Wczoraj w okolicach godziny 17.00 udostępniliśmy Wam informacje na temat reworku Rengara (LINK). Kilka godzin później Scarizard (pracownik Riotu odpowiedzialny za rework Rengara) dodał komentarz na temat zmian niewidzialności, które nie zostały zbyt ciepło przyjęte ze strony społeczności. Rozwińcie newsa, by poznać szczegóły.
“Co do BTN: 10 + 1AD/lvl to nie finalna wersja i planuję to zwiększyć. Wartości statystyk są niskie, by sprawdzić jak cenny jest ten przedmiot bez takich ilości AD, by gracz Rengara był zmuszony zakupić BTN.
Nie chcę wyglądać na upartego mówiąc, że nadal będę testować ulti tylko i wyłącznie w takim kierunku jak opisałem kilka godzin wcześniej, jednak wszyscy głośno pokazujecie, że nie podobają wam się nasze pomysły na temat usunięcia niewidzialności. Mam nadzieję, że znajdziemy jakiś sensowny sposób, by umieścić niewidzialność w mechanice kotka.
Poprzedni pomysł (niewidzialność + ikonka zagrożenia) miał kilka problemów. Obecna wersja (znacznie dłuższy czas trwania, dużo więcej MS, znacznie krótszy CD + brak niewidzialności) uatrakcyjnia styl gry Rengarem, lecz nie wszyscy chcą tracić niewidki. Mam jeden pomysł, by przywrócić niewidzialność do mechaniki kotka, lecz jest zbyt wcześnie by to ujawniać. Napiszę do was niedługo, gdy będę miał wolną chwilę.
(Dla tych, którzy lubią zmianę z usunięciem niewidzialności – nie chodzi o to, że zmieniam wielkie plany ze względu na presję społeczności. Jeśli nie znajdziemy lepszego wyjścia, bez wahania wprowadzę te zmiany, o których pisałem kilka godzin temu. Chcę tylko znaleźć jakieś wyjście dla graczy, którzy traktują niewidzialność Rengara jak coś unikalnego)
Dzięki za pomoc. Wszyscy wkładacie bardzo dużo w ten rework i śmiało wyrażacie swoje opinie oraz sugestie. Nie jestem kimś, kto nie zwraca uwagi na komentarze społeczności. Mam nadzieję, że następne zmiany będą takie, że wspólnie będziemy zgadzać się w każdym aspekcie!”
Następnie Scarizard dodał:
“Zgadzam się z waszymi opiniami, że niewidka miała duży wpływ do unikalności Rengara oraz miała wielkie znaczenie dla jego graczy. Mam pomysł, który może spodobać się graczom, którzy chcą niewidzialność oraz tym, którzy są przeciw temu.
Jutro wracam do pracy i zobaczymy jak ten pomysł wypadnie w praktyce. Zapytam się również designerów, czy ta zmiana nie będzie miała negatywny wpływ na mechanikę gry. Przed chwilą skype’owałem z Wav3break’em i podzielił moją opinię, że ten pomysł świetnie się zapowiada.
Jutro, po przeprowadzeniu testów dam wam znać jakie mam uczucie na temat tego pomysłu. Uważam, że może to wyglądać naprawdę świetnie!”