Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja rozpoczynająca przygotowania do wydania patcha 7.20. Przegląd nowości z tej aktualizacji rozpoczniemy od zapowiadanej już od jakiegoś czasu reworku Evelynn.
Evelynn, Agony’s Embrace
Statystyki i umiejętności
Statystyki:
- Bazowa ilość AD: 61
- Wartość przyrostu AD na poziom: 3
- Bazowa ilość armora: 28
- Wartość przyrostu armora na poziom: 3.5
- Bazowa ilość magic resist: 32
- Bazowa ilość HP: 572
- Wartość przyrostu HP na poziom: 84
- Bazowa ilość regeneracji HP: 1.7
- Wartość przyrostu regeneracji HP na poziom: 0.15
- Bazowa ilość Attack Speedu: 0.667
- Bazowa prędkość poruszania się: 335
- Zasięg auto-ataków: 125
- Bazowa ilość many: X
- Wartość przyrostu many na poziom: X
Demon Shade (Pasyw):
- W momencie, w którym Evelynn nie wyprowadzała auto-ataków, rzucała spelli ani otrzymywała obrażeń przez 4 sekundy, otacza się ona Demonicznym Cieniem.
- Demoniczny Cień: W momencie, w którym posiadasz mniej niż 250-590 (+2.5 AP) HP, Evelynn dodatkowo przywraca 15-50 HP na sekundę. Od 6 poziomu Demoniczny Cień dodatkowo przyznaje Kamuflaż – jeśli chodzi o dokładniejsze wartości to bazowa minimalna ilość HP wymagana do aktywacji bonusowego regeneracji wynosi 250/270/290/310/330/350/370/390/410/430/450/470/490/510/530/550/570/590, a sama wartość regeneracji wynosi: 15/17/19/21/23/25/27/29/31/34/36/38/40/42/44/46/48/50
Hate Spike (Q):
- Koszt many: 55/60/65/70/75
- Czas odnowienia: 8 sekund
- Kolec Evelynn uderza w wybranym kierunku zadając 25/30/35/40/45 (+0.3 AP) magicznych obrażeń pierwszemu trafionemu celowi i sprawiając, że trzy następne auto-ataki lub umiejętności Evelynn wyprowadzone w ten cel zadadzą dodatkowe 10/20/30/40/50 (+0.25 AP) magicznych obrażeń. Następnie Evelynn może recastować tą umiejętność to 3 razy.
- Recast: Evelynn wystrzeliwuje kolce przez najbliższego przeciwnika zadając 25/30/35/40/45 (+0.3 AP) magicznych obrażeń wszystkim trafionym celom
- Jeśli Kolec trafi potwora zwracane jest 60% czasu odnowienia Hate Spike. Hate Spike traktuje cele, które obecnie atakuje Evelynn jako priorytet.
