Na oficjalnym forum League of Legends jeden z pracowników Riotu zaprezentował listę zmian, których możemy się spodziewać w nadchodzącym patchu 8.17.
Lista ta prezentuje się następująco:
- Buff Annie – Powracamy do tego projektu po tym jak zakończyliśmy inne prace, które go opóźniły. Pierwszym testowanym kierunkiem będzie zwiększenie jej zasięgu auto-ataków do wcześniejszych wartości.
- Nerf Garena – Garen jest obecnie zbyt silny. Szukamy sposobu by zabrać mu trochę mocy w taki sposób by te nerfy bardziej uderzyły w Garena na niskim MMR niż na wysokim (jako, że to głównie na niskim MMR jest on zbyt mocny).
- Nerf Yoricka – Podobnie jak w przypadku Garena, celujemy w niskie MMR
- Buff Rek’Sai – Nie jesteśmy jeszcze pewni jak będą wyglądać szczegóły, poza faktem że zmiany najpewniej będą celować w ogólny poziom mocy.
- Poprawki Lee Sina – Nasze zmiany w tej postaci z patcha 8.15 miały w założeniu być lekkim buffem, jednak potencjalnie wygląda na to, że wyszedł nam z tego raczej lekki nerf. W związku z tym rozważamy wprowadzenie kolejnych zmian, które będą miały na celu dodać do niego trochę mocy. W trakcie przygotowań do wydania patcha 8.16 przetestowaliśmy pewne rozwiązania, ale nie byliśmy zadowoleni z rezultatów, więz zdecydowaliśmy się opóźnić ich premierę do patcha 8.17.
- Poprawki Yasuo – Podobna sytuacja jak w przypadku Lee Sina. Zmiany z patcha 8.15 (w tym przypadku zmiany w przedmiotach związanych z uderzeniem krytycznym) zauważalnie osłabiły Yasuo. Rozważaliśmy buff już w patchu 8.16, ale nie byliśmy zadowoleni z rozwiązania, które było testowane. Tym rozwiązaniem było zwiększenie jego przelicznika z AD na ulcie. To rozwiązanie miało tą zaletę, że rozwiązywało problem, przez który nie opłacało się używać ulta bo auto-ataki Yasuo potrafiły w tym samym czasie zadać większe obrażenia (co wywoływało raczej negatywne odczucia), a przy tym pomogłoby to popchnąć go w stronę buildów bardziej opierających się na AD (obecnie pojawiająca się wersja, w której Yasuo bardziej idzie w wytrzymałość znacznie zmniejsza możliwość potencjalnego skontrowania). Przy tym rozwiązanie to jednak miało tą wadę, że jego obrażenia były dość nierówno rozłożone. W związku z tym opóźniliśmy premierę tych zmian i ponownie przyjrzymy się Yasuo w patchu 8.17.
Do tego wszystkiego ten sam pracownik Riotu zapowiedział, że być może jeszcze w patchu 8.17 (lub potencjalnie w późniejszych aktualizacjach) możemy spodziewać się pewnych zmian w Zoe. Modyfikacje te nie będą miały na celu w jakimś wielkim stopniu zmienić ilość mocy obecnej w tej postaci, a zamiast tego będą miały poprawić odczucia jakie płyną z gry przeciwko tej postaci.
W kontekście dalszej przyszłości zapowiedział on również zmianę, która spowoduje, że gracz na pozycji junglera wchodzący w Champion Select będzie automatycznie otrzymywał smite’a na jednym ze swoich Summoner’s Spellów. Oczywiście w związku z możliwością wymiany się pozycjami lub zastosowaniem alternatywnej taktyki będzie istniała możliwość ponownego zmieniania tego spella, jednak takie rozwiązanie ma sprawić że liczba przypadków, w którym ktoś zapomniał zabrać smite’a będzie znacząco mniejsza.
Do tego wszystkiego w najbliższej przyszłości (ale nie w nadchodzącym patchu) możemy spodziewać się również poprawek w pingu On My Way. Zmiany te mają polegać na dodaniu informacji jak daleko od zaznaczonej lokacji znajduje się obecnie gracz używający pinga (czy znajduje się blisko, daleko czy może jest on w średniej odległości), co objawiać ma się zarówno w odtwarzanym odgłosie jak i wiadomości obecnej na chacie.
źródło: =https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/upj64E0i-quick-gameplay-thoughts-august-10