Jako, że w przypadku patcha 9.13 pracownicy Riotu bardziej otwarcie prezentują proces powstawania zmian z aktualizacji, to jeden z pracowników Riotu zdecydował się na zaprezentowanie przygotowanych przez siebie zmian w Akali.
Zmiany te nie są jednak jeszcze wystarczająco zbalansowane, w związku z czym nie ma się co spodziewać, iż modyfikacje w tej postacie zawitają do wspomnianego patcha 9.13.
Zaprezentowana lista zmian prezentuje się następująco:
- Assasin’s Mark (Pasyw)
- Usunięty zostanie efekt przyznający bonus do prędkości poruszania się w momencie oddalania się od centrum okręgu i w stronę wrogiego championa
- Dodany zostanie efekt: “Aktywacja którejkolwiek części pasywa przyznaje Akali bonus do prędkości poruszania się w każdym kierunku na 3 sekundy”
- Czas przez jaki okrąg pozostaje aktywny zostanie zmniejszony z 4 do 3 sekund
- Czas przez jak wzmocnienie do auto-ataku pozostaje aktywne zostanie zmniejszony z 4 do 3 sekund
- Bazowa ilość obrażeń zostanie zmniejszona z 39-18 do 0
- Wartość bonusu do prędkości poruszania się zostanie zmniejszona z 40/50/60/70% do 40%
- Wartość efektu przywracającego energię zostanie zwiększona z 10/15/20 do 20
- Five Point Strike (Q)
- Czas odnowienia zostanie zwiększona z 1.5 do 4 sekund
- Twilight Shroud (W)
- Czas odnowienia zostanie zmieniony z 25/22/19/16/13 na 20 sekund
- Wartość efektu przywracającego energię zostanie zmieniona z 40/50/60/70/80 na 60
- Usunięty zostanie efekt zwiększający czas przez jaki Chmura pozostaje na polu bitwy
- Shuriken Flip (E)
- Ilość obrażeń zadawanych przez pocisk zostanie zmieniona z 70/105/140/175/210 (+0.7 bonusowego AD) na 50/75/100/125/150 (+0.7 całkowitego AD, + 0.4 AP)
- Ilość obrażeń zadawanych przez doskok zostanie zmieniona z 50/80/110/140/170 (+1.4 bonusowego AD) na 50/75/100/125/150 (+0.7 całkowitego AD, + 0.4 AP)
- Czas odnowienia zostanie zwiększony z 16/14.5/13/11.5/10 do 18/16/14/12/10 sekund
- Usunięty zostanie efekt pozwalający tej umiejętności na trafienie w Chmurę
- Perfect Execution (R)
- Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pierwszy doskok zostanie zmniejszona z 85/150/215 do 80/120/160
- Ilość obrażeń zadawanych przez drugi doskok zostanie zmieniona z 85/150/215 (+0.3 AP) na 80/120/160 (+0.5 AP)
- Po zmianach pierwszy doskok będzie trafiał tylko w jednego przeciwnika
- Czas przez jaki można użyć drugiego doskoku zostanie zmniejszony z 2.5 do 1 sekundy
źródło: =https://twitter.com/RiotRepertoir/status/1139654691166412800