Post zawiera wszystkie zmiany, jakie obecne są serwerze testowym PBE i dotyczą najbliższego patcha 7.22
Zmiany w umiejętnościach bohaterów
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.376 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.384 do 33
Blood Thirst / Blood Price (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
Blades of Torment (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 514.4 do 526
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 587.8 do 593
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 26.38 do 31.38
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 24.38 do 44
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.384 do 61.38
- Bazowa ilość armora została zwiększona z 23.544 do 33
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 70 d0 82
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 467.6 do 480
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa wartość HP została zwiększona z 511.68 do 542
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.508 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 21.212 do 30
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 do 562
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 552
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.38 do 44
Ogólne Zmiany:
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 507.68 do 519.68
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.72 do 47
Stand Behind Me (W):
- Bazowa wartość bonusu do Armora/Magic Resist została zwiększona z 15/17.5/20/22.5/25 do 17.5/20/22.5/25/27.5
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53.66 do 62
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
Tactical Sweep (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/95/125/155/185 do 70/100/130/160/190
Hookshot (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/175/210/255
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.156 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28.88 do 38
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.38 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 512.76 do 518
Phosphorous Bomb (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 75/120/165/210/255
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.048 do 31
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 589.2 do 594
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.8 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.544 do 35
Spinning Axe (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/35/40/45/50 do 35/40/45/50/55
Stand Aside (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 75/110/145/180/215
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 36
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 585
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.128 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 529.4 do 534
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 47 do 55
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28 do 37
Demon Shade (Pasyw):
- Opis umiejętności został przeredagowany
- Czas jaki musi upłynąć od otrzymania obrażeń by umiejętność ta się zresetowała został zmniejszony z 4 do 1.5 sekundy
Whiplash (E):
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z 30/45/60/75/90 na 0.5/0.6/0.7/0.8/0.9 całkowitego AD
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń przez wzmocnioną wersję umiejętności została zmieniona z 60/80/100/120/140 na 0.9/1.05/1.2/1.35/1.5 całkowitego AD
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.66 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 21.88 do 31
Arcane Shift (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 75/125/175/225/275 do 80/130/180/230/280
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
Lunge (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/75/85/95/105 do 70/80/90/100/110
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.88 do 30
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 558.48 do 570
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 100 do 112
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 550 do 562
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.88 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.536 do 36
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 51 do 59
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 32
- Bazowa ilość AD Mega Gnara została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora Mega Gnara została zwiększona z 26.5 do 36
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.05 do 35
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.83 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.376 do 33
End of the Line (Q):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pocisk została zwiększona z 40/55/70/85/100 do 45/60/75/90/105
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wybuch została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.72 do 36
Rampage (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/85/120/155/190 do 55/90/125/160/195
Devastating Charge (E):
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 40/75/110/145/180 do 45/80/115/150/185
- Bazowa maksymalna ilość obrażeń została zwiększona z 80/150/220/290/360 do90/160/230/300/370
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 476 do 488
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 580 do 585
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.544 do 70
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.3 do 34
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.384 do 28
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.712 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
Dragon Strike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.97 do 69.97
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.04 do 36
Leap Strike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/110/150/190/230 do 80/120/160/200/240
Counter Strike (E):
- Bazowa minimalna ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 50.78 do 58
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.38 do 27
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 571.2 do 576
To The Skies (Q w formie młota):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/70/105/140/175 do 45/80/115/150/185/220
Shock Blast (Q w formie działa):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/120/170/220/270 do 80/130/180/230/280/330