- Zasięg:
Allure (W):
- Koszt many: 60/70/80/90/100
- Czas odnowienia: 14/13/12/11/10 sekund
- Evelynn przeklina championa lub potwora na 5 sekund. Jeśli Evelynn uderzy przeklęty cel auto-atakiem lub umiejętnościom ona wymaże klątwę zwracając koszt many i spowalniając na krótko cel o 65%
- Jeśli klątwa pozostanie aktywna przez przynajmniej 2.5 sekundy, wymazanie jej nałoży na cel Charma na 1/1.25/1.5/1.75/2 sekundy i:
- W momencie użycia przeciwko championom: Zmniejszy ilość magic resist o 25/27.5/30/32.5/35% na 4 sekundy
- W momencie użycia przeciwko potworom: Zada 250/300/350/400/450 (+0.6 AP) magicznych obrażeń i zwiększy czas trwania charma o 2 sekund
- Użycie tej umiejętności nie usuwa Demonicznego Cienia z Evelynn
- Zasięg:
Whiplash (E):
- Koszt many: 40/45/50/55/60
- Czas odnowienia: 8 sekund
- Evelynn biczuje swój cel Kolcami nakładając efekty on-hit i zadając magiczne obrażenia równe 30/45/60/75/90 (+4 [+0.3 AP]% ich maksymalnego HP). Następnie zyskuje ona 30% prędkości poruszania się na 2 sekundy
- Wejście w Demoniczny Cień resetuje czas odnowienia Whiplasha i wzmacnia go. Wzmocniona wersja Whiplasha przyciąga Evelynn do celu zadając mu i wrogom znajdującym się po drodze magiczne obrażenia równe 60/80/100/120/140 (+6 [+0.4 AP]% ich maksymalnego HP)
- Zasięg:
Last Caress (R):
- Koszt many: 100
- Czas odnowienia: 140/110/80 sekund
- Evelynn uwalnia swoją demoniczną energię stając się nienamierzalną i dziesiątkując wrogów znajdujących się przed nią. Następnie odskakuje ona do tyłu. Umiejętność ta zadaje 150/275/400 (+0.75 AP) magicznych obrażeń co jest zwiększone do 300/550/800 (+1.5 AP) w przypadku przeciwników mających mniej niż 30% HP
- Zasięg:
Głos
Pozostałe warianty językowe:
- Turecki
- Rosyjski
- Włoski
- Francuski
- Węgierski
- Hiszpański
- Łacińsko-amerykański Hiszpański
- Grecki
- Czeski
- Niemiecki
- Japoński
- Koreański
- Brazylijski Portugalski
Na poniższym filmiku usłyszeć można specjalne interakcje jakie posiada nowa wersja tej postaci:
Evelynn
Evelynn otrzymała nowe kwestie wypowiadane w trakcie Champion Select:
Pick: “You know you want me.”
Ban: “Once again… a woman is left unsatisfied.”
Historia
[Póki co nie obecna w kliencie gry]Zaktualizowane Skórki
Shadow Evelynn
Masquerade Evelynn
Tango Evelynn
Safecracker Evelynn
Wraz z nowym patchem na PBE dodano cztery nowe skórki z serii Super Galaxy, które prezentują się następująco:
Super Galaxy Annie – X RP
Super Galaxy Elise – X RP
[Spiderlingi nie mają jeszcze swojej specjalnej tekstury]Super Galaxy Gnar – X RP
Super Galaxy Nidalee – X RP
[Skórki te obecnie nie są dostępne w sklepie dlatego też nieznana pozostaje ich cena] W najnowszym patchu nowe warianty chrome’a otrzymały takie skórki jak Dreadnova Gangplank i Dragonblade Talon. Warianty te prezentują się następująco:Na PBE dodano nową ikonę przywoływacza związaną z zapowiadanymi wcześniej zmianami w przed-sezonie
Do plików gry dodano teksturę związaną z nową skórką na wardy, która nie została jeszcze nazwana ani nie jest dostępna w sklepie, jednak po jej wyglądzie wydaje się, że jest to specjalny skin który otrzymamy jeśli wydaliśmy dość IP na stare runy
W związku z aktualizacją Evelynn nową wersję otrzymała również grafika Tango Twisted Fate’a wyświetlana w trakcie ładowania gry
W tym patchu do gry dodano również nowe emotki, które będą dostępne po przed-sezonie dla weteranów gry:
Wraz z nowym patchem na PBE dodano wprowadzono zaktualizowany system run:
Precyzja
Dominacja
Czarnoksięstwo
Inspiracja
Determinacja
Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Summoner Spelle
- Wraz ze zmianami w zdobywaniu poziomów zmianie uległy levele, od których odblokowywane są poszczególne Summoner Spelle:
- Poziom odblokowania Cleanse’a został zwiększony z 6 do 9
- Poziom odblokowania Flasha został zmniejszony z 8 do 7
- Poziom odblokowania Smite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Teleporta został zwiększony z 6 do 7
- Poziom odblokowania Clarity (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
- Poziom odblokowania Ignite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Marka (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
Brand
Blaze (Pasyw)
- Dodano nowy efekt: “Jeśli Brand zabije przeciwnika, który był podpalony otrzyma on 6/8/10/12/14/16/18 many (wartości te zmieniają się na 1/3/6/9/12/15/18)”
