Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od poprawek w teksturze Cosmic Blade Mastera Yi polegających na drobnych zmianach w kolorystyce.
Kilka poprawek wprowadzono również w wyglądzie R Cosmic Dawn Rakana i między innymi poprawiona została tekstura jego ciała w trakcie używania tej umiejętności w taki sposób aby nie była ona po prostu ciemna.
Pewne zmiany wprowadzono również w dodanych ostatnio elementach gry związanych z nadchodzącym MSI i tak w przypadku ikon kolor log profesjonalnych lig został zamieniony pomiędzy ikonami z białym tłem, a tymi z czarnym tłem.
W podobny sposób zmienione zostały również grafiki pojawiających się w grze emotek.
Dodatkowo zmieniony odrobinę został również kształt bannerów przygotowanych na ten turniej, a pełną galerię tych modyfikacji znaleźć możecie tutaj.
Do omówienia pozostały już tylko wspomniane na samym początku zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:
Twisted Treeline
Death Timery- Timery te są obecnie trochę większe na początku gry, a mniejsze w jej późniejszych fazach
- Od teraz im większą przewagę poziomów masz nad twoim celem tym mniej punktów doświadczenia za niego dostajesz
- Ilość posiadanego Attack Speedu została zmniejszona z 2.5 do 2
- Bazowa ilość HP została zmniejszona z 5500 do 4500
- Naprawiono błąd powodujący, że Health relic przywracał podwójną ilość HP
Malzahar
Ogólne Zmiany
- Ilość złota otrzymywanego za zabicie Voidlinga została zmniejszona z 10 do 5
Shen
Twilight Assault (Q)- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez wzmocnione auto-ataki została zwiększona z 15 do 15/20/25/30/35/40 (wartości te zmieniają się na 1/4/7/10/13/16 poziomie) – w poprzedniej aktualizacji Shen otrzymał już kilka zmian w tym między innymi wartość ta została zwiększona z 0 do 15
Udyr
Tiger Stance (Q)- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
- Usunięto efekt sprawiający, że auto-ataki Udyra zadają w tym stylu dodatkowe obrażenia równe 15% AD
- Dodano nowy efekt: “Udyr co trzeci auto-atak, a także przy pierwszym wyprowadzonym auto-ataku wykona Uderzenie Tygrysa, zadając 30/60/90/120/150 (+1.2-1.6 całkowitego AD) przez następne 2 sekundy”
- Od teraz aktywacja tej umiejętności przyznaje tylko bonus do Attack Speeda nie sprawiając już, że przez 5 następnych sekund auto-ataki zadają dodatkowe 30/80/130/180/230 (+1.2/1.3/1.4/1.5/1.6 całkowitego AD) fizycznych obrażeń przez następne 2 sekundy
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
- Usunięto efekt sprawiający, że Udyr zyskuje w tym stylu 10/12/14/16/18% Life Steala
- Dodano nowy efekt: “Co trzeci auto-atak, a także pierwszy auto-atak przez niego wyprowadzony uleczy Udyra o 2.5% jego maksymalnego HP (efekt ten zwiększany jest o 1% za każdy 1% brakującego HP Udyra)”
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
- Koszt many został zwiększony z 47/44/41/38/35 do 50
- Dodano nowy efekt: “Koszt many tego stylu zmniejsza się o 1 za każdym razem gdy Udyr zyska nowy poziom”
źródło: http://www.surrenderat20.net/2017/04/45-pbe-update.html