Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zmiany w TFT z patcha 9.16

Wielkimi krokami zbliża się premiera patcha 9.16, który ma między innymi przynieść ze sobą sporą liczbę zmian w TFT, a mimo to dotąd nie znana była pełna lista zmian w tym trybie gry.

Sytuacja uległa jednak zmianie dzięki jednemu z graczy, który zdecydował się na zebranie wszystkich modyfikacji wprowadzonych na serwer testowe PBE. Lista ta prezentuje się następująco:

  • Bonusy za pochodzenia
    • Hextech (nowe pochodzenie) – Na początku każdej rundy losowo wybierana jest jednostka wroga z przynajmniej jednym założonym przedmiotem, a następnie przedmioty znajdujące się na tej postaci, a także na postaciach znajdujących się w odległości 1/2 hexów od niego (przy zebraniu 2/4 postaci z tego pochodzenia) są wyłączane na czas 8 sekund
    • Demon (bonus został zreworkowany) – Demony mają 40% szansę on-hit na zabranie 20 many wrogiej jednostce i przywróceni3 sobie 15/30/45 many
    • Noble – Wartość bonusu do Armora/Magic Resist została zwiększona z 60 do 75
    • Wild – Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego za stack została zwiększona z 10% do 12%
    • Ninja – Ilość przyznawanego AD/AP została zwiększona z 40/60% do 50/70%
  • Bonusy za klasy
    • Brawler – Ilość przyznawanego HP została zmniejszona z 300/700/1200 do 300/600/1000
    • Sorcerer – Ilość przyznawanego AP została zmniejszona z 45/100% do 40/100%
  • Postacie
    • Cho’Gath – Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 200/400/600 do 175/350/525
    • Kha’Zix – Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 150/300/450 do 150/250/350
    • Karthus – Ilość początkowej many została zwiększona z 0 do 40, Ilość maksymalnej many została zwiększona z 85 do 125
    • Braum – Ilość posiadanej many została zwiększona z 25 do 50
    • Zed – Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 200/300/400 do 200/350/500
    • Rengar – Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 210/320/430% do 200/300/400% AD
    • Akali – Ilość AD posiadanego na 1 poziomie została zwiększona z 70 do 80 – zmiana ta skaluje się później na dalsze poziomy
    • Miss Fortune – Maksymalna ilość many została zmniejszona z 100 do 75
    • Katarina – Ilość AD posiadanego na 1 poziomie została zwiększona z 50 do 65
  • Przedmioty
    • Hush (Przedmiot został zreworkowany) – Mechanika uciszenia od teraz nie pozwala postaci jedynie zbierać manę zamiast nie pozwalać jej na użycie umiejętności
    • Ionic Spark – Ilość zadawanych nieuchronnych obrażeń została zmniejszona z 150 do 125
    • Stattik Shiv – Ilość zadawanych obrażeń została zwiększona z 90 do 100, Maksymalna ilość celów została zmniejszona z 4 do 3
    • Guardian Angel – Ilość HP przyznawanego po wskrzeszeniu została zmniejszona z 800 do 500
    • Infinity Edge – Ilość obrażeń zadawanych przez uderzenia krytyczne została zwiększona z 150% do 200%

źródło: =https://reddit.com/r/TeamfightTactics/comments/cppo9i/current_pbe_tft_changes_as_of_81219_in_case_you/

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.