Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Nefy Elise, kolejne zmiany Kassadina

Kolejny patch został wprowadzony na serwery testowe. Nowy champion Vel’Koz otrzymał w nim aktualizację tekstur (decyzja o ich aktualizacji zapadła z powodu wielu próśb wystosowanych o to ze społeczności).

Graficznie zaktualizowany został także Arctic Ops Varus.W samym modelu zmieniony został wygląd liny zastępującej w tym skinie tradycyjny szal Varusa, dodatkowo poprawiono wygląd dwóch umiejętności (pasywki i W).


Najnowszy patch zmienił także wygląd czcionki używanej podczas ładowania się gry.

Jak zawsze nie zabrakło także zmian w balansie bohaterów i przedmiotów.
Elise:
Neurotoxin (Q w ludzkiej formie) – obrażenia zmniejszone z 40/80/120/160/200 do 40/75/110/145/180
Neurotoxin (Q w ludzkiej formie) – maksymalne obrażenia przeciwko potworom zmniejszone z 60/120/180/240/300 do 50/75/100/125/150
Venomous Bite (Q w formie pająka) – obrażenia zmniejszone z 60/110/160/210/260 do 60/100/140/180/220 +
Venomous Bite (Q w formie pająka) – maksymalne obrażenia przeciwko potworom zmniejszone z 60/120/180/240/300 do 50/75/100/125/150
Cocoon (E w ludzkiej formie ) – czas trwania zmieniony z 1,5 sek na każdym levelu na 1/1,25/1,5/1,75/2 sek
Rappel (E w formie pająka) – cooldown zmniejszony z 26/24/22/20/18 do 26/23/20/17/14

Ezreal:
Mystic Shot (Q) – przelicznik AP zwiększony z 0,2 do 0,4

Heimerdinger:
H-28G Evolution Turret (Q) – czas oczekiwania pomiędzy atakiem promieniem z powrotem zwiększony z 10 sek do 12 sek

Jinx:
– Poprawiono opis pasywa (wspomina on tera, że jeśli bohater zostanie zabity lub turret zostanie zniszczony w czasie 3 sekund od ostatniego autoattacku Jinx to pasyw zostanie uaktywniony)

Kassadin:
Null Sphere (Q) – zmieniono przelicznik tarczy z 2/3/4/5/6% maksymalnej many na 0,3 AP
Nether Blade (W) – zmieniono przelicznik pasywa z 1/1.25/1.5/1.75/2% maksymalnej many na 0,1 AP/obrażenia z aktywa zmniejszone z 40/70/100/130/160 (+0,5 AP) do 40/60/80/100/120 (+0,4 AP)
Rift Walk (R) – koszt many zmniejszony ze 100 do 75/ obrażenia zmniejszono z 80/120/160 (+2/4/6% maksymalnej many) do 80/100/120 ( +2/3/4% maksymalnej many)/ okres pomiędzy kolejnymi użyciami zwiększono z 8 do 12/ każde kolejne użycie ulta podwaja od teraz koszt many (zamiast dodawać 100) i stackuje się 4 razy i dodatkowo każdy kolejny rift walk zadaje dodatkowe obrażenia wynoszące 40/50/60 ( +1/1,5/2% maksymalnej many) (również stackuje się 4 razy)



Master Yi:
– Poprawiono opis ultimate (od teraz opis mówi o niewrażliwości na spowalniające efekty)

Twisted Fate:
Pick A Card (W) – przelicznik AP zwiększony z 0,4 do 0,5

Udyr:
Bear Stance (E) – okres w czasie którego Udyr nie mógł nałożyć stuna na ten sam cel zmniejszony z 6 sek do 5 sek

Feral Flare:
– Bonusowy AD zmniejszony z 20 do 15

Madred’s Razors:
– Leczenie się z autoattacków zwiększone z 5 na 8

Spirit of the Ancient Golem, Spirit of the Elder Lizard, Spirit of the Spectral Wraith:
– Poprawiono opis (od teraz poprawnie pokazuje maksymalną ilość stacków)

Wriggle’s Lantern:
– Leczenie się z autoattacków zmniejszone z 12 na 10

Banshee’s Veil:
– Po wprowadzeniu ostatniego patcha wygląd Banshee jest zbugowany

Wszystkie zmiany nadchodzącego patcha znajdziecie we wpisie: Patch 4.4 Patchnotes / zmiany Patcha 4.4.

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.