Witajcie w serii, która pokazuje genialne pomysły społeczności LoLa. Jeśli ktoś jeszcze nie miał do czynienia z pierwszym odcinkiem serii to niech natychmiast nadrobi braki 🙂
W dzisiejszym odcinku ponarzekamy troszeczkę na klienta gry. Każdy, kto gra już jakiś czas w LoLa wie, że klient jest (kulturalnie mówiąc) do bani. Jakoś nie wydaje mi się, żeby Riot wypuścił nowy klient w najbliższym czasie, musimy się męczyć ze starym.
Czas dostarczenia wiadomości
Często dochodzi do sytuacji, w której po wejściu do lobby gry dwie osoby piszą nazwę pozycji, na której chcą grać i dochodzi do kłótni. Obie strony twierdzą, że to akurat oni napisali pierwsi. Nieporozumienie bierze się z faktu, że nasze wiadomości w kliencie pokazują się bezpośrednio po wysłaniu, zaś inne muszą przejść przez serwer. Rozwiązanie? Wystarczyłoby zmienić klienta *ekhem* Dobrze by było, gdyby Riot dodał do czatu czas dotarcia wiadomości do serwera, co ostatecznie rozwiałoby wątpliwości i zapobiegło oszustwom.
Same “osiągnięcia” raczej nie zostaną wprowadzone, ponieważ część graczy trollowałaby gry w celu ich zdobycia, a nie o to przecież chodzi. Nikt nie kwapi się, by na siłę powiększać grono trolli, więc gracze znaleźli inne zastosowanie zakładki.
Czemu by nie utworzyć miejsca, w którym zebrane będą wszystkie skiny? Fajna byłaby też opcja poglądu modeli oraz zarządzania domyślnymi ustawieniami zakupionych skórek (którą z nich wybieramy, jeśli mamy ich kilka).
Ciekawostka – taka propozycja zgłaszana była ponad rok temu, ale nikt na nią nie odpowiedział – ciekawe, czy Riot ma inne plany, czy po prostu nie interesują ich sprawy społeczności
Co sądzicie o proponowanych zmianach? Czy przypadły wam one do gustu? Są rzeczy, które was irytują (poza klientem :D)? Piszcie śmiało