):
- Czas odnowienia: 12/11.5/11/10.5/10 sekund [na 1/3/5/7/9 poziomie]
- Koszt Many: 60
- Koszt Amunicji: 10
- Aphelios zadaje 50/65/80/95/110 (+0.35 bonusowego AD, +0.7 AP) i nakłada unieruchomienie na 1 sekundę wszystkim celom na mapie znajdującym się pod wpływem jego spowolnienia. Ta umiejętność nie używa drugorzędnej broni
Efekt Gravitum w Moonlight Virgil:
- Dodatkowy atak Apheliosa nakłada wzmocnione spowolnienie o wartości 99%
Infernum, the Flamethrower
- Pasyw: Ataki zadają obrażenia AoE. Główny cel otrzymuje 110% obrażeń z ataków i umiejętności, a dodatkowo za celem ataku/umiejętności tworzony jest obszar stożka, w którym wrogowie otrzymują 75/100% obrażeń [na 1/9 poziomie] – efekt ten zadaje 34/45% obrażeń minionom [na 1/9 poziomie]
Duskwave (Q Infernum):
- Czas odnowienia: 9/8/7/6 sekund [na 1/3/7/9 poziomie]
- Koszt Many: 60
- Koszt Amunicji: 10
- Aphelios wystrzeliwuje falę płomieni zadających 25/35/45/55/65 (+0.8 bonusowego AD, +0.7 AP) [na 1/3/5/7/9 poziomie] fizycznych obrażeń trafionym wrogom. Następnie wyprowadza on auto-ataki drugorzędną bronią we wszystkie trafione cele
Efekt Infernum w Moonlight Virgil:
- Dodatkowe ataki Apheliosa zamiast tworzyć obszar stożka, tworzą kręgi obrażeń wokół trafionych celów zadające 50/100/150 (+0.4 bonusowego AD) obrażeń
Crescendum, the Chakram
- Pasyw: Auto-ataki Apheliosa odbijają się i powracają do niego, resetując jego atak, ale za to postać ta nie może wyprowadzać ataków w momencie gdy pocisk już leci. Prędkość powrotu pocisku to 600 (+750% bonusowego Attack Speedu)
- Kiedy inne umiejętności Apheliosa używają Crescendum, tworzą one tymczasowe chakramy na 5 sekundy. Auto-ataki Apheliosa z Crescendum przywołują wszystkie tymczasowe chakramy by zadać dodatkowe obrażenia. – wartość dodatkowych obrażeń zaczyna się od 0.3 całkowitego AD i maleje wraz z każdym dodatkowym chakremem, jednak nie może spaść poniżej 0.05 całkowitego AD
Sentry (Q Crescendum):
- Czas odnowienia: 9/8.25/7.5/6.75/6 sekund [na 1/3/5/7/9 poziomie]
- Koszt Many: 60
- Koszt Amunicji: 10
- Aphelios wypuszcza wieżyczkę pozostającą na polu bitwy przez 20 sekund i wyprowadzającą ataki jego drugorzędną bronią zadając 25/40/55/70/85 (+0.5 bonusowego AD, +0.5 AP) fizycznych obrażeń za strzał w przeciągu 4 sekund [ na 1/3/5/7/9 poziomie] – Wieżyczki zyskują na zwiększaniu się Attack Speedu i szansy na uderzenie krytyczne Apheliosa
Efekt Crescendum w Moonlight Virgil:
- Aphelios przywołuje 3 tymczasowe chakramy
Historia
“Emerging from moonlight’s shadow with weapons drawn, Aphelios kills the enemies of his faith in brooding silence—speaking only through the certainty of his aim, and the firing of each gun. Though fueled by a poison that renders him mute, he is guided by his sister Alune. From her distant temple sanctuary, she pushes an arsenal of moonstone weapons into his hands. For as long as the moon shines overhead, Aphelios will never be alone.”
Głos
Kwestia wypowiadana podczas wyboru: “Summon your weapons, Aphelios. The deadliest is your faith.”
Kwestia wypowiadana podczas zbanowania: “Condemned to darkness, where our power grows.”
Specjalne interakcje:
Premierowa skórka – Nightbringer Aphelios
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:







Zmiany w bohaterach

Five Point Strike (Q):
- Wartość bonusu do obrażeń zadawanych minionom została zmniejszona z 33% do 25%
- Usunięta została część hitboxa znajdująca się za Akali

Bandage Toss (Q):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 12/11/10/9/8 do 10/9.5/9/8.5/8 sekund

Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 87 do 98
- Bazowa wartość regeneracji HP na 5 sekund została zwiększona z 8 do 8.5
Winter’s Bite (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 60/110/160/210/260
Stand Behind Me (W):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/13/12/11/10 do 12/11/10/9/8 sekund
- Koszt many został zmniejszony z 50/55/60/65/70 do 40
- Od teraz bonus do Armora/MR przyznawany jest również przy doskoku do miniona
Glacial Fissure (R):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 150/250/350 do 150/300/450
- Efekt został zmieniony na: “Pierwszy cel podrzucany jest na czas od 0.3 do 1/1.25/1.5 sekund w zależnosci od odległości od Brauma. Wszyscy pozosali wrogowie podrzucani są na 0.3 sekundy”

Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Many została zwiększona z 372 do 420
- Wartość przyrostu Many na poziom została zwiększona z 20 do 25
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.04 do 57.04
Moonsilver Blade (Pasyw):
- Efekt został zmieniony na:
- Diana zyskuje 10/15/20/25/30/35/40% bonusu do Attack Speedu [na 1/3/6/9/12/15/18 poziomie]. Po użyciu umiejętności efekt ten jest potrajany
- Co trzeci atak Diana wyprowadza wzmocniony auto-atak zadający pobliskim wrogom 20/25/30/35/40/55/65/75/85/95/120/135/150/165/180/210/230/250 (+0.4 AP) magicznych obrażeń pobliskim wrogom
Crescent Strike (Q):
- Koszt many został zmniejszony z 55 do 50
Pale Cascade (W):
- Koszt many został zmniejszony z 40/55/70/85/100 do 40/45/50/55/60
- Wartość przyznawanej tarczy została zmieniona z 40/55/70/85/100 (+0.3 AP) na 30/45/60/75/90 (+0.3 AP, +10% bonusowego HP)
Lunar Rush (E):
- Umiejętność ta zamieniła się miejscami z Moonfall (R)
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 22/20/18/16/14 sekund
- Diana doskakuje do pobliskiego przeciwnika zadając mu 40/60/80/100/120 (+0.4 AP) magicznych obrażeń. Czas odnowienia resetuje się jeśli przeciwnik znajduje się pod efektem Moonfall
Moonfall (R):
- Umiejętność ta zamieniła się miejscami z Lunar Rush (E)
- Czas odnowienia: 100/90/80 sekund
- Koszt many: 100
- Diana odkrywa i przyciąga wszystkich pobliskich wrogów nakładając na nich 40/50/60% spowolnienie na 2 sekundy
- Jeśli Diana przyciągnie jednego lub więcej wrogiego championa, światło księżyca spadnie na nią po 1 sekundzie, zadając 200/300/400 (+0.6 AP) magicznych obrażeń wrogom znajdujących się w obszarze wokół niej. Ilość zadawanych obrażeń zwiększana jest o 35/60/85 (+0.15 AP) za każdy przyciągnięty cel za wyjątkiem pierwszego.

Judgment (E):
- Wartość przelicznika z Attack Speedu na ilość obrotów została zmnieniona z +1 za każde 20% Attack Speedu na +1 za każde 25% Attack Speedu
- Wartość przelicznika za poziom postaci do zadawanych obrażeń została zmniejszona z 8.2 do 6.6

Inspire (E):
- Bazowa wartość przyznawanej tarczy została zwiększona z 70/95/120/145/170 do 80/110/140/170/200

Null Sphere (Q):
- Czas odnowienia został zwiększony z 9 do 11/10.5/10/9.5/9
Nether Blade (W):
- Wartość efektu przywracającego manę została zmniejszona z 4/5/6/7/8% do 4/4.5/5/5.5/6% brakującej many

Void Swarm (W):
- Gathering Swarm zostało przemianowane na Zz’Rot Swarm

Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 95
Frenzying Taunt (E):
- Czas odnowienia został zmniejszony z 12 do 12/11.5/11/10.5/10 sekund

Overload (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 80/105/130/155/180 do 65/90/115/140/165

Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zmniejszona z 85 do 75
Absolution (Pasyw):
- Częstotliwość wypadania Dusz w przypadku minionów zabitych przez Sennę została zmniejszona z 5.55% do 1.67%
- Od teraz klony nie mogą zostawiać po sobie Dusz
- Od teraz sojuszniczy Bardowie nie mogą zabijać Dusz przy użyciu swojego Q
Piercing Darkness (Q):
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 50/80/110/140/170 (+0.5 bonusowego AD) do 40/70/100/130/160 (+0.4 bonusowego AD)
Last Embrace (W):
- Czas na jaki nakładane jest unieruchomienie został zmniejszony z 1.45/1.65/1.85/2.05/2.25 do 1.25/1.5/1.75/2/2.25 sekund
Dawning Shadow (R):
- Wartości przeliczników z AP na obrażenia i tarczę przyznawaną przez tą umiejętność zostały zwiększone z 0.4 do 0.5

Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61 do 63

Bop & Block (Pasyw):
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 50-300 do 50-390 – pełne wartości to 50/60/70/85/100/115/130/150/170/190/210/230/250/270/300/330/360/390
- Dodano nowy efekt: “Ataki Yuumi przeciwko wrogim championom dodtkowo przywracają 50/56/63/69/76/82/89/95/102/108/115/121/128/134/141/147/154/160 many”
Prowling Projectile (Q):
- Koszt many został zwiększony z 75/80/85/90/95/100 do 85/90/95/100/105/110
- Wartość przelicznika z AP na zadawane obrażenia została zwiększona za 0.45 do 0.3
- Ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zmieniona z 50/85/120/155/190/225 (+0.65 AP) na 50/95/140/185/230/275 (+0.4 AP)
- Czas przez jaki pocisk może pozostawać na polu bitwy został zmniejszony z 3 do 2 sekund
You and Me! (W):
- Ilość przyznawanych statystyk Adaptive została zwiększona z 50/95/140/185/230/275 (+ 4/7/10/13/16%) do 12/14/16/18/20 (+ 12/14/16/18/20%)
- Dodano nowe zasady:
- Efekty unieruchamiające sprawiają, że ta umiejętność znajduje się na 5 sekundowym czasie odnawiania
- Yuumi przestaje być połączony z sojusznikiem jeśli ten użyje teleporta
- Dodany został nowy efekt: “Umiejętność posiada 0.2 sekundowy czas channelowania i może zostać przerwana)
Zoomies (E):
- Umiejętność ta nie posiada już ładunków
- Czas odnowienia: 12/11/10/9/8 sekund
- Koszt many został zwiększony z 30/40/50/60/70 do 100/115/130/145/160
- Czas trwania tej umiejętności został zwiększony z 2 do 3 sekund
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 25% do 15%
- Wartość przelicznika z AP na efekt leczący został zwiększony z 0.1 do 0.3
- Minimalna wartość efektu leczącego została zwiększona z 30/40/50/60/70 do 70/110/150/190/230
- Dodany został nowy efekt: “Yuumi przyznaje 25/30/35/40/45% bonus do Attack Speedu”
Zmiany w runach
Conqueror (Runa Kluczowa, Ścieżka Precyzji):
- Wartość efektu leczącego w przypadku zasięgowych postaci została zmniejszona z 15% do 8% zadawanych obrażeń

Fleet Footwork (Runa Kulczowa, Ścieżka Precyzji):
- Zasady zostały zmienione z “Leczenie jest 20% efektywne w przypadku zasięgowych postaci” na “Leczenie jest w 100% efektywne na minionach (50% w przypadku postaci zasięgowych). Leczenie jest zwiększane o 0% modyfikatora twoich krytycznych obrażeń jeśli efekt zostanie aktywowany przez uderzenie krytyczne”
Cut Down (Slot 3, Ścieżka Precyzji):
- Efekt został zmieniony na: ” Zadajesz 5% więcej obrażeń championom posiadającym 0.1 więcej maksymalnego HP od ciebie, efekt ten zwiększany jest do 15% w momencie gdy posiada on 1 więcej maksymalnego HP”

Shield Bash (Slot1, Ścieżka Determinacji):
- Ilość obrażeń zadawanych przez atak wyprowadzany po otrzymaniu tarczy została zmniejszona z 5-30 do 4-21

Zmiany w Teamfight Tactics
Nowi bohaterowie

Koszt: 5
Pochodzenie: Inferno
Klasa: Warden
Umiejętność: Klątwa Smutnej Mumii
- Gniew Amumu wybucha, zadając 250/500/1337 pkt. obrażeń magicznych wrogom w zasięgu 2/3/4 pól i ogłuszając ich na 1,5 sek.

Koszt: 4
Pochodzenie: Light
Klasa: Soulbound
Umiejętność: Rzeź
- Lucian 4-krotnie zwiększa częstotliwość swoich ataków na sekundę, strzelając w wybranym kierunku przez 4 sek. i zadając 20/30/50% obrażeń od ataku nakładanych przy trafieniu i 30/40/50 pkt. obrażeń magicznych.

