Na oficjalnym forum League of Legends jeden z pracowników Riotu przedstawił listę zmian, które mają szansę znaleźć się w nadchodzącym patchu 8.7.
Zgodnie z tym czego można było się spodziewać aktualizacja ta będzie raczej mniejszych rozmiarów co po części związane jest z obowiązującym w 2018 roku cyklem wydawania patchy, a po części związane jest z nadchodzącym mid-sezonem, który pochłania obecnie sporą część uwagi Rioterów. Jeśli chodzi o dokładniejszą listę zmian to prezentuje się ona w następujący sposób:
Postacie:
- Nerfy Swaina. Najpoważniejszymi kandydatami wydają się obecnie być czas odnowienia na Q (być może za bardzo go zmniejszyliśmy) i ilość obrażeń zadawanych z tejże umiejętności. Nadal jednak dyskutujemy na ten temat więc nic nie zostało jeszcze postanowione.
- Buffy Rumble’a. Zwykłe zwiększenie obrażeń na Q i R, które testowaliśmy pod kątem patcha 8.6 były ok, ale według nas zmiany te nie skupiały się dość mocno na problemach Rumble’a. W związku z tym chcemy zrobić trochę więcej.
- Zmiany Ahri (nadal pracujemy nad tym by lepiej sobie ona radziła w momencie gdy ma ona przewagę i była mniej użyteczna w momencie posiadania straty do przeciwników, do tego chcemy ogólnie popracować nad jej mocnymi i słabymi stronami).
- Zmiany LeBlanc. Obecnie wydaje się, że najbardziej prawdopodobna jest ich premiera w patchu 8.8, jako że obecnie zmiany te wymagają pewnych efektów wizualnych, których produkcja nie jest obecnie planowana na patch 8.7. Nadal istnieje jednak szansa, że zmieszczą się one w patchu 8.7.
- Zmiany Kayna, które powinny usprawnić sposób zdobywania przez niego punktów transformacji wraz z czasem. Istnieje spora szansa, że ostatecznie będzie to buff, który pomoże bardziej Kaynowi na linii niż Kaynowi w jungli
Runy:
- Nerfy/zmiany Manaflow Banda (chcemy uniknąć sytuacji, w której niektóre postacie zbyt mocno są ograniczane przez braki many)
- Zmiany Presence of Mind (runa ta jest zbyt mocna na swoich najlepszych użytkownikach i zbyt słaba na wszystkich pozostałych postaciach).
- Zmiany w liczbach na innych runach, które po prostu nie są obecnie zbalansowane (np. Approach Velocity jest słabe, a Celerity jest mocne).
Przedmioty:
- Nadal pracujemy nad tym by Locket stał się bardziej sytuacyjnym przedmiotem (dobrym w niektórych grach i słabym w innych) i najpewniej by stał się on mniej użyteczny przeciwko pojedynczym postaciom dysponującym burstem.
- Przyglądamy się Ninja Tabi, jako że są one dość dominującym wyborem wśród butów i potrafią mieć naprawdę duży wpływ na niektóre linie. Musimy tutaj odpowiedzieć sobie na kilka kwestii: jak bardzo ich popularność pochodzi z faktu, że są one zbyt uniwersalne, jak bardzo są one po prostu zbyt mocne, jak istotne są one jako zawór bezpieczeństwa powstrzymujący postacie często auto-atakujące, jak bardzo są one zaworem bezpieczeństwa (lub nadzwyczajną kontrą?) przeciwko Lethality, jakie są właściwe proporcje pomiędzy przyznawanym armorem, a pozostałymi defensywnymi efektami itp. Chcemy uniknąć sytuacji, w której rozwiązujemy kilka problemów tylko po to by zastąpić je innymi, tak samymi dużymi problemami.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/YJ096TqY-quick-gameplay-thoughts-march-16