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53 do 61
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 29
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.46 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 93 do 105
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 574.24 do 586
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
Reaping Slash (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
Blade’s Reach (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/125/170/215/260 do 85/130/175/220/265
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 63 do 71
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.012 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 83 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 522.44 do 534
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516 do 528
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 564.04 do 576
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 590 do 602
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.3 do 29
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 84
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 535.72 do 541
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.21 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 36
Taste Their Fear (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
Void Spike (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/110/140/170/200 do 85/115/145/175/205
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 29
Dance of Arrows (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z do 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
Mounting Dread (E):
- Bazowa ilość dodatkowych obrażeń została zwiększona z 60/80/100/120/140 do 65/85/105/125/145
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26 do 35
Beartrap on a Rope (Q gdy ujeżdzamy Skaarla):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pułapkę na niedźwiedzie została zwiększona z 25/50/75/100/125 do 30/55/80/105/130
Pocket Pistol (Q gdy nie ujeżdzamy Skaarla):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/45/60/75/90 do 35/50/65/80/95
Violent Tendencies (W):
- Bazowa ilość bonusowych obrażeń została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
Jousting (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 20/45/70/95/120 do 25/50/75/100/125
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.88 do 29
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516 do 528
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.176 do 69.18
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.216 do 33
Sonic Wave (Q1):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
Resonating Strike (Q2):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
Tempest (E1):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/95/130/165/200 do 70/105/140/175/210
Ogólne Zmiany:
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.208 do 47
Eclipse (W):
- Ilość przyznawanego bonusowego Armora została zwiększona z 20/30/40/50/60 do 25/35/45/55/65
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 506.12 do 518
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
Piercing Light (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/115/150/185/220 do 85/120/155/190/225
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.216 do 28.22
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 79 do 91
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 477.72 do 490
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 28.3 do 37
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 75 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.04 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 46 do 54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20 do 25
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 73 do 78
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 530
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 547.48 do 559.48
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.72 do 29
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.18 do 67
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 34
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.544 do 65.54
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.46 do 35.46
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.88 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 540 do 545
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 53 do 61
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.208 do 67.21
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 36
Duskbringer (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59 do 67
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23 do 28
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 85 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 535 do 540
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.98 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.04 do 35
Undertow (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/115/160/205/250 do 80/125/170/215/260
- Wartość przyrostu HP na poziomu została zwiększona z 79 do 91
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 517.72 do 530
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.72 do 67.72
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33.04
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.572 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.652 do 37
Spear Shot (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/105/145/185/225 do 75/110/155/195/235
Heartseeker Strike (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 80/130/180/230/280 do 100/150/200/150/300
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
Hammer Shock (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 35/55/75/95/115 do 40/60/80/100/120
Heroic Charge (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/70/90/110/130 do 55/75/95/115/135
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.46 do 62
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.38 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 62 do 70
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 36
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 31.384 do 40
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.5 do 65.5
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
Queen’s Wrath (Q w niezakopanej formie):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
