Serwer testowy PBE został zaktualizowany po raz kolejny, jednak tym razem nowy patch nie przyniósł ze sobą zbyt wielkiej ilości zmian. Zanim jendak przejdziemy do zmian z najnowszej aktualizacji warto wspomnieć jeszcze o kilku nowościach, które pojawiły się w poprzednim patchu, a o których nie mieliśmy jeszcze okazji wspomnieć.
Po raz kolejny zmienione zostało działanie buffa przyznawanego za zabicie smoka odpowiednią ilość razy; poniżej znaleźć możecie porównanie starszej wersji tego buffa z najnowszą (najpierw przedstawiona jest starsza wersja, a potem nowsza).
W poprzednim patchu zaktualizowano także wygląd kilku nowości związanych z presezonem, a chodzi mianowicie o poprawiony wygląd kraba, którego możemy spotkać w rzece i efektu przyspieszenia, który on nam zapewnia, dodatkowe vfx przedstawiające bonus zdobywany poprzez użycie Smite’a na Krugach (malutkie kamienie osadzają się na rękach naszego championa), a także o wygląd jednego z ulepszeń Smite’a pozwalającego nam przywołać widmowego wilka, który będzie patrolował dany obszar (od teraz jest to widmowa kula, która zamienia się w wilka dopiero kiedy wrogi bohater znajdzie się w zasięgu wzroku).
Heimerdinger
- Bazowa regeneracja HP zostało znacząco zwiększona.

- Umiejętność ta od teraz nie oddziałuje już na samego Heimerdingera
Nocturne
Unspeakable Horror (E)
- Usunięto zmiany wprowadzone kilka patchy temu na PBE
Teraz przejdźmy więc do nowości wprowadzonych w najnowszym patchu na serwer testowy. Zacznijmy od bardzo kontrowersyjnej zmiany, która wywołała nie małe poruszenie w społeczności League of Legends, jaką jest usunięcie cygara ze splash arta Gravesa.
Żebyście mogli lepiej zrozumieć dlaczego właściwie Riot zdecydował się na ten dość zaskakujący ruch przytoczę teraz wypowiedź RiotSilver, w której wszystko jest wyjaśnione:
Witajcie,
Myślę, że mogę w pewnym stopniu wyjaśnić wam sprawę usunięcia cygara Gravesa. Wszystko przez to, że istniało realne ryzyko wystąpienia problemów z cenzurą lub systemem klasyfikacji wiekowe, w niektórych regionach z powodu tego iż w naszej grze przedstawione jest użycie tytoniu. W niektórych częściach świata te sprawy są dość surowo oceniane i dlatego zdecydowaliśmy się na usunięcie cygara z tego splash arta. Pewne prawa działają różnie w zależności od rodzaju kontentu, dlatego rzeczy które są dozwolone przykładowo w cinematicach nie muszą być dozwolone w takich rzeczach jak splash arty, które są znacznie ściślej powiązane z samą grą.
Mogę także rzucić trochę światła dlaczego nie tworzymy kilku splash artów dla danej postaci na wypadek wystąpienia tego typu problemów. Jednym z naszych głównych celów jeśli chodzi o splash arty jest obecnie zapewnienie, że w przeciwieństwie do tego co było w przeszłości tego typu grafiki będą jednolite dla wszystkich regionów. W przeszłości modyfikowaliśmy, a czasem nawet tworzyliśmy kompletnie inne splash arty dla danych regionów w zależności od tego jakie wymagania musiały one spełniać, jednak obecnie uważamy że musimy zmienić ten stan rzeczy. Tam gdzie to będzie możliwe chcemy uniknąć tworzenia niepotrzebnych różnic w grze pomiędzy regionami. To może wydawać wam się błahe ale wierzymy, że pozwoli to na lepszą wymianę doświadczeń pomiędzy graczami z różnych regionów.
-Silver
W plikach serwera testowego po najnowszej aktualizacji pojawiły się nowe ikony umiejętności Maokaia, które będą powiązane z zapowiedzianą aktualizacją graficzną tego championa (objęte nią zostaną także wszystkie skórki za wyjątkiem “Haunted Maokaia” i “Goalkeeper Maokaia”), która była zaplanowana już na ten patch na PBE jednak z powodu bugów pojawi się ona najprawdopodobniej dopiero w poniedziałek.
Inna nowa skórka “Safecracker Evelynn“, która przebywała w plikach PBE od jakiegoś czasu została w końcu udostępniona do testowania.
Nowy patch przyniósł także kilka zmian jeśli chodzi o nowości przygotowywane na presezon, a więc:
- Ilośc złota zdobywana za zabicie Murkwolfów i Razorbeaków została odrobinę zwiększona.
- Bazowa ilość regenerowanej many u kilku postaci została w większym stopniu dostosowana do reszty presezonowych zmian.
- Usunięto buff zwany “Homefield Advantage”, który zwiększał prędkość poruszania się i defensywne statystyki w czasie pobytu we własnej bazie.