Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zmiany w Twitchu, Skarnerze, Sonie, Sionie i Fiorze

Riot zdecydował się podać nam większa ilość szczegółów dotyczących zbliżających się aktualizacji przeróżnych postaci.

>Witajcie,

Nazywam się RiotSeb i jestem członkiem ekipy zajmującej się aktualizacją postaci, a dzisiaj dostarczę wam kilku informacji na temat projektów, nad którymi pracujemy w ostatnim czasie.

Twitch/Skarner

skarner_skaner_desu__by_temarei-d5kymvfPraca naszego teamu nie kończy się w momencie wprowadzenia aktualizacji na serwery live – cały czas wprowadzamy poprawiamy zaktualizowane postacie do momentu, w którym nie stwierdzimy, że ich siła jest zbalansowana. Dla przykładu nadal pracujemy nad kilkoma osobliwościami Twitcha takimi jak fakt, że jego ultimate uniemożliwia mu wyprowadzanie ataków w struktury.

Nowy Skarner posiada obecnie kilka problemów, które nadal wymagają poprawienia. I to właśnie uporanie się z nimi jest obecnie naszym priorytetem. Obecny kit tej postaci nie pokrywa się z tym czego oczekiwali gracze i z tego powodu szukamy najlepszego rozwiązania by przywrócić mu dawny blask. Jak już nie tak dawno wspominaliśmy w tym momencie testujemy zmiany w pasywie i Q, które w założeniu mają umożliwić mu lepsze “przyklejenie” się do przeciwnika. Zdajemy sobie sprawę, że to była jedna z największych wad tej postaci po reworku . Już wkrótce wszyscy miłośnicy skorpiona będą mogli przetestować te zmiany na PBE (mamy nadzieję, że uda się je wprowadzić w ciągu następnych dwóch patchy).

Nidalee

rengar_and_nidalee_by_chrbr-d6lnvfuPostać ta trafiła z powodu kilku problemów  (o których pisaliśmy już wcześniej)  i mamy nadzieję, że nasze zmiany załagodzą najbardziej problematyczne elementy w jej zestawie umiejętności, a przy okazji otworzą furtkę na kompletnie nowe zagrania.

Obecnie Nidalee może zadać ogromne obrażenia bez podejmowania praktycznie żadnego ryzyka i to jest coś co na pewno chcemy zmienić. W ramach rekompensaty wzmocnimy w jakiś sposób inne jej umiejętności w szczególności skupiając się na obrażeniach zadawanych zranionym celom, zwłaszcza przez spelle z formy pumy. Celujemy w to by właśnie forma pumy była tą ciekawszą, a przy okazji była równie mocna co w ludzkiej postaci.

Co dalej?



W przeszłości nie rozmawialiśmy raczej o naszym terminarzu głównie po to by w przypadku jakiś zmian nie dostarczać wam nieprawdziwej informacji na temat daty premiery, któregoś z uptade’u. Zazwyczaj dowiadujecie się o przyszłych zmian z rozmów z designerami czy naszych oficjalnych ogłoszeń. Mimo tego iż lubimy was zaskakiwać to chcemy dostarczyć wam też kilka informacji wyjaśniających jakich zmian można się spodziewać.

Pamiętajcie przy tym, że nie przedstawiam wam kompletnej listy wszystkich rzeczy, nad którymi obecnie pracujemy. Aktualizacje postaci są bardzo ważną częścią rozwoju League of Legends i chcielibyśmy  by każda potrzebująca tego postać się takowej doczekała.

Ostatnie aktualizacje – Heimerdingera, Twitcha i Karthusa zamykają na razie temat zmian graficznych postaci. Oznacza to, że teraz zamierzamy się bardziej skupić na modyfikacjach gameplayu. Nie oznacza to, że nie będziemy już w ogóle pracować nad grafiką – nadal zamierzamy dokonywać modernizacji w tym zakresie u tych postaci, które naprawdę tego potrzebują.

Wspomnę jeszcze, że nic z tego co tu napiszę nie jest potwierdzone w 100% co oznacza,  że wszystko może ulec zmianie lub nawet zostać anulowane.

Sona

sona_leblancTemat zmian Sony jest bardzo delikatny biorąc pod uwagę to, że ta postać już teraz posiada wiele mocnych stron, które są bardzo cenione wśród graczy. Chcemy by jej umiejętności były bardziej satysfakcjonujące i ekscytujące. Ogólnie chcemy by gracze, którzy decydują się grać Soną mieli więcej możliwości na wykazanie się swoim skillem. Chcemy by gracze nadal wiedzieli, że to nadal jest Sona, a przy okazji żeby więcej oni dostawali za dobre zagrania.

Fiora

fiora_cosplay3Chcemy tak zmodyfikować Fiorę by zarówno mechanicznie (działanie umiejętności) jak i tematycznie (wygląd, dźwięk tychże umiejętności) bardziej wpasowywała się w swoją tożsamość szermierki. Obecnie postać ta bardziej przypomina raczej asasyna, naskakującego na squishy cel za pomocą swoich umiejętności i modlącego się o szybkie go zabicie. Mimo iż lubimy niektóre  elementy jej playstyle’u to nadal chcemy przemienić ją w postać, która będzie opierała się na DPSie, będzie dłużej pozostawać w walkach i dodatkowo będzie czerpać korzyści z szybkiej zmiany celu.  Chcemy to osiągnąć przez zwiększenie jej mobilności i zastąpienie jej bursta obrażeniami zadawanymi w dłuższym okresie czasu. Dodatkowo według naszego planu Fiora po zmianach będzie w stanie częściej używać swoich umiejętności, które będą bardziej wynagradzały dobre ich użycie.

Sion

Sion-League-of-Legends-Wallpaper-WarmongerTen nieumarły juggernaut jest chyba największym projektem nad jakim pracowaliśmy. Sion jest bardzo przestarzałym bohaterem, na praktycznie każdej płaszczyźnie. Przy tym stał się on swoistą ikoną League of Legends przez co czujemy się zobligowani do wykonania jak najlepszej roboty. Zbliżamy się powoli do jego wyjścia i osobiście już nie mogę się doczekać aż Sion znowu zacznie siać terror na Summoner’s Rift.
 

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.