Unburrow (W w zakopanej formie):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/65/80/95/110 do 55/70/85/100/115
Furious Bite (E w niezakopanej formie):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.328 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.584 do 35
Cull The Meek (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/90/120/150/180 do 65/95/125/155/185
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 90/135/180/225/270 do 95/140/185/230/275
Slice / Dice (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 30/60/90/120/150 do 40/70/100/130/160
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnioną wersję umiejętności została zwiększona z 45/90/135/180/225 do 60/105/150/195/240
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
Savagery (Q):
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez jedno uderzenie została zwiększona z 25/45/65/85/105 do 30/50/70/90/110
Bola Strike (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/95/140/185/230 do 55/100/145/190/235
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.04 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.376 do 33
Ki Burst (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/80/110/140/170 do 55/85/115/145/175
Valor (E):
- Bazowa wartość tarczy została zwiększona z 90/120/150/180/210 do 95/125/155/185/215
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 30.88
- Wartość przyrostu HP na poziomu została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 584.4 do 589
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 86 do 98
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 558.48 do 570.48
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 36
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 26
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 89
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 582.12 do 587
Two-Shiv Poison (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 34
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.712 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29 do 38
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.88 do 37
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.72 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.04 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.46 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22.21 do 31
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.156 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 29.384 do 38
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.544 do 30v
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.384 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 102
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516.04 do 528
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 511.04 do 523
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27 do 47
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 74 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 520 do 532
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 90 do 95
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 583 do 588
Noxian Diplomacy (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 65/90/115/140/165
Rake (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/85/110/135/160 do 70/95/120/145/170
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 45
Dazzle (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 100/145/190/235/280 do 105/150/195/240/285
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 49.54 do 58
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 515.76 do 528
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 47.696 do 58
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 16 do 28
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56.96 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 22 do 31
Explosive Change (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/75/100/125/150 do 55/80/105/130/155
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 60.04 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 27.536 do 37
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 61.376 do 69
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.108 do 33
Spinning Slash (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/100/130/160/190 do 80/110/140/170/200
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 521.76 do 534
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.46 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.04 do 32
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58.286 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.47 do 34
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.66 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 23.212 do 32
Hail of Arrows (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/100/135/170/205 do 70/105/140/175/210
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.88 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.012 do 28
Condemn (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
- Wartość przyrostu HP na poziom został zwiększony z 82 do 94
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 492.76 do 505
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 76 do 88
- Bazowa ilość Hp została zwiększona z 507.68 do 520
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.88 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 35
Vault Breaker (Q):
- Minimalna ilość obrażeń zadawanych championom została zwiększona z 50/75/100/125/150 do
- 55/80/105/130/155
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 78 do 90
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 516.04 do 528.04
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 84 do 96
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 525 do 537
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.544 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.38 do 35
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 58 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.04 do 33
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 59.876 do 68
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.88 do 34
Nimbus Strike (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 60/105/150/195/240 do 65/110/155/200/245
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 56 do 64
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
Double Daggers (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 40/60/80/100/120 do 45/65/85/105/125
