Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zmiany balansujące TFT patcha 9.19

Na serwer testowy PBE wprowadzona została nowa aktualizacja skupiająca się przede wszystkim na rozmaitych zmianach w balansie. Przegląd nowości z tego patcha zaczniemy jednak od nowej zawartości warsztatu hextech

  • Championship Riven 2016 (Golden Chroma) + Icon
  • Championship Ryze (Golden Chroma) + Icon (zaktualizowana wersja z poprzednich patchy)
  • Championship Shyvana (Golden Chroma) + Icon
  • Championship Thresh (Golden Chroma) + Icon

Wraz z nowym patchem zaktualizowano wygląd wariantu chrome’a Championship Ryze

W nowej aktualizacji zmieniono wygląd wielu emotek by dodać poświatę, która dotychczas nie była w nich obecna:

Do omówienia pozostały już tylko zmiany w balansie, do których od razu teraz przejdziemy:

Annie

Molten Shield (E)
  • Czas odnowienia został zmniejszony z 15 do 14/13/12/11/10 sekund
  • Wartość bonusu do prędkości poruszania się została zmieniona z 20/30/40/50/60% na 30-60% w zależności od poziomu postaci

Pantheon

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Magic REsist została zmniejszona z 32.1 do 28
Shield Vault (W)
  • Ilość obrażeń zadawanych przez wzmocniony atak została zmieniona z 150% na 135-165% AD w zależności od poziomu postaci

Rek'Sai

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zwiększona z 33 do 36
Queen's Wrath (Q w niezakopanej formie )
  • Od teraz umiejętność ta może zostać użyta na wieżach

Sylas

Ogólne Zmiany
  • Bazowa ilość Armora została zwiększona z 25 do 28
Petricite Burst (Pasyw)
  • Zasięg został zmniejszony z 400 do 350
  • Ilość zadawanych obrażeń została zmieniona z “9-60 (+1.0 AD,+0.2 AP) wszystkim celom poza minionom i 50% tych obrażeń minionom” na “0 (+1.1 AD, +0.2 AP) wybranemu celowi i 0 (+0.4 AD,+0.2AP) wszystkim pozostałym wrogom”

Zac

Cell Division (Pasyw)
  • Od teraz ping może zostać użyty by zasygnalizować pozostały czas odnowienia
Let's Bounce (R)
  • Dodany został nowy efekt: “Wartość efektu leczącego z Pasywa jest zwiększana o 1/2/3% maksymalnego HP Zaca”

Teamfight Tactics

  • Wartości bonusu zostały zmienione na 30/60/90%

Bonus za zebranie postaci o klasie Ninja

  • Wartość bonusu do AD i AP przyznawanego za 4 Ninja została zwiększona z 70 do 80

Bonus za zebranie postaci o klasie Ranger

  • Szansa na aktywację bonusu do Attack Speedu w momencie posiadania 2 Rangerów została zmniejszona z 30% do 25%

Bonus za zebranie postaci o klasie Shapeshifter

  • Wartość bonusu do maksymalnego HP za zebranie 6 Shapeshifterów została zmniejszona z 120% do 100%

Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Noble

  • Wartość efektu przywracania HP została zwiększona z 25 do 30

Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Glacial

  • Czas trwania ogłuszenia został zmniejszony z 2 do 1.5 sekundy
  • Szansa na nałożenie ogłuszenie została zwiększona z 20/30/45% do 20/33/50%

Anivia

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 800/1100/1400 do 600/900/1200
  • Wartość nakładanego spowolnienia została zwiększona z 50/70/90% do 60/75/90%

Blitzcrank

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 100/450/800 do 250/550/850

Kassadin

  • Wartość efektu redukcji many z umiejętności została zwiększona z 20/40/60 do 25/50/75

Katarina

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 40/60/80 do 50/75/100

Kindred

  • Czas trwania umiejętności został zmniejszony z 4/5/6 do 3/4/5 sekund

Miss Fortune

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 900/1300/1700 do 1400/2100/2800

Mordekaiser

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 250/550/850 do 250/500/750 – na serwerach live wartość ta wynosi 200/325/450

Sejuani

  • Czas trwania ogłuszenia nakładanego przez umiejętność została zwiększona z 2.5/3.5/4.5 do 2/3.5/5 – na serwerach live wartość ta wynosi 2/4/6

Shyvana

  • Ilość obrażeń zadawanych przez efekt podpalenia z umiejętności została zmniejszona z 250/375/500 do 200/300/400

Tristana

  • Ilość obrażeń zadawanych przez efekt eksplozji z umiejętności została zwiększona z 60/90/120 do 70/110/150
  • Maksymalna możliwa ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 150/225/300 do 175/275/375

Veigar

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 300/550/800 do 350/650/950

Vi

  • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zwiększona z 250/450/650 do 300/500/700

źródło: =http://www.surrenderat20.net/2019/09/917-pbe-update-tentative-balance-changes.html

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.