Camille
Tactical Sweep (W)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255
Fiora
Lunge (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110
Graves
Ogólne Zmiany
- Bazowa ilość regeneracji HP została zwiększona z 1.3352 do 1.5
- Wartość przelicznika z AD na obrażenia zadawane przez lecący pocisk została zwiększona z 0.8 do 1.0 bonusowego AD
Janna
Tailwind (Pasyw)
Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmniejszona z 8% do 5%
Jarvan IV
Dragon Strike (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 200/325/450 do 210/335/460
Jax
Leap Strike (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235
Counter Strike (E)
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Jayce
To The Skies (Q w formie młota)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/70/105/140/175 do 40/75/110/145/180
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/120/170/220/270 do 75/125/175/225/275
Kled
Beartrap on a Rope (Q gdy ujeżdzamy Skaarla)
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pułapkę na niedźwiedzie została zwiększona z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130
- Bazowa ilość bonusowych obrażeń została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 12/15/18% do 14/17/20% maksymalnego HP celu
- Bazowa maksymalna wartość otrzymywanej tarczy została zwiększona z 200/300/400 do 225/325/425
Lee Sin
Sonic Wave (Q1)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
Tempest (E1)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/95/130/165/200 do 60/100/135/170/205
Dragon's Rage (R)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 150/300/450 do 170/320/470
Olaf
Undertow (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
Ornn
Bellows Breath (W)
- Początkowa ilość obrażeń zadawanych przez ogień została zmieniona z 15/17.5/20/22.5/25% obecnego HP celu na 10/11.5/13/14.5/16% maksymalnego HP celu
Rek'Sai
Queen's Wrath (Q w niezakopanej formie)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
Renekton
Cull The Meek (Q)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185
- Bazowa wartość uleczenia się została zwiększona z 9/13.5/18/22.5/27 do 9.5/14/18.5/23/27.5
Ruthless Predator (W)
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie została zwiększona z 5/15/25/35/45 do 10/20/30/40/50 – całkowita bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 10/30/50/70/90 do 20/40/60/80/100
- Bazowa ilosć obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 15/45/75/105/135 do 30/60/90/120/150
Slice / Dice (E)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/60/90/120/150 do 35/65/95/125/155
Rengar
Savagery (Q)
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie została zwiększona z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110
Bola Strike (E)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235
Riven
Ki Burst (W)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
Valor (E)
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215
Shaco
Two-Shiv Poison (E)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
Yasuo
Last Breath (R)
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 200/300/400 do 210/310/410
game_item_displayname_2420
- Nowy przedmiot, który nie został jeszcze w pełni dodany do gry. Wiadomo, że kosztować będzie on 600 złota i będzie jednym z komponentów Guardian Angela ale nic poza tym
Guardian Angel
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów została zmniejszona z 800 do 200
- Receptura została zmieniona na BF Sword + Cloth Armor + [nowy przedmiot nie mający jeszcze nazwy 600g]
Hunter's Talisman
Wartość wyssania HP została zwiększona z 25 do 35
Hunter's Machete
Dodano nowy efekt: “Bazowe ataki przyznają 20% bonus od Attack Speedu na 2 sekundy”
Jaurim's Fist
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 150 do 200
- Ilość maksymalnych stacków Unique Pasywa została zmniejszona z 30 do 20
Sterak's Gage
- Ilość przyznawanego HP została zwiększona z 400 do 450
- Ilość przyznawanego AD została zwiększona z 30% do 50% bazowego AD
- Od teraz wartość tarczy przyznawanej z Unique Pasywa – Lifeline maleje po upływie 0.75 sekundy
- Wartość bonusu do statystyk przyznawanego przez Unique Pasywa – Lifeline została zmieniona z 30% bazowego AD na 30% Tenacity
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/09/926-pbe-update.html