Bladecaller (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 50/60/70/80/90 do 55/65/75/85/95
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 514.4 do 526
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57.544 do 66
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25.88 do 35
Three Talon Strike (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 15/20/25/30/35 do 20/25/30/35/40
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 55.376 do 60
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24.712 do 30
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona 82 do 87
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 82 do 87
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 57 do 65
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 30 do 39
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 24 do 33
- Bazowa ilość AD została zwiększona z 54.712 do 63
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 26.88 do 32
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 85
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 579.4 do 584
Razor Shuriken (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 70/105/140/175/210 do 80/115/150/185/220
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych kolejnym celom została zwiększona z 42/63/84/105/126 do 45/66/87/108/129
Shadow Slash (E):
- Bazowa ilość obrażeń została zwiększona z 65/90/115/140/165 do 70/95/120/145/170
- Wartość przyrostu HP na poziom została zwiększona z 80 do 92
- Bazowa ilość HP została zwiększona z 524.4 do 536
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 19.134 do 28
- Bazowa ilość Armora została zwiększona z 20.04 do 29
Zmiany w przzedmiotach
Przedmioty na jungle (Hunter’s Machete, Skirmisher’s Sabre, Tracker’s Knife, Stalker’s Blade):
- Efekt został zmieniony z “Zabicie dowolnego potwora posiadającego wyższy poziom niż twój przyznaje ci 30 dodatkowych punktów doświadczenia za każdy level różnicy” na “Zabicie dużego lub epickiego potwora posiadającego wyższy poziom niż twój przyznaje ci 50 dodatkowych punktów doświadczenia za każdy level różnicy”
Linia przedmiotów Frost Queen/Targon/Ancient Coin:
- Liczba zebranego złota potrzebnego do ukończenia questa została zwiększona z 650 do 750
Duskblade of Draktharr:
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 20
Edge of Night:
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 20
Eye of the Watchers:
- Ilość dodatkowych magicznych obrażeń zadawanych z Unique Passive: Tribute została zwiększona z 15 do 18
Frost Queen’s Claim:
- Ilość zadawanych dodatkowych magicznych obrażeń z Unique Pasywa została zwiększona z 15 do 20
- Ilość zadawanych dodatkowych magicznych obrażeń z Unique Pasywa została zwiększona z 15 do 18
Gargoyle Stoneplate:
- Receptura została zmieniona na: Chain Vest + Negatron Cloak + Stopwatch + 380 sztuk złota
- Koszt złożenia przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 980 do 380
- Czas odnowienia na Unique Active – Metallicize został zwiększony z 90 do 92 sekund
Guardian Angel:
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów została zmniejszona z 800 do 200
- Receptura została zmieniona na BF Sword + Cloth Armor + StopWatch
Hunter’s Machete:
- Do Unique Passive – Nail dodano nowy efekt: “Auto-ataki przeciwko potworom przyznają również 15% bonus do Attack Speedu na 2 sekundy”
Hunter’s Talisman:
- Dodano nowy efekt do Unique Passive – Tooth: “Ilość obrażeń zadawanych z podpalenia jest zwiększana do 50 jeśli posiadasz dodatkowe HP z przedmiotu lub efektu”
Poacher’s Dirk:
- Koszt budowy tego przedmiotu został zmniejszony z 600 do 500
- Ilość zabitych potworów z jungli przeciwnika potrzebnych do aktywacji Unique Pasywa została zwiększona z 3 do 4
- Usunięto czas odnowienia na transformację w Serrated Dirka
Serrated Dirk:
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 10 do 12
Sorcerer’s Shoes:
- Ilość przyznawanego Magic Pen. została zwiększona z 15 do 18
Spellthief’s Edge:
- Ilość zadawanych dodatkowych magicznych obrażeń z Unique Pasywa została zwiększona z 10 do 13
- Ilość złota przyznawanego z Unique Passive: Tribute została zwiększona z 8 do 10
Stopwatch (Nowy Przedmiot):
- Koszt: 600 sztuk złota
- Unique Aktyw – Stasis: Postać staje się niewrażliwa na obrażenia i nienamierzalna na 2.5 sekundy, ale w tym czasie nie może ona poruszać się, atakować, rzucać zaklęć czy używać przedmiotów (aktywa tego można użyć tylko raz) – jest to przedmiot z którego składać będzie się między innymi Guardian Angela i o którym pierwsza wzmianka pojawiła się już w poprzednim patchu
- Ilość przyznawanego Magic Pen. została zwiększona z 35% do 40%
- Ilość przyznawanego Lethality została zwiększona z 18 do 20
Zhonya’s Hourglass:
- Receptura została zmieniona na: Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + Stopwatch +200
- Koszt złożenia tego przedmiotu z komponentów został zmniejszony z 800 do 200
Wooglet’s Witchcap (Twisted Treeline):
- Receptura została zmieniona na Seeker’s Armguard + Needlessly Large Rod + Stopwatch + 450 sztuk złota – ogólny koszt budowy przedmiotu nie został zmieniony
Zmiany w Summoner's Spellach
- Wraz ze zmianami w zdobywaniu poziomów zmianie uległy levele, od których odblokowywane są poszczególne Summoner Spelle:
- Poziom odblokowania Cleanse’a został zwiększony z 6 do 9
- Poziom odblokowania Flasha został zmniejszony z 8 do 7
- Poziom odblokowania Smite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Teleporta został zwiększony z 6 do 7
- Poziom odblokowania Clarity (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
- Poziom odblokowania Ignite’a został zmniejszony z 10 do 9
- Poziom odblokowania Marka (ARAM) został zwiększony z 1 do 6
Skórki oraz zmiany wizualne
Lancer Rogue Blitzcrank – 1350 RP (lub w zestawie z Lancer Paragon Blitzcrankiem za 1820 RP)
Lancer Paragon Blitzcrank – 1350 RP (lub w zestawie z Lancer Rogue Blitzcrankiem za 1820 RP)
Mecha Rengar – 1350 RP
Uderzenie Krytyczne
- Skórka ta od razu otrzymała nowe warianty chrome’a
Victorious Graves – Nagroda za bieżący sezon rankingowy
- Skórka ta otrzymała od razu odpowiednie warianty chrome’a wskazujące za co dokładnie ją otrzymaliśmy:
Victorious Graves – Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w dowolnej kolejce
Victorious Graves (Flex) -Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w Flexach
Victorious Graves (Solo/Duo) – -Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w Solo/Duo.
