Na forum poruszony został temat Nidalee, a mianowicie jeden z graczy zwrócił uwagę na problem z Q (w ludzkiej formie) tej postaci. Umiejętność ta obecnie posiada ogromną moc (wystarczy jedno trafienie by całkowicie zmienić losy teamfightu), a w dodatku można jej używać na tyle często, że przy odrobinie szczęścia (i umiejętności) uda nam się ustrzelić wroga. Riot nie ma nic przeciwko umiejętnościom o tak dużych obrażeniach jednak w przypadku tej konkretnej problem wydaje się leżeć po stronie cooldownu (bardzo krótki jego czas powoduje, że faktycznie umiejętność ta jest niezbalansowana). Morello zastanawia się także czy rola tej postaci (jak sam określił obecnie jest to “ranged assassin”) jest odpowiednia i czy grając nią nie powinniśmy bardziej angażować się w przebieg ewentualnych walk. Postać ta jednak znajduje się bardzo nisko na liście priorytetów co prawdopodobnie oznacza, że przyjdzie nam poczekać aż Riot wypracuje odpowiedni kompromis.
Powrócił także burzliwy temat ewentualnych zmian Lee Sina, według najnowszej wersji prawdopodobnym rozwiązaniem jest ograniczenie zmian tylko do W tej postaci. Nie oznacza to jednak, że reszta zmian idzie automatycznie do kosza jeśli rzeczywiście zmiany zostaną ograniczone to Riot nadal będzie się przyglądał sytuacji tej postaci (zwłaszcza po tym jak Vi i Elise, które dominowały wcześniej jungle zostały osłabione) i na podstawie tychże obserwacji zdecydują się oni co począć z pozostałymi zmianami. Dla przypomnienia tak prezentują się zmiany w tejże umiejętności:
Safeguard (W):
– Cooldown zostanie zwiększony z 9 do 14 sekund
– Przy użyciu na sojuszniczym bohaterze (użycie na sobie także się wlicza) cooldown będzie zmniejszany o połowę
Wszystko wskazuje, że wraz z nadchodzącym patchem 4.5 Ahri otrzyma zmianę, o którą prosili gracze już od jakiegoś czasu. Po tejże aktualizacji kiedy grając tą postacią użyjemy naszego Q i zginiemy zanim pocisk zdąży do nas wrócić to przeleci on całą swoją drogę i wróci do miejsca, w którym spoczywa trup Ahri (obecnie wraz ze śmiercią tej bohaterki orb od razu znika co wydawało się być niesprawiedliwe biorąc pod uwagę, że w przypadku bardzo podobnego Q Sivir ostrze przelatywało pełną trasę).
Poruszony został także temat kilku reworków gdzie żadne szczegóły (na razie) nie zostały podane do wiadomości. Z tych wypowiedzi dowiadujemy się, że zapowiadany już od dłuższego czasu rework Dariusa znajduje się obecnie już w fazie testowania (co daje nam nadzieję, że jeśli testy wyjdą pomyślnie, już wkrótce zapoznamy się ze zmianami w tej postaci). Dodatkowo testowane są pewnego rodzaju zmiany Diany jednak w tym przypadku dość prawdopodobne jest uznanie ich za nie zdatne do użycia (Morello sugeruje, że najprawdopodobniej są one zwyczajnie idiotyczne)