Koszt: 2
Pochodzenie: Shadow
Klasa: Soulbound
Umiejętność: Przebijająca Ciemność
- Senna wystrzeliwuje promień za pośrednictwem najbardziej oddalonego sojusznika, zadając wrogom 50/100/150 pkt. obrażeń magicznych i na 5 sek. wzmacniając trafionych sojuszników, którzy dzięki temu mogą zadawać 25/45/75 pkt. obrażeń magicznych mocą Senny.
Soulbound:
(2) Gdy pierwsza złączona dusza straci życie podczas rundy, przechodzi do świata duchów, w którym nie można obrać jej za cel, i kontynuuje walkę, dopóki żyje druga złączona dusza.
Zmiany w balansie
Bonus za zebranie postaci z klasy Berserker:
- Do bonusu za zebranie 6 postaci dodano dodatkowy efekt: “+50 AD”
Bonus za zebranie postaci z klasy Ranger:
- Szansa na przyznanie bonusu do Attack Speedu została zwiększona z 30/60/100% do 35/80/100%
- Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego za zebranie 6 postaci została zwiększona z 2xAttack Speed na 2.5x Attack Speed
Bonus za zebranie postaci z klasy Summoner:
- Wartość bonusu zwiększającego ilość HP i czas przez jaki przywoływane postacie pozostają na polu bitwy została zmieniona z 40/100% na 20/120%
Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Cloud:
- Szansa na uniknięcie auto-ataku została zwiększona z 15/20/30% do 20/25/35%
Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Electric:
- Ilość obrażeń zadawanych przez porażenie została zwiększona z 70/250/500 do 100/300/500
Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Infernal:
- Od teraz efekt aktywuje się również w przypadku uderzeń krytycznych
- Czas przez jaki aktywny pozostaje efekt palenia hexa został zmniejszony z 5 do 4 sekund
- Ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 80/175/275% do 70/120/180% obrażeń umiejętności
- Do bonusów za zebranie 6/9 postaci dodano nowy efekt: “Efekt podpala 3/5 hexów”
Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Light:
- Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego w momencie śmierci jednej z postaci o pochodzeniu Light została zwiększona z 10/20/35% do 15/25/35%
Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Shadow:
- Liczba postaci potrzebnych do aktywacji bonusu została zwiększona z 2/4 do 3/6
- Wartości bonusu do obrażeń zostały zwiększone z 50/100% do 70/140%

- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zmieniona z 250/325/400 na 225/300/600

- Wartość tarczy nakładanej z umiejętności została zmniejszona z 200/350/500 do 200/300/400

- Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 500/800/9999 do 600/900/9999

- Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona 125/200/275 do 150/300/1000

- Wartość efektu leczącego z umiejętności została zmniejszona z 100/175/250 do 100/150/200

- Wartość efektu leczącego z umiejętności została zmniejszona z 150/250/350 do 150/225/300

- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zmniejszona z 200/400/2000 do 150/300/2000

- Ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zwiększona z 225/400/675 do 225/450/675

- Ilość HP posiadanego przez przywoływane ghoule została zmieniona z 600/1000/1400 na 600/900/1800
Inne tryby gry
Poro King
Ten tryb gry porwócił na PBE wraz z kilkoma zmianami takimi jak:

Dawnbringer Snax: Król przywoła ostrze Dawnbringer Riven by przenieść graczy w samo serce bitwy po tym jak zostanie nakarmiony przez niebiański przysmak

Nightbringer Snax: Król przyzwie mroczne wiatry Nightbringer Yasuo by rozerwać szyki wroga i wprowadzić w nich dezorientację po tym jak zostanie on nakarmiony przez gorzki pokarm
Dodatkowo w trybie gry wprowadzono następujące zmiany:
- Przebieg Champion Select został upodobniony do ARAM-u
- Postęp do przywołania Króla jest od teraz lepiej zaznaczony w interfejsie
- Wszystkie zmiany w postaciach, przedmiotach i runach specyficzne dla ARAM-u zostały dodane do tego trybu gry
Skórki oraz zmiany wizualne
Sugar Rush Braum
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:








Sugar Rush Evelynn
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:






Sugar Rush Ziggs
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:








Sugar Rush Zilean
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:







Hextech Swain



Dawnbringer Karma
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:






Dawnbringer Nidalee



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:






Dawnbringer Soraka
1820 RP
[Zakup jednego wariantu skórki do Soraki przyzna przecenę na zakup drugiego]


