Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nowość w historii meczów – kolejność levelowania i kupowania przedmiotów

Kolejna aktualizacja została wprowadzona na serwer testowy PBE, a główną zmianą w niej zawartą jest dodanie do Match History zakładki prezentującej buildy danych graczy. Poniżej możecie znaleźć post jednego z pracowników Riotu, który dokładniej opisuję tę nowość.

Witajcie,

Stworzyliśmy nowy dodatek do Match History, który nosi roboczą nazwę “Player Builds”. Dane zawarte w tej sekcji pozwolą ci na podzielenie się ze znajomymi, przedyskutowanie i ponowne przyjrzenie się na sposób w jaki przygotowujesz i grasz danym championem. Nowa sekcja ma pokazywać takie rzeczy jak:

  • Kolejność kupowania przedmiotów
  • Kolejność levelowania umiejętności
  • Użyte Runy
  • Użyte Masterki

Nadal jesteśmy w fazie, w której staramy się zgromadzić wszystkie dane na stronie więc nowości nie zawsze będą wyglądać pięknie, ale warto wziąć pod uwagę fakt, że najprawdopodobniej minie jeszcze trochę czasu zanim zmiany te zostaną wprowadzone na serwer live i dzięki waszemu feedbackowi będziemy w stanie je ulepszyć.



Sprawdźcie jakąkolwiek zagraną przez was grę na PBE (link), a poniżej znaleźć możecie przykładowy obrazek z Match History.

W najnowszym patchu zaktualizowano także nową wersję landing page’a w taki sposób, że umożliwia ona specatowanie meczy z wysokiego MMR (funkcja ta jest dostępna na serwerach live jednak dotychczas nie było jej na nowym landing page’u).

Na PBE wróciła część plików nowego Summoner’s Rift, jednak sama mapa nie jest dostępna do grania. Nie wiadomo na razie czy jest to zwykły bug czy może nowa wersja tej mapy faktycznie ma wrócić na PBE (co wskazywałoby na to, że ta zmiana jest przygotowana na najbliższy patch na serwerach live).

Stale aktualizowaną listę zmian nadchodzącego patcha znajdziecie w temacie: Patch 4.15 Patchnotes / zmiany Patcha 4.15

źródło:surrenderat20.net

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.