Victorious Graves (3v3) – -Bazowa wersja skórki otrzymywana za zdobycie przynajmniej złota w 3v3 – w przypadku serwerów nie posiadających rankingowych kolejek w tym trybie do jego otrzymania potrzeba będzie posiadać rangę złota i mieć rozegrane przynajmniej 50 gier rankingowych
Mecha Aatrox
- Skórka ta otrzymała nowe warianty chrome’a
Mecha Kha’Zix
- Skórka ta otrzymała nowe warianty chrome’a
Urfwick
- Dodana została specjalna obramówka do tej skórki, którą najprawdopodobniej otrzymają osoby, które posiadały tą skórkę jeszcze przed jej ponownym pojawieniem się w zbliżającym się sklepie na niebieską esencję:
- Skórka ta otrzymała zupełnie nową animację recallu:
Inne
- Dodano aż siedem nowych skórek na wardy, które prezentują się w następujący sposób:
2017 Victorious Ward
Essence Collector Ward
Glorious Legend Ward
Honor 3 Ward, Honor 4 Ward, Honor 5 Ward
Rune Enthusiast Ward
- Dodano sporą ilość nowych ikon przywoływacza z czego pierwsze osiem związanych jest ze specjalnym sklepem na Niebieską Esencję, a pozostała trójka tematycznie związana jest z Poro. Ikony te prezentują się następująco:
- Dodano również ikony przywoływacza będące nagrodą za osiągnięcie odpowiedniej ligii w bierzącym sezonie rankingowym
- Dodano również zapowiadane już jakiś czas temu zmiany w paskach HP, które mają sprawić że gracze będą mogli odczytać z nich większą ilość istotnych informacji (dotyczy to zwłaszcza informacji związanych z potężnymi mechanikami takimi jak przebicia, defensywne buffy, aury itp.). Listę nowych efektów wizualnych znaleźć możecie poniżej (już teraz zapowiedziano, że w przyszłości możemy spodziewać możemy spodziewać się kolejnych modyfikacji tego typu związanych chociażby z takimi efektami jak leczenie czy obrażenia w czasie):
- Burst zadawany postaciom
- Uleczenia
- Zniszczenie struktur
- Dodatkowe życie/efekt blokujący możliwość śmierci
- Specjalna amunicja
- Paski HP dla jednostek nie będących championami (ich szerokość ma być taka sama jak dotychczas dzięki czemu powinno udać się uniknąć niepotrzebnego zamieszania)
- Dokonano również pewnych zmian w systemie nadrabiania doświadczenia na jungli które prezentują się następująco:
- System ten od teraz działa tylko w przypadku dużych i epickich potworów za to wartość bonusu do doświadczenia została zwiększona (ogólnie jednak liczba przyznawanego doświadczenia znacząco zmalała). Dzięki temu od teraz gdy mamy przewagę poziomów to możemy nie dopuszczać przeciwnego junglera do dużych potworów by uniemożliwić mu nadrobienie levela.
- Wilki na poziomie pierwszym od teraz będą przyznawać cały poziom
- Wycofano system wprowadzony w patchu 7.4 polegający na tym, że jeśli mieliśmy znacznie mniejszy level od naszej drużyny to liczba otrzymywanego przez nas doświadczenia znacząco rosła
- Z The Poacher’s Dirk usunięto czas odnowienia na ukradzione campy przeciwników dzięki czemu można od teraz znacznie szybciej stackować ten przedmiot.
- Wszystkie campy w jungli od teraz są warte tyle samo w statystyce Creep Score – każdy ukończony camp będzie przyznawał równo 4 CS dzięki czemu łatwiej będzie można porównywać sytuację obu junglerów
- Stary system run i specjalizacji zastąpiony został nowym i pełna listę run i ich efektów znaleźć możecie poniżej:
[Pełna lista run i ich efektów]
- Dodano login screen związany z rozpoczynającym się w patchu 7.22 przed-sezonem