Aktualizacja rozwija obecny interfejs i ma na celu ulepszenie waszych wrażeń z grania w League, poprawiając przejrzystość rozgrywki poprzez lepszy układ, poprawioną czytelność i dodatkowe funkcje.
SKRÓCONA WERSJA:
Tworzymy bardziej zgrabny interfejs, który nie będzie przysłaniał wolnej przestrzeni i rozmieszczał informacje zależenie od tego, jak korzysta z nich gracz.
Zmiany te są wynikiem obserwacji oraz licznych testów, ale podobnie jak w przypadku innych rzeczy, liczymy na wasz odzew, aby ulepszyć je jeszcze bardziej.
Będzie taktycznie
- Wolne rogi powinny pozwolić na widzenie więcej obszaru gry.
- Dodano skrócenie czasu odnowienia do podstawowych statystyk.
- Wciśnijcie C, aby powyżej wyświetlić zaawansowane statystyki.
- Pasek PD przeniesiono na środek ekranu.
- Wszystkie efekty wracają na środek i dzielą się na wzmocnienia i osłabienia.
- Ikony umiejętności są większe i mają bardziej przejrzyste efekty zmiany stanu.
Przedmioty znajdują się na środku, aby móc łatwiej śledzić efekty użycia.
Gdy mówimy „taktycznie”, chodzi nam o informacje, które wspierają podejmowanie decyzji pod wpływem chwili – głównie w czasie walki – takich jak użycie superumiejętności czy wypicie mikstury. Zajmuje się także rzeczami, które dotyczą waszego bohatera, jak otrzymanie tarczy od sojuszniczej Janny, czy zostanie Podpalonym przez kogoś mniej sojuszniczego.
Pogrupowaliśmy te elementy i umieściliśmy je na środku, ponieważ tam głównie patrzy gracz. Poprawiliśmy także efekty graficzne zmian statusu, takie jak „koniec odnowienia” i „awans”, abyście mogli zobaczyć je, bez odrywania wzroku od akcji.
MYŚLENIE STRATEGICZNE
- Zabite stwory, zabicia/śmierci/asysty solowe i drużynowe są umieszczone tu, aby wszystkie informacje były w jednym miejscu.
- Przesunięto tu ramki drużyny, aby łatwiej było śledzić status sojuszników.
- Czasy odnowienia superumiejętności drużyny zostały dodane, aby było wiadomo, kiedy sojusznicy będą mogli z nich skorzystać.
- Liczniki do chwili odrodzenia przeciwników wyświetlają się tu dynamicznie, aby nie trzeba było wciskać TAB po każdej walce drużynowej.
Strategiczne informacje umożliwiają graczom spojrzenie na całość rozgrywki. Pomagają zrozumieć ogólny stan meczu i to, co dzieje się na mapie, aby podejmować lepsze decyzje.
Przykładowo, macie dość złota na K.W. Miecz przy pierwszym powrocie. Zanim zaczniecie wracać, musicie odpowiedzieć na kilka pytań: jak wygląda natarcie w alejach? Gdzie jest wrogi dżungler? Czy wasz wspierający właśnie zdobył 6. poziom? Jak wam idzie w porównaniu z przeciwnikiem z alei? Czy smok żyje? Czy sojusznicy za chwilę będą mogli użyć swoich superumiejętności? W późniejszym momencie meczu, może dojść do zakończenia walki drużynowej i pojawiają się kolejne pytania, które wymagają szybkiej odpowiedzi: kto z waszej drużyny żyje? Ilu przeciwników zabiliśmy? Ile czasu do odrodzenia przeciwników? Co możemy zrobić, zanim do tego dojdzie?
W aktualnym interfejsie niezbędne informacje rozrzucone są po całym ekranie, zaczynając od minimapy, przez prawy górny róg, lewą stronę ekranu, aż do menu po wciśnięciu TAB. Po aktualizacji interfejsu wszystkie odpowiedzi na te pytania znajdą się przy minimapie, ponieważ tam gracze zerkają najpierw. Uważamy, że ta zmiana stworzy strategiczne centrum dowodzenia i doprowadzi do lepszego rozeznania.
WIĘKSZA UŻYTECZNOŚĆ I PRZEJRZYSTOŚĆ
- Ramka celu pokazuje teraz zabite stwory i zabicia/śmierci/asysty.
- Drużyny umieszczono obok siebie, aby ułatwić porównywanie sytuacji w alejach.
- Wyświetlona liczba zniszczonych wież dla obu drużyn.
- Czasy odnowienia czarów przywoływacza sojuszników.
- Przeciąganie symboli graczy, aby zrównać aleje.
- Przedmioty sortują się automatycznie pod względem kosztu, do łatwiejszego porównywania.
- Większe i czytelniejsze liczby i ikony.
Na zakończenie, aktualizacja zajmuje się funkcjami dotyczącymi ogólnej przydatności. Zmieniliśmy trochę tablicę wyników, aby obie drużyny znajdowały się obok siebie i dodaliśmy możliwość przeciągania graczy, aby można było zrównać ze sobą środkowych lub przemieścić graczy w dowolny sposób. Nowa tablica wyników także przedstawia przedmioty graczy pod względem kosztu, co oznacza, że łatwiej można zorientować się, kto jest silniejszy lub który z obrońców może wytrzymać największy łomot, a także czasy odnowienia czarów przywoływacza sojuszników, abyście wiedzieli, kiedy Annie może Błysnąć i przywołać Tibbersa. Na koniec dodaliśmy informacje o wieżach, dzięki czemu macie dostęp do wielu ważnych informacji po wciśnięciu TAB.
PODSUMOWANIE
Najpierw zajmiemy się nierankingowymi grami, a wkrótce potem rankingowymi.
FAQ
Czy jakieś informacje znikają? Nie. Wszystkie informacje z obecnego interfejsu pozostają w nowym lub mogą zostać włączone. Do tego, dodajemy informacje, o które bardzo prosiliście (takie jak skrócenie czasu odnowienia, zabite stwory w ramce celów i liczniki do odrodzenia przeciwników), co powinno ułatwić wam podejmowanie lepszych decyzji.
Czy mogę dostosować interfejs? Wprowadzimy dostosowywanie, aby rozwiązać konkretne problemy (takie jak łatwość dostępu) lub przysłużyć się rozgrywce (chcę statystyki lub chcę widzieć więcej). Pomaga to zapewnić równowagę w rozgrywce, którą League of Legends musi posiadać, jako gra oparta na rywalizacji, jednocześnie pozwalając na drobną elastyczność.