Pracownicy z Riotu w ostatnim czasie dość często wypowiadali się na oficjalnym forum League of Legends na temat tego jakich zmian możemy spodziewać się w patchu 8.6.Jakie jednak dokładnie poprawki zostały ujawnione?
Pierwsza ujawniona lista prezentuje się w następujący sposób:
Przedmioty:
- Przedmioty na junglę – w tej kwestii widzimy dwie możliwe zmiany. Pierwsza zmiana sprawiałaby, że efekty regeneracji będą bardziej zależne od brakującej ilości HP i many, dzięki czemu wczesne ganki podobnie jak kilka sezonów temu ponownie stałyby się bardziej ryzykownym rozwiązaniem (istnieje więcej scenariuszy na odwrócenie się ganku jeśli jungler nie ma praktycznie całego swojego HP). Zmiana ta może też pomóc junglerom, którzy mają problem z clearem, jako że ich ilość many ich ogranicza. Druga zmiana miałaby wpłynąć na szybkość clearu jungli dzięki czemu nawet najwcześniejsze ganki pojawiałyby się w odrobinę późniejszej fazie gry.
- Abyssal Mask – najpewniej będziemy chcieli sprawić, że przedmiot ten będzie bardziej atrakcyjnym wyborem na bardziej wytrzymałych postaciach. Fakt, że postacie zadające magiczne obrażenia są w stanie znacząco ograniczyć obrażenia zadawane przez przeciwnika, jednocześnie nadal będąc w stanie zadać wystarczającą ilość obrażeń nie jest najzdrowszy dla rozgrywki.
- Duskblade – zamierzamy osłabić ten przedmiot.
- Locket of the Iron Solari – szukamy sposobu by sprawić, że przedmiot ten będzie bardziej sytuacyjny, dzięki czemu przestanie on być tak bardzo uniwersalnym zakupem. Póki co nadal szukamy dobrego rozwiązania więc istnieje szansa, że w patchu 8.6 nie zostaną jeszcze wprowadzone żadne zmiany w tym przedmiocie.
- Guinsoo Rageblade – chcemy by ten przedmiot był bardziej dostępny dla postaci walczących wręcz i niewykluczone, że przy tym możemy sprawić, że będzie on oferować odrobinę mniej mocy w sytuacji, w których będzie on pierwszym zakupionym przedmiotem, a zamiast tego w jakiś sposób połączymy moc tego przedmiotu z innymi itemami.
Postacie:
- Rakan – niewykluczone, że go wzmocnimy. Chcemy również zaradzić sytuacji, w której w duo z Xayah radzi sobie on znacznie lepiej niż w połączeniu z jakimkolwiek innym championem. Po tej poprawce będzie on słabiej działał z Xayah więc istnieje mała szansa, że jego buff zadziała inaczej niż byśmy chcieli.
- Rumble – chcemy go jakoś wzmocnić, ale póki co nieznane są żadne dodatkowe szczegóły
- Lee Sin – usunięcie Tracker Knife’a go zabolała, a on już był stosunkowo słaby jeszcze przed tą zmianą. Wzmocnimy go w jakiś sposób jednak znowu nieznane są póki co żadne szczegóły na ten temat.
- LeBlanc – mimo iż już od pierwszego dnia przygotowań do wydania patcha 8.6 będziecie mogli zobaczyć zmiany w tej postaci na PBE to niewykluczone, że ich premiera zostanie opóźniona na następne aktualizacje. Większość zmian w tej postaci z poprzedniego reworku zostanie wycofana.
- Ahri – może otrzymać jakieś zmiany w patchu 8.6 (będą one testowane, jednak to czy zdecydujemy się je wydać nie jest jeszcze potwierdzone). Chcemy by postać ta lepiej działała w momencie gdy ma już przewagę i była mniej skuteczna w momencie gdy jest ona behind.
- Niektórzy użytkownicy Duskblade’a – wzmocnimy niektórych championów, którzy obecnie mocno zależą od Dusbklade’a i w których przypadku wierzymy, że byliby oni za słabi po wspomnianych już nerfach tego przedmiotu.
Runy:
- Manaflow Band – osłabimy tą runę, wszelkie szczegóły nie są jeszcze znane
- Presence of Mind – szukamy sposobu by sprawić, że runa ta będzie bardziej sensownym wyborem dla większej ilości postaci. Po tym możemy zdecydować się na osłabienie jej na jej obecnych użytkownikach, jako że już teraz jest ona na nich bardzo mocna.
Dodatkowo jeden z pracowników Riotu zapowiedział, że będą szukać pod kątem patcha 8.6 potencjalnych zmian związanych z bardzo dużą obecnie ilością efektów leczących/nakładających tarczę w grze.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/gameplay-balance/nB59IM80-i-feel-like-the-jungler-makes-top-and-mid-to-irrelevant-now-a-days https://boards.euw.leagueoflegends.com/es/c/campeones-y-jugabilidad-es/ujqwrHqR-hablemos-de-jugabilidad-3-de-marzo https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/gameplay-balance/EE87bgi9-oh-look-janna-is-at-54-winrate-again?comment=0003