Na serwer testowy PBE wprowadzona została kolejna aktualizacja przynosząca ze sobą przede wszystkim bardzo dużą ilość zmian w balansie dotykających głównie bohaterów. Zanim jednak przejdziemy do tych zmian warto wspomnieć, że na serwer testowy dodane zostały banery podobne do tych, które kojarzone mogą być z URF 2015 Showmatch przedstawiające loga drużyn z NA LCS
Po wprowadzeniu nowej aktualizacji w momencie, w którym zginiemy po raz pierwszy na Summoner’s Rift usłyszeć możemy tajemniczy śmiech (śmiech ten jest słyszany tylko przez nas). Póki co niestety nie wiadomo z czym jest on właściwie związany.
Co ciekawe śmiech ten możemy usłyszeć również kiedy będąc na rzece na Summoner’s Rift użyjemy śmiechu naszego championa.
Warto wspomnieć również, że wraz z nowym patchem na Twisted Treeline dodany został timer pokazujący czas pozostały do odrodzenia się Vilemawa działający identycznie do timerów obecnych na Summoner’s Rift.
Teraz przejdźmy już do wspomnianych zmian w balansie
Caitlyn
Headshot (Pasyw)
- Od teraz umiejętność ta ignoruje 50% bonusowego armoru celu (tylko w przypadku użycia jej na wrogim championie)

- Od teraz umiejętność ta daje wizję na cel już w momencie rozpoczęcia castowania (w momencie gdy naciśniemy R) zamiast w momencie rozpoczęcia channelowania
Jayce
Transform: Mercury Cannon/Mercury Hammer (R)
- Umiejętność ta od teraz ma tylko jeden poziom (skill ten wzmacnia się pasywnie na 6/11/16 poziomie)
- Podstawowe umiejętności Jayce’a mają od teraz sześć poziomów. Poniżej znaleźć możecie listę, w której zobaczyć możecie jak zmieniło się levelowanie poszczególnych umiejętności:
To the Skies (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 20/65/110/155/200 do 20/60/100/140/180/220
- Czas odnowienia został zmieniony z 16/14/12/10/8 do 16/14/12/10/8/6 sekund
- Wartość spowolnienia została zmieniona z 30/40/45/50/55 do 30/35/40/45/50/55%
Shock Blast (Q):
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 60/115/170/225/280 do 60/100/160/210/260/310
Lighting Field (W):
- Bazowa ilość obrażeń została zmieniona z 100/170/240/310/380 do 100/160/220/280/340/400
Hyper Charge (W):
- Ilość obrażeń zadawanych przez jeden atak została zmieniona z 70/80/90/100/110 do 75/80/85/90/95/100% AD
- Czas odnowienia został zmieniony z 13/11/9/7/5 do 14/12/10/8/6/4 sekund
Thundering Blow (E):
- Ilość obrażeń została zmieniona z 8/11/14/17/20% do 8/10.4/12.8/15.2/17.6/20% maksymalnego HP celu
- Czas odnowienia został zmieniony z 14/3/12/11/10 do 14/13/12/11/10/9 sekund
Acceleration Gate (E):
- Wartość przyspieszenia została zmieniona z 30/35/40/45/50% do 30/35/40/45/50/55%
Katarina
Shunpo (E)
- Bazowa ilość zadawanych obrażeń została zmniejszona z 60/85/110/135/160 do 40/70/100/130/160
- Wartość przelicznika z AP została zmniejszona z 0.4 do 0.25
LeBlanc
Distortion (W)
- Szybkość dasha została zmniejszona z 1600 do 1300

- Szerokość hitboxu została zmniejszona z 70 do 55
Malphite
Brutal Strikes (W)
- Dotychczasowy pasyw został usunięty
- Dodany został nowy pasyw: Malphite otrzymuje 10/15/20/25/30% dodatkowego armoru
- Dotychczasowy aktyw został usunięty
- Dodany został nowy aktyw: Auto-ataki Malphite’a zadają dodatkowe 25/40/55/70/85 (+0.15 AP) fizycznych obrażeń celowi i pobliskim jednostkom
- Umiejętność ta otrzymała specjalny efekt wizualny, który zaznacza obszar na którym działa aktyw
- Podczas używania nowego aktywa tej umiejętności każdy auto-atak Malphite’a posiada animację uderzenia krytycznego
Shyvana
Burnout (W)
- Dodano nowy efekt: 25% obrażeń jest ponownie zadawanych w momencie, w którym Shyvana wyprowadza auto-atak w przeciwnika podczas gdy Burnout jest aktywny
źródło: http://www.surrenderat20.net/2015/06/61-pbe-update.html