Ostatnie dni na PBE nie obfitowały w dużą ilość zmian jeśli chodzi o tradycyjne tryby gry, jednak nie oznacza to że tak samo sytuacja ma się w przypadku Teamfight Tactics.
W tym trybie gry wprowadzono już na serwer testowy sporą liczbę zmian, które zostały zebrane poniżej:
- Bonus za zebranie championów z klasy Assasin:
- Ilość przyznawanych bonusowych obrażeń z uderzeń krytycznych została zmieniona z 150/300% na 125/400%
- Bonus za zebranie championów z klasy Blademaster:
- Dodany został dodatkowy próg – po zebraniu 9 championów z tej klasy Blademasterzy przy każdym auto-ataku mają 45% szansy na wyprowadzenie 4 dodatkowych ataków – jest to jeden z kilku przykładów dodania progów, które w obecnej puli postaci są nie do zrealizowania i najpewniej te zmiany są przygotowaniem pod nadchodzące nowe postacie
- Bonus za zebranie championów z klasy Brawler:
- Dodany został nowy próg – po zebraniu 6 championów z tej kasy Brawlerzy otrzymują 1200 bonusowego maksymalnego HP
- Bonus za zebranie championów z pochodzenia Dragon:
- Wartość efektu redukcji otrzymywanych magicznych obrażeń została zmniejszona z 100% do 83%
- Bonus za zebranie championów z klasy Gunslinger:
- Dodany został nowy próg – po zebraniu 6 championów z tej klasy, Gunslingerzy mają 50% szansy przy wyprowadzeniu auto-ataku na zaatakowanie 3 dodatkowych celów
- Bonus za zebranie championów z klasy Knight:
- Wartość efektu redukcji otrzymywanych obrażeń została zwiększona z 20/40/80 do 20/60/90
- Bonus za zebranie championów z pochodzenia Ninja:
- Wartość przyznawanego bonusu do AD została zmieniona z 40/80% do 70/70%
- Bonus za zebranie championów z pochodzenia Noble:
- Rodzaj bonusu przyznawanego jednemu lub wszystkim postaciom został zmieniony z “Postać otrzymuje dodatkowe 100 Armora, a jej auto-ataki przywracają jej 35 HP” na “Postać otrzymuje dodatkowe 80 Armora, 80 Magic Resist, a jej auto-ataki przywracają jej 35 HP”
- Bonus za zebranie championów z klasy Shapeshifter:
- Dodany został nowy próg – po zebraniu 6 postaci tej klasy, wszystkie Shapeshiftery po przemianie zyskują 120% maksymalnego HP
- Bonus za zebranie championów z klasy Sorcerer:
- Wartość przyznawanego bonusu do AP została zwiększona z 35/100% do 45/100%
- Bonus za zebranie championów z pochodzenia Wild:
- Wartość bonusu do Attack Speedu przyznawanego za każdy stack została zwiększona z 8% do 10%
- Bonus za zebranie championów z pochodzenia Void:
- Rodzaj przyznawanego bonusu został zmieniony z “Postać ignoruje 50% Armora celu” na “Postać zadaje nieuchronne obrażenia”
- Bonus za zebranie championów z pochodzenia Yordle :
- Wartość przyznawanej szansy na uniknięcie wrogiego auto-ataku została zwiększona z 25/60% na 30/60%
- Ahri
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zwiększona z 100/175/250 do 100/200/300
- Mordekaiser
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zwiększona z 150/250/350 do 200/325/450
- Poppy
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych z umiejętności została zwiększona z 300/400/500 do 300/500/700
- Tristana
- Bazowa ilość Attack Speedu została zmniejszona z 0.7 do 0.65
- Volibear
- Maksymalna ilość odbić błyskawicy została zmniejszona z 3/4/5 do 2/3/4
- Infinity Edge
- Wartość bonusu do obrażeń z uderzeń krytycznych została zwiększona z 100% do 150%
- Morellonomicom
- Ilość obrażeń zadawanych przez efekt podpalenia została zwiększona z 15% do 25% maksymalnego HP celu
- Inne Zmiany
- Od teraz informacje o zwiększeniu poziomu championów wyświetlają się obok ikon małych legend zamiast na chacie
- Od teraz w tym samym miejscu zobaczyć można również informację o zwiększeniu się poziomów Małych Legend

źródło: =https://reddit.com/r/TeamfightTactics/comments/cgqbrx/current_pbe_changes_723/ https://reddit.com/r/CompetitiveTFT/comments/cfvodn/list_of_pbe_changes_so_far/ https://imgur.com/a/Lsb7Jc9#7QA1Jd0