logo

Wombo Combo #1: Syndra + Zilean

5dp4dpw

Jesteś znudzony typowymi grami? Chciałbyś się nieco rozkręcić lub rozerwać ze znajomymi? Seria „Wombo Combo” będzie prezentować Ci wyjątkowe połączenia Bohaterów, Summoner Spellów oraz Przedmiotów, które mają ze sobą niezwykłą synergię. W pierwszym artykule przedstawiam dla Was połączenie dwóch postaci: Syndry oraz Zileana.



Jak to wygląda w praktyce?

Wszystko opiera się na odpowiednim używaniu dwóch umiejętności: Bombki (Q) Zileana oraz podrzucenia (W) Syndry. Jak ma to wyglądać?

  1. Zilean kładzie bombkę na stworze mającym niewielką ilość życia.
  2. Syndra podnosi tego stworka oraz rzuca nim w przeciwników.
  3. Wrogowie otrzymują obrażenia od syndraw W Syndry oraz detonacji zileanq Q Zileana. Można dzięki temu zadać bardzo duże obrażenia!
  4. Warto dodatkowo użyć Q Syndry. Z powodu spowolnienia łatwiej jest trafić tą umiejętnością w przeciwników.

Na takiej linii funkcję ofensywną pełni Syndra, a defensywną Zilean. Mroczna Władczyni odpowiada za podniesienie stwora w odpowiednim momencie, by przy uderzeniu został natychmiastowo zabity. Musimy również idealnie wycelować w przeciwnika. Jeśli Syndra spudłuje, cały plan okaże się niewypałem. Strażnik Czasu poza kładzeniem bomb odpowiada za obronę. Przyśpieszenie lub spowolnienie z E jest kluczowe podczas ucieczek. W sytuacji bliskiej śmierci on odpowiada za wskrzeszenie za pomocą  ulti.



Wady i zalety

Co zyskamy dzięki takiemu połączeniu?

  • NIESAMOWITY poke. Połączenie bombki Zileana oraz W Syndry zada obrażenia magiczne równe 30-50% zdrowia papierowego przeciwnika
  • Duży burst Syndry wspomagany bombkami Zileana zada dewastujące obrażenia
  • Całkiem dobra przeżywalność; Zilean jest w stanie uratować Syndrę przed śmiercią. Ponadto może ona ogłuszyć przeciwnika (syndraq Q + syndrae E)
  • Duży fun z gry
  • Przewaga psychiczna nad przeciwnikami. Nawet najtwardsi zaczną denerwować się z powodu tak ogromnych obrażeń

Wady takiego połączenia:

  • Zilean potrzebuje sporo AP. Z tego powodu musi rezygnować z niektórych przedmiotów użytkowych
  • Syndra powinna maxować syndraw W zamiast syndraq Q, co zmniejsza jej obrażenia w pojedynkach 1v1
  • Magic Resist skutecznie kontruje to połączenie
  • Reszta drużyny powinna posiadać postacie bazujące na obrażeniach fizycznych
Jeżeli macie problemy z przyswojeniem sobie Syndry, zapraszam do przeczytania tego poradnika.

Jeśli nadal nie przekonuje Was to połączenie, zapraszam do obejrzenia tego filmiku:

http://www.youtube.com/watch?v=YvuAWGXkmqA

 

Macie swoje własne propozycje na niekonwencjonalne połączenia? Śmiało wyrażajcie swoją opinię w komentarzach!
Jeśli zauważyłeś literówkę/błąd we wpisie - prosimy o zgłoszenie tego poprzez specjalny formularz kontaktowy - dzięki automatycznemu systemowi powiadomień będziemy mogli błyskawicznie usunąć błąd.




Top