Na serwer testowy wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą między innymi splash art do wprowadzonych niedawno na PBE skórek z serii Prehistoric (skiny otrzymały takie postacie jak Cho’Gath, Renekton, czy Anivia). Wspomniana grafika prezentuje się w sposób następujący:
Wraz z nową aktualizacją w dość drastyczny sposób zmieniony został HUD gry, jednak zanim przejdziemy do omawiania konkretów tych modyfikacji warto wspomnieć, że nowy HUD nie będzie częścią nadchodzącego na serwery live patcha 5.11. Nowa wersja HUD-a prezentuje się w następujący sposób
- Niczym nie zajęty róg ekranu pozwoli zobaczyć nam większy obszar pola bitwy
- Do bazowych statystyk dodane Cooldown Reduction. Bardziej zaawansowane statystyki możemy zobaczyć po naciśnięciu c
- Pasek z doświadczeniem został przesunięty w środkową część ekranu
- Wszystkie ikony buffów powróciły w środkową część ekranu i będą one grupowane na buffy i debuffy
- Ikony umiejętności zostały powiększone i teraz bardziej widoczny jest ich status
- Przedmioty również wyświetlane są w środkowej części ekranu dzięki czemu łatwiej będziemy mogli śledzić jakie obecnie mamy dostępne aktywy
Teraz przyjrzyjmy się kolejnym modyfikacjom jakie objęły ten aspekt gry:
- Ilość CSów, KDA, drużynowe KDA i czas rozgrywki zostały zebrane w tym miejscu
- Ikony naszych sojuszników zostały przeniesione w to miejsce, dzięki czemu lepiej będziemy mogli śledzić status naszych teammate’ów
- Czas potrzebny do respawnu przeciwników także się tutaj wyświetla dzięki czemu nie będziemy musieli już naciskać taba w trakcie teamfightu
Teraz przejdźmy już do ostatnich zmian jakie dotknęły HUD gry:
- Ramka wybranego przez nas przeciwnika od teraz pokazuje jego liczbę CSów i KDA
- Od teraz obie drużyny wyświetlane są obok siebie dzięki czemu łatwiej możemy się porównać do przeciwników
- Od teraz wyświetlana jest również liczba wież zniszczonych przez obie drużyny
- Graczy można od teraz posegregować dzięki czemu możemy lepiej śledzić pojedynki na liniach
- Przedmioty będą automatycznie segregowały się według kosztu by ułatwić nam porównywanie
- Cyfry i ikony są teraz większe i łatwiejsze do odczytania
Teraz przejdźmy do zmian w balansie, dla których również znalazło się miejsce w nowym patchu:
Jayce
Hyper Charge (W)- Ilość obrażeń zadawanych przez jeden atak została zmieniona z 75/80/85/90/95/100 do 70/78/86/94/102/110% AD
- Czas odnowienia został zmniejszony z 14/12/10/8/6/4 do 13/11.4/9.8/8.2/6.6/4 sekund
Jeśli jesteście zainteresowani listą wszystkich zmian jakie mają szansę pojawić się na serwerach live wraz z następną aktualizacją oznaczoną numerem 5.10, to zapraszam was do lektury tego wpisu gdzie znajdziecie wszystkie nowości wprowadzone na PBE od momentu wydania patcha 5.10: Patch 5.11 Patchnotes/ zmiany Patcha 5.11
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/06/62-pbe-update.html