logo

Jayce – oficjalny post ze zmianami

Pamiętacie wpis, w którym jeden z Rioterów przedstawiał przewidywane zmiany Jayce’a? Otóż dosyć szybko cała niepewność została rozjaśniona i otrzymaliśmy obraz “nowego” Jayce’a. Na pewno styl gry się trochę zmieni, ale nie są to aż tak drastyczne modyfikacje, jak wynikało z zapowiedzi.

Pasywne statystyki

Chcemy, żeby Jayce był aktywny na linii i polegał na swoich umiejętnościach, które mają zapewnić mu zwycięstwo. Redukujemy pasywne odnawianie się życia oraz zwiększamy regenerację many, co stanowi rekompensatę za zabraną manę z jaycew“W”.

HP/5 zredukowane do 5 z 7
HP/5 co poziom zredukowane do 0,5 z 0,7

MP/5 zwiększona do 10 z 7
MP/5 co poziom zwiększona do 1,0 z 0,7
Jayce nie może już rozwijać swojego ultimate, ale w zamian jego pozostałe umiejętności mają 6 poziomów.

Hextech Capacitor (pasyw)

Przenieśliśmy część bonusów z jego ultimate do pasywa. Dodatkowo, jest on osłabiony na poziomach 1-3, zaś mocniejszy na 6-9, żeby zbalansować moc Jayce’a, który nie ma prawdziwego ulti.

Następny atak po każdej transformacji zada od 5 do 130 magicznych obrażeń, zależnie od poziomu postaci (pozostała część pasywa pozostaje taka sama)

To the Skies! (Hammer Q)

Ta umiejętność była najsilniejsza we wczesnych, a następnie w późnych fazach gry. Chcemy sprawić, by nie trzeba było zdobywać dużych ilości AD, bądź penetracji pancerza (w late game), by było to efektywne narzędzie.

Koszt many zmniejszony do 30 z 40/50/60/70/80
Obrażenia zmienione do 25/75/125/175/225/275 (+0.6 Bonus) obrażeń fizyczny z 20/65/110/155/200 (+1.0 Bonus) obrażeń fizycznych

Static Field (Hammer W)

Ta umiejętność powinna pozwolić Jayce’owi pozostać w formie Młota i atakować przeciwników, podczas gdy zmiana formy jest niedostępna. Prowadzimy również eksperymenty z W – R – W combo -uważamy, że obecny styl gry jest nieintuicyjny.

Mana za atak usunięta
Obrażenia zmienione na 60/110/160/210/260/310 (+1) z 100/170/240/310/380 (+1)
Podstawowe ataki w trakcie aktywnego “W” będą zadawały dodatkowe 10/15/20/25/30/35 (+0.2) magicznych obrażeń co atak. Możliwe zmiany w wartościach
Czas odnowienia zmieniony na 13/12/11/10/9/8 za stałego 10.

Thundering Blow (Hammer E)

Umiejętność ta dawała zdecydowanie za dużo. Jeśli Jayce znalazł się w złym miejscu, to mógł zwyczajnie nacisnąć jeden przycisk, by stać się bezpieczny. Znaczne zwiększenie kosztu many sprawi, że Jayce pomyśli kilka razy, zanim się błędnie ustawi.
O ile Jayce będzie chciał zagrać ofensywnie i zaatakować swoim combo, to zmiany go nie dotkną, a to ze względu na obniżenie kosztów “Q”.

Koszt many zwiększony do 85 z 40/50/60/70/80
Obecnie posiada 6 poziom, który zadaje obrażenia równe 23% zdrowia oraz maksymalnie 700 obrażeń magicznych przeciwko stworom

Postać otrzymuje od 5 do 35 pancerza i odporności na magię w zależności od poziomu postaci

Shock Blast (Cannon Q)

Zmiany mają przede wszystkim umożliwić uniknięcie umiejętności, szczególnie z Mgły Wojny
Wzmocniony strzał również nagradza za użycie bramki po wystrzeleniu pocisku – przeciwnik będzie miał mniej czasu na reakcję.

Obrażenia zmienione na 60/105/150/195/240/285 (+1.2 Bonus) z 60/115/170/225/280 (+1.2 Bonus). Bardzo prawdopodobne modyfikacje liczb
Prędkość pocisku zmieniona na 1450 z 1350

Szerokość pocisku zmniejszona do 50 z 60
Obszar działania pocisku zmniejszony do 160 z 175

Szerokość wzmocnionego pocisku pozostaje na 60
Obszar wzmocnionego pocisku zmniejszony do 225 z 250
Prędkość początkowa wzmocnionego pocisku zwiększona do 2550 z 2350
Pocisk w trakcie lotu spowalnia do 1550

Hyper Charge (Cannon W)

Od teraz siła tej umiejętności w znaczącym stopniu zależy od jej poziomu. Początkowe poziomy nie będą opłacalne pod względem kosztu many. Ma to zredukować siłę połączenia tego skilla z infinityedgeInfinity Edge w późniejszych fazach gry.

Obrażenia zredukowane do 70/80/90/100/110/120% z 70/85/100/115/130%
Uderzenia krytyczne zwyczajnie dodają 100% AD do obrażenia (możliwa dalsza modyfikacja przez zwiększenie wartości obrażeń krytycznych) zamiast polegać na poziomie umiejętności

Czas odnowienia zmieniony na 14/12/10/8/6/4 zamiast 14/12/10/8/6
Umiejętność zaczyna się odnawiać po wykorzystaniu wszystkich pocisków

Koszt many zmieniony na 30/38/46/54/62/70 z 40

Acceleration Gate (Cannon E)

Ta umiejętność jest najważniejszą rzeczą wnoszoną przez Jayce do drużyny. Gracz powinien być pewien swojej użyteczności, bez względu na przedmioty, które buduje. Zwiększenie cooldownu z patcha 3.9 unormowało możliwości zbyt częstego jej używania. Nie chcemy jednak, by duży koszt many ograniczał Jayce’a do buildów, które zapewniają duże jej ilości.

Koszt many zredukowany do 20 z 50
Ma 6 poziom, który dodaje 55% prędkości poruszania się

Transform: Mercury Cannon (zamiana na Działo)

Efekt omijania odporności przeciwnika był zbyt mocny, dlatego zostaje on usunięty

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top