Pod ostatnim wpisem dotyczącym potencjalnych zmian w gameplayu wywiązały się dyskusje, w których wziął udział również pracownik Riotu zdradzając przy tym kilka kolejnych interesujących informacji na rozmaite tematy.
Zapytany o obecną sytuację Caitlyn, która nie wydaje się być obecnie w dobrym miejscu przyznał on, iż jest to kolejna postać, której Riot zamierza się przyjrzeć podczas przygotowań do premiery aktualizacji 7.19, jednak póki co nie posiada on żadnych dodatkowych informacji na ten temat.
Jednym z poruszanych tematów był zapowiadany od dawna mini-rework Azira i tym razem pracownik Riotu skupił się na zmianach promujących ofensywne wykorzystanie E ujawniając poza znanymi już informacjami (że od teraz umiejętność ta będzie skalowała się z AP, a czas trwania tarczy będzie krótszy) także fakt, że obecnie testowana jest mechanika sprawiająca iż umiejętność ta generuje żołnierza przy trafieniu we wrogiego championa (nie jest to mechanika, która na pewno pojawi się w mini-aktualizacji tego bohatera, ale jej obecne testy wydają się być obiecujące).
Pracownik Riotu został zapytany również o obecną sytuację Karmy, której win ratio na środkowej alei jest obecnie niesamowicie małe (42.5%) na co odpowiedział on w następujący sposób:
Nadal planujemy popracować trochę nad Karmą, najprawdopodobniej we wczesnej fazie przyszłego roku. Już od dawna problemem z balansem tej postaci była różnica pomiędzy tym jak spisuje się ona w profesjonalnych rozgrywkach, a jej stanem w zwykłych grach, a dodatkowo Karmie brakuje zarówno wystarczająco unikalnej tożsamości w gameplayu, jak i pełnego wykorzystania jej tematyki. Obecnie najbardziej prawdopodobna wydaje się jakaś forma aktualizacji gameplayu, ale na pewno nie planujemy pełnego VGU, czy całkowitego przerabiania jej graficznych aspektów.
Kolejne z pytań dotyczyło potencjalnych zmian w Sterak’s Gage i z odpowiedzi dowiedzieliśmy się, że jeszcze przed nadchodzącym przed-sezonem możemy spodziewać się jakiś zmian w tym przedmiocie.
źródło: https://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/developer-corner/qqGAodeF-quick-gameplay-thoughts-september-6