Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zapowiedziano spore zmiany w Akali

Jako, że w przypadku patcha 9.13 pracownicy Riotu bardziej otwarcie prezentują proces powstawania zmian z aktualizacji, to jeden z pracowników Riotu zdecydował się na zaprezentowanie przygotowanych przez siebie zmian w Akali.

Zmiany te nie są jednak jeszcze wystarczająco zbalansowane, w związku z czym nie ma się co spodziewać, iż modyfikacje w tej postacie zawitają do wspomnianego patcha 9.13.

Zaprezentowana lista zmian prezentuje się następująco:

  • Assasin’s Mark (Pasyw)
    • Usunięty zostanie efekt przyznający bonus do prędkości poruszania się w momencie oddalania się od centrum okręgu i w stronę wrogiego championa
    • Dodany zostanie efekt: “Aktywacja którejkolwiek części pasywa przyznaje Akali bonus do prędkości poruszania się w każdym kierunku na 3 sekundy”
    • Czas przez jaki okrąg pozostaje aktywny zostanie zmniejszony z 4 do 3 sekund
    • Czas przez jak wzmocnienie do auto-ataku pozostaje aktywne zostanie zmniejszony z 4 do 3 sekund
    • Bazowa ilość obrażeń zostanie zmniejszona z 39-18 do 0
    • Wartość bonusu do prędkości poruszania się zostanie zmniejszona z 40/50/60/70% do 40%
    • Wartość efektu przywracającego energię zostanie zwiększona z 10/15/20 do 20
  • Five Point Strike (Q)
    • Czas odnowienia zostanie zwiększona z 1.5 do 4 sekund
  • Twilight Shroud (W)
    • Czas odnowienia zostanie zmieniony z 25/22/19/16/13 na 20 sekund
    • Wartość efektu przywracającego energię zostanie zmieniona z 40/50/60/70/80 na 60
    • Usunięty zostanie efekt zwiększający czas przez jaki Chmura pozostaje na polu bitwy
  • Shuriken Flip (E)
    • Ilość obrażeń zadawanych przez pocisk zostanie zmieniona z 70/105/140/175/210 (+0.7 bonusowego AD) na 50/75/100/125/150 (+0.7 całkowitego AD, + 0.4 AP)
    • Ilość obrażeń zadawanych przez doskok zostanie zmieniona z 50/80/110/140/170 (+1.4 bonusowego AD) na 50/75/100/125/150 (+0.7 całkowitego AD, + 0.4 AP)
    • Czas odnowienia zostanie zwiększony z 16/14.5/13/11.5/10 do 18/16/14/12/10 sekund
    • Usunięty zostanie efekt pozwalający tej umiejętności na trafienie w Chmurę
  • Perfect Execution (R)
    • Bazowa ilość obrażeń zadawanych przez pierwszy doskok zostanie zmniejszona z 85/150/215 do 80/120/160
    • Ilość obrażeń zadawanych przez drugi doskok zostanie zmieniona z 85/150/215 (+0.3 AP) na 80/120/160 (+0.5 AP)
    • Po zmianach pierwszy doskok będzie trafiał tylko w jednego przeciwnika
    • Czas przez jaki można użyć drugiego doskoku zostanie zmniejszony z 2.5 do 1 sekundy

źródło: =https://twitter.com/RiotRepertoir/status/1139654691166412800

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.