Jesteś znudzony typowymi grami? Chciałbyś się nieco rozkręcić lub rozerwać ze znajomymi? Seria „Wombo Combo” będzie prezentować Ci wyjątkowe połączenia Bohaterów, Summoner Spelli oraz Przedmiotów, które mają ze sobą niezwykłą synergię. W czwartym artykule przedstawiam Wam połączenie
Rammusa z
Revive oraz
Homeguardami.
- Umrzyj 🙂
- Zrealizuj jak najszybciej zakupy
- Wskrześ się za pomocą
Revive - Użyj
Q
Steleportuj się do miejsca śmierci (jeśli mamy dodatkowo Teleport) lub użyj
Ghosta (jeżeli posiadamy Ghosta)- Dogoń przeciwników
Można pominąć punkt 2 oraz 5.
Dzięki tej kombinacji możemy niebywale zaskoczyć przeciwników. Mamy możliwość osiągnięcia ponad 2000 prędkości poruszania się. Większość postaci zaczyna grę z 325-355, więc jest to prawie sześciokrotność podstawowej prędkości. Dla porównania – poruszamy się tak szybko, jak pocisk
Q Ezreala.
Wskazówka: Jeśli masz zamiar użyć Teleporta, to przed śmiercią upewnij się, że w pobliżu miejsca docelowego znajduje się jakiś minion/wieża/ward. Jeśli nie ma, to postaw warda. Warto wspomnieć, że Teleport może być użyty do
Tibbersa,
pajączków Elise,
muchomorków Teema, roślinek Zyry itp.
Wskazówka #2: Dzięki
mobilitkom jako butom możesz uzyskać około 150-200 dodatkowego MSa.
Wskazówka #3: Bez
Revive Twoja prędkość będzie wynosić 1000 przez 7 sekund od momentu wyjścia z bazy. Revive dodaje element zaskoczenia oraz podwaja prędkość poruszania się, dlatego jest to zalecany przeze mnie Summoner Spell.
Poniżej zamieszczam filmik z Rammusem testującym to w praktyce:
Rammus zdecydowanie jest postacią, na której to połączenie jest najmocniejsze, lecz każdy champion może osiągnąć tak niesamowicie dużą wartość prędkości ruchu. Spróbujcie swoim ulubionym bohaterem i zanotujcie jaką maksymalnie prędkość ruchu może osiągnąć!
Poniżej została umieszczona lista z postaciami, które mają mocne i długotrwałe przyśpieszenia:












