logo

Zmiany w Banner of Command i Shurelii, czyli co nas czeka w patchu 8.11

Jeden z pracowników Riotu zdradził w ostatnim czasie kilka nowych potencjalnych zmian, których spodziewać możemy się w powoli zbliżającej się aktualizacji oznaczonej numerem 8.11.

Po pierwsze w aktualizacji tej mamy zobaczyć kolejne zmiany mające na celu ułatwić solo carrowanie gier, które mają polegać na zmienieniu sposobu dystrybucji złota za zniszczenie zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych wież z rozdzielania bonusu na wszystkich członków drużyny, na przyznawanie go jednemu graczowi, którzy zniszczył ową strukturę.

Dodatkowo pracownik Riotu zdradził również listę pozostałych zmian, które mogą się pojawić w tym patchu:

Banner of Command:

  • Szukamy sposobu aby przedmiot ten nie był tak łatwy do szybkiego złożenia. Uważamy, że Banner umożliwia ciekawe strategiczne zagrania po fazie lane’owania, ale podczas niej znacznie zmniejsza  interakcje pomiędzy postaciami zwłaszcza gdy mamy do czynienia z championami, którzy dość dobrze wykorzystują wszystkie swoje statystyki (jak np. Sion). Możemy w związku z tym sprawić na przykład, że bonusy, które przedmiot ten przyznaje minionom będą skalować się z poziomem postaci.

Celerity:

  • Celerity jest obecnie zbyt mocną runą sprawdzającą się w praktycznie każdej sytuacji, przez co zbyt mocno przytłacza ona inne opcje. Jak zawsze w przypadku efektów związanych z prędkością poruszania się runa ta dodatkowo przyczynia się do powolnego wzrostu średnich prędkości poruszania się. Planowaliśmy zrobić coś z tą runą już w patchu 8.10, w którym znajdą się pomniejsze zmiany w balansie run, jednak ostatecznie zdecydowaliśmy, że w tej kwestii potrzebne są zmiany o większej skali od zmian tylko liczbowych.  Będziemy przyglądać się takim modyfikacjom jak sprawienie, że bonus do prędkości poruszania się będzie przyznawany tylko poza starciem, czy tylko po wycastowaniu umiejętności.

Shuerlia:

  • Obecnie sprawuje się za dobrze na postaciach, którzy składają ten przedmiot dla indywidualnych korzyści (Vlad, Singed itp.), a za słabo na championach decydujących się na niego chcąc pomóc swojej drużynie (np. supporty). Chcemy w związku z tym trochę wyrównać tą sytuację (sprawić, że przedmiot ten będzie mocniej wspomagał zespół, ale w przypadku championów chcących z niego korzystać dla bardziej indywidualnych korzyści będzie on słabszy, a przynajmniej nie stanie się mocniejszy).

Postacie:

  • Będziemy kontynuować prace nad Kha’Zixem i Taliyah, które zostały zaczęte w trakcie przygotowań do wydania patcha 8.10, a które ostatecznie nie znajdą się w tej aktualizacji.
  • Pojawią się również inne zmiany w balansie postaci, obecnie pracujemy nad zmianami w systemach (przedmioty, runy, jungle’a itp.), które zostaną ujawnione na początku przygotowań, aw późniejszej fazie odpowiedni zespół wprowadzi również zmiany w balansie. W związku z tym więcej szczegółów pojawi się w przyszłości.
  • Istnieje spora szansa, ze przygotujemy mniejsze zmiany przynajmniej dla Sejuani (została osłabiona zbyt mocno przed ostatnie modyfikacje) i Zyry (szukamy sposobu by sprawić, że roślinki będą odrobinę mocne bez sprawiania, że praca związana z ich zniszczeniem nie będzie warta nagrody

Dodatkowo Rioter zapowiedział również, że testowane w ostatnim czasie w Steraku zostały tymczasowo odłożone na czas kilku patchy do momentu, w którym gotowe będą inne zmiany w przedmiotach dla fighterów.

źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/B3kWBlWr-quick-gameplay-thoughts-may-11

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top