Meta na mobilność? Też bądź mobilny! Sprawdź mobilne How2Win

Zaktualizowana lista zmian TFT z patcha 9.15

Nie tak dawno Riot ogłosił listę kandydatów z TFT, którzy brani są pod uwagę pod kątem wprowadzenia w nich jakiś zmian w patchu 9.15

Od tego czasu zmiany odpowiadające podanemu wtedy opisowi zostały wprowadzone na serwer testowy PBE, dzięki czemu możemy zobaczyć jakie modyfikacje najpewniej zostaną wprowadzone na serwery live. Lista zmian prezentuje się następująco:

  • Buffy
    • Ashe
      • Bazowa ilość AD została zwiększona o 5
    • Kindred
      • Bazowa ilość AD została zwiększona o 10
    • Yasuo
      • Bazowa ilość AD została zwiększona o 10
    • Karthus
      • Liczba celów, które mogą zostać objęte działaniem umiejętności została zwiększona z 4/7/10 do 5/9/13
      • Liczba obrażeń zadawanych z umiejętności została zwiększona z 350/600/850 do 400/700/1000
    • System Streaków:
      • Wartość bonusów ze złotem za serie zwycięstw/porażek została zmieniona na:
        • 2-3 – + 1 sztuka złota
        • 4-6 – +2 sztuki złota
        • 7+ – +3 sztuki złota
    • Bonus za zebranie postaci z klasy Guardian
      • Ilość Armora przyznawanego pobliskim sojusznikom została zwiększona z 40 do 50
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Pirate
      • Opis bonusu zdaje się nie wskazywać na żadne znaczące zmiany – stąd też przypuszczenie, że zmiany mogą dotyczyć prawdopodobieństwa otrzymania konkretnych nagród ze skrzynii
  • Nerfy
    • Kennen
      • Ilość obrażeń zadawanych przez umiejętność została zmniejszona z 350/560/770 do 250/500/750
    • Ionic Strike
      • Ilość obrażeń zadawanych celom castującym umiejętność została zmniejszona z 200 do 150
    • Obrażenia otrzymywane przez graczy
      • Póki co nie udało się uzyskać dokładnych danych na temat tej zmiany
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Demon
      • Szansa na aktywację efektu Spalenia Many została zmniejszona z 20/50/85% do 20/40/80%
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Dragon
      • Wartość efektu redukcji obrażeń magicznych została zmniejszona z 100% do 83%
  • Reworki
    • Bonus za zebranie postaci z klasy Knight
      • Efekt został zmieniony z “Wszystkie Knighty ignorują 20/40/80 obrażeń pochodzących z auto-ataków” na “Wszyscy sojusznicy ignorują 15/30/55 obrażeń pochodzących z dowolnego źródła”
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Ninja
      • Efekt został zmieniony z “Ninja otrzymują 40/80% bonusowego AD” na “Ninja otrzymują 40/60% bonusowego AD i AP”
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Noble
      • Efekt został zmieniony z “Losowy sojusznik/wszyscy sojusznicy otrzymują +100 Armora i odnawiają 35 HP przy każdym auto-ataku” na ” Losowy sojusznik/wszyscy sojusznicy otrzymują +60 Armora, +60 Magic Resist i odnawiają 35 HP przy każdym auto-ataku “
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Void
      • Efekt został zmieniony z “Twój team zyskuje 50% penetracji Armoru” na “Postacie z Voidu zadają nieuchronne obrażenia”
  • Inne Zmiany
    • Bonus za zebranie postaci z klasy Assasin
      • Zmiany nie wydają się być obecnie zaimplementowane na PBE
    • Bonus za zebranie postaci o pochodzeniu Yordle
      • Szansa na uniknięcie auto-ataku została zmieniona z 25%/60% na 30%/55%

źródło: =https://reddit.com/r/CompetitiveTFT/comments/cjbfad/specific_numbers_of_pbe_changes_for_upcoming_915/

Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.