Nightbringer Lee Sin
1350 RP



Nightbringer Lee Sin Prestige Edition



Nightbringer Vladimir
1350 RP



- Skórka ta na premierę otrzyma warianty chrome’a:






Nightbringer Soraka
1820 RP
[Zakup jednego wariantu skórki do Soraki przyzna przecenę na zakup drugiego]


Dawnbringer Riven
- Skórka ta otrzyma wariant chrome’a:

Nightbringer Yasuo
- Skórka ta otrzyma wariant chrome’a:

Lux
- Postać ta otrzymała aktualizację wyglądu umiejętności, o której wiecej rpzeczytać możecie tutaj i tutaj
Inne
- Do gry dodano ogromną liczbę nowych ikon przywoływacza
Prestige 2019 Icon, Night & Dawn Event Pass Icon, Night & Dawn Event Prestige Points Icon



Night & Dawn Event Icon, Dawnbringer Karma Bundle Icon, Dawnbringer Karma Border Icon



Dawnbringer Nidalee Border Icon, Nightbringer Vladimir Border Icon, Nightbringer Lee Sin Border Icon



Nightbringer Aphelios Border Icon, Dawnbringer Karma Chroma Icon, Dawnbringer Nidalee Chroma Icon



Nightbringer Vladimir Chroma Icon, Nightbringer Aphelios Chroma Icon, Sugar Rush Evelynn Border Icon



Sugar Rush Ziggs Border Icon, Sugar Rush Zilean Border Icon, Sugar Rush Braum Border Icon



Sugar Rush Evelynn Chroma Icon, Sugar Rush Ziggs Chroma Icon, Sugar Rush Zilean Chroma Icon



Sugar Rush Braum Chroma Icon, Nightbringer Soraka Icon, Dawnbringer Soraka Icon



Dawnbringer Riven Chroma Icon, Nightbringer Yasuo Chroma Icon


- Do gry dodano nowe skórki na wardy
Night & Dawn Ward “Ten ward może zostać zdobyty poprzez wykonywanie misji w wydarzeniu Night&Dawn”

Prestige 2019 Ward “Ten ward wydany zostanie w ramach wydarzenia ostatniej szansy dla Puntków Pestiżu 2019”

- Do gry dodano nowe emotki
All Love, Oh Please, I Laugh At You!



Animated Irresistible!, Flee!


- Do gry dodano specjalną ikonę przywoływacza i emotkę upamiętniającą zwycięstwo FunPlus Phoenix w tegorocznych Mistrzostwach Świata


- Do gry dodano nową zawartość warszatu hextech
Night & Dawn 2019 Jackpot
Night & Dawn 2019 Orb
Night & Dawn 2019 Token
Uzyskiwany poprzez kupowanie zawartości wydarzenia i wykonywanie misji wydarzenia. Mogą zostać przekute w ekskluzywną zawartość Night&Dawn 2019. Tokeny można zyskiwać do 13 stycznia 2020, kupować do 27 stycznia 2020 i w tym samym dniu one wygasają





















- Spora liczba skórek otrzymała swoje historie
Nowe Serie:
Nightbringer
Dawnbringer
Bloodstone
Hextech Swain: “The hextech artificer known as Jericho Swain is an almost legendary figure among Piltover’s growing upper crust. Though he professes not to meddle in city affairs, he has been quietly integrating various hextech components into his own body… and with them, unparalleled access to the eyes and ears of thousands of artificial creatures.”
Dawnbringer Soraka: “A child of the gods born when chaos slew order, Soraka contains within her the powers of both Riven and Yasuo. To end the conflict of the gods, she has embraced the light to pierce the darkness, drawing on the powers of dawn to bring order to the chaotic world.”
Dawnbringer Karma: “Charged with governing the cosmic cycles of death and rebirth, Karma fights to protect the wellspring of souls as they journey to reincarnation. More so than the other cosmic beings, she cares for the mortal souls she shepherds, striving to create a more structured world.”
Dawnbringer Nidalee: “Nidalee rules over the restorative calm of the natural world, guarding the land’s remaining peaceful places. She fights to protect the land and living things, bringing light and order to the mortal creatures under her care\u2014even taking the form of a celestial beast.”
Nightbringer Soraka: “A child of the gods born when chaos slew order, Soraka contains within her the powers of both Riven and Yasuo. To end the conflict of the gods, she has embraced the darkness to soothe the blinding light, drawing on the powers of night to create chaos and change in a too-static world.”
Nightbringer Lee Sin: “Lee Sin thrives in the heat of combat. An embodiment of passion and fury, he rules over the raw, chaotic emotions of the heart. While his siblings fight for various ideals, Lee Sin fights for the thrill of battle itself, striking with power and unpredictability.”Prestiżowa Edycja Nightbringer Lee Sina “Fully consumed by chaos and his blind devotion to the thrill of battle, Lee Sin has become night incarnate, gilded by his divinity.”
Nightbringer Vladimir: “The chaotic king of the night, Vladimir exists as the personification of uncertainty and revelry. He thrives in the unknown shadows, feeding on the life essence and darkness found in mortal hearts.”
Nightbringer Aphelios: “Separated at primordial birth, Aphelios, a fiend of chaos, and Alune, an archoness of order, were created as enemies. Yet, drawn each night to wander by shared visions of the moon, they found each other. Abandoning their natures, they struggle to show creation that darkness can shine, even as other divinities endlessly war…”
Sugar Rush Braum: “No one knows how Braum manages to never get candy stuck in his majestic mustache. Everyone knows how the great defender stands stalwart for everyone, from the smallest gumdrop to the strongest candy king.”
Sugar Rush Evelynn: “In a world where every tooth is sweet, Evelyn’s sugary bite is deadly.”
Sugar Rush Ziggs: “The famed Gumball Grenadier, Ziggs, bursts across Candy Kingdom! Everyone knows to enjoy his colorful explosions… from a safe distance.”
Sugar Rush Zilean: “For most denizens of Candy Kingdom, there’s never enough time to eat all the sweets. For Zilean, there’s never enough candy to fill all the time.”
Bloodstone Lissandra: “Once a powerful sorceress who sought absolute control over her followers, Lissandra transformed into something altogether different when she finally found the hallowed Bloodstone. The magic she drew from it drove her to slay those who once tended to her every whim. To this day she wanders in search of more mortals to sacrifice to her newfound source of power.”
Bloodstone Taric: “Considered to be the most handsome and cunning acolyte of his Bloodstone cult, Taric seized power after the former leader took to the hunt. Now fully in control of his Bloodstone artifact, he uses his powers to maintain his youth and beauty at all costs– even if it means getting his hands a little bloody.”
Blood Lord Vladimir: “Former leader of a Bloodstone cult, Vladimir took part in a ritual that sacrificed his humanity– along with the blood of several victims– to transform the once foppish noble into a terror of the night. To satiate his sanguine cravings, he stalks the urban labyrinth in search of hapless prey.”
Blood Knight Hecarim: “A zealous sycophant to his order, Hecarim unquestioningly serves the will of the Bloodstone. While less subtle than his masters would like, he is nonetheless effective in his purpose of executing enemies in a grisly fashion.”
Bloodfury Renekton: “This blood-crazed killing machine scours the battlefield to sate the Bloodstone. The more he slays, the more he fuels his powers. This in turn feeds his frenzy, creating a never ending cycle of spilt viscera and gore.”
Pirate Ryze: “In another world and time, when the stress of preventing another Rune War was just too much, Ryze left behind his previous life to terrorize the high seas of Runeterra! With his trusty cannon on his back, and magic coursing through his veins like gold through his fingers, Pirate Ryze warps from ship to ship and coast to coast, taking what he will.”
Bilgewater Katarina: “To outsiders, the politics of Bilgewater seem a mean mess of villainous scum and dishonorable thieves. But woven throughout are complex loyalties, solemn codes of honor, and a very specific (if bloody) way of doing things. Cutting through it all is Katarina, a master of the blade. She silences the right tongues at all the right moments… for the right price.”
Kingpin Twitch: “Many in Bilgewater get called a filthy rat, but none deserve the title more than the Kingpin himself. While other crime bosses in the port city may loathe to get their hands dirty, Twitch revels in wading into the filth himself– crossbow in hand, and a finely aged egg in his pocket.”
Bilgerat Rumble: “When the burdens of invention weigh too heavy on a young yordle’s shoulders, there’s no better choice than to take to the seas! Nothing like plunderin’ and maraudin’ to lend Rumble a new lease on life as he terrorizes the coasts.”
Buccaneer Tristana: “Gunners ahoy! Tristana leaps onto the high seas, sailing for new adventures beyond the Bandle borders. The hat’s borrowed (stolen) from a pirate she blasted, and the eyepatch is purely for show. But her take-no-prisoner attitude and trusty cannon gun have sunk more ships than most captains in Bilgewater.”