Na serwery testowe wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą kolejną porcję różnorakich zmian w balansie. Przegląd zmian z najnowszego patcha zacznijmy jednak od poprawek w nowych skinach, a dokładniej rzecz ujmując od unikalnego modela Valora jaki otrzymała Corsair Quinn (model ten nie został jeszcze w pełni zaimplementowany do gry):
Pozostając w temacie poprawek w najnowszych skinach warto wspomnieć, że w najnowszym patchu ponownie zmieniona została kolorystyka Sea Hunter Aatroxa w taki sposób aby model bardziej przypominał postać przedstawioną na splashu.
Wraz z nowym patchem do plików serwera testowego dodane zostały tekstury dwóch nowych bannerów, które prezentują się w następujący sposób:
“Gangsters Against Nice Kids” (GANK) & “International Krack Society” (I KS)
Do omówienia pozostały jeszcze wspomniane na samym początku zmiany w balansie do których teraz od razu przejdziemy:
Azir
Conquering Sands (Q)- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 65/85/105/125/145 do 55/75/95/115/135
Elise
Cocoon (E)- Czas trwania stuna został zwiększony z 1.5 do 1.6/1.7/1.8/1.9/2 sekund – obecnie na serwerach live ten czas trwania wynosi 1/1.25/1.5/1.75/2 sekund
- Czas odnowienia został przywrócony do 14/13/12/11/10 sekund
- Spiderlingi od teraz zadają magiczne obrażenia zamiast fizycznych
- Wartość przelicznika AP na obrażenia zadawanych przez Spiderlingi została zwiększona z 0.1 do 0.15
Evelynn
Hate Spike (Q)- Bazowa ilość obrażeń została zmniejszona z 40/55/70/85/100 do 40/50/60/70/80
- Wartość spowolnienia została zwiększona z 30/50/70% do 50/65/80%
Ezreal
Mystic Shot (Q)- Wartość przelicznika z AP została zwiększona z 0.4 do 0.5
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.9 do 0.6
Frostfang, Frost Queen's Claim, Spellthief's Edge
- Zgodnie z zapowiedziami zmiany w ilości generowanego złota zostały wycofane
Enchantment: Runeglaive
- Obrażenia AoE od teraz zadawane są tylko potworom
- Obrażenia zadawane przez auto-atak wzmocniony przez pasywa przedmiotu nie są już konwertowane na magiczne obrażenia
Enchantment: Warrior
- Ilość obrażeń zadawanych z pasywa została zmniejszona z 10% do 6% fizycznych obrażeń
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/07/79-